Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Őőő.... Ez itt meg egy CryEngine realtime fanfilm (Warhammer 40K - Lord Inquisitor / Prologe).
Szóval az, hogy ezek techdemónak tök jók, szép és jó. Az meg egy másik dolog, hogy aztán mennyire lehet használni őket játékengine-nek... Mert e téren meg a Unity-nek vannak hiányosságai...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az ugye megvan, hogy a CryEngine motortól azért fél minden fejlesztő, mert egy összehányt bughalom?
Erről kérdezd meg a fejlesztőket. A Piranha Games anno megvette a CryEngine motort a Mechwarrior: Online-hoz. Aztán kiderült, hogy az online kódja egy nagy hulladék, az eredetileg beígért 12 vs 12 játékost sem tudták lagmentessé tenni, sőt, még 8 vs 8-nál is folyamatosak voltak a problémák - tehát írhattak saját netkódot. Nemrég valamelyik indie fejlesztő írt róla, hogy a CryEngine VR modulját szerette volna felhasználni, erre kiderült, hogy a nézet lekövetését (ami VR-ben elég alap dolog) kvázi úgy modellezte le a motor, hogy keybindigként vette az (érzékelt) fejmozgást. Ami így ebben a formában használhatatlan. Szóval gyakorlatilag írhatott egy saját VR modult...
És a többi és a többi.
Szóval valahogy nem csoda, hogy a fejlesztők fáznak a CryEngine-től és a moduljaitól...
Szerk.: Hozzáteszem az alapján, amit például a Kerbal Space Program fejlesztői lenyilatkoztak néha (többszálas programfuttatás hiánya, a 32 bites lebegőpontos korlátozás miatt korlátozott kvázi játéktér, stb.), a Unity is minden, csak nem a fejlesztők vágyálma...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A Unity esetében a Personal verzió ingyenes, hogy egészen pontosak legyünk...
Az Unreal Engine 4 is ingyenes (3000 dollár feletti bevételnél kell 5% royalty-t fizetni csak), ahogy az Amazon Lumberyard, illetve a CryEngine most tavasszal elindított üzleti modellje is effektíve majdnem ingyenesnek tekinthető.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A fejlesztő, aki írt a VR problémáról pont azt írta, hogy kénytelen volt a gyári modul helyett sajátot írni. Én nem azt mondtam, hogy nem lehet jól megcsinálni, hanem azt, hogy korántsem az van, hogy akkor fogod, leakasztod a VR modult, berakod, és hurrá, működni fog tökéletesen...
Feltehetően ahol CryEngine-t használnak, ott a modult vagy átírták, vagy újat csináltak helyette. Pont úgy, ahogy például a netkódnál...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest