Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz Taranti #6 üzenetére

    "Nekem évek alatt sokféle haver meg ismerős sztoriból az jött le, hogy aki nem trükközik/hazudozik papírokkal vagy termékkel kapcsolatban, annak általában nem adódik problémája.)"

    Na, az iPon esetében ebben ne legyél biztos, sőt... Három cégnek és még privátban is onnan vettem mindent. Egészen addig, ameddig 1 nulla napos korában besz@ró SSD-t nem vettek vissza, mert szerintük jó, de második visszaküldésre azért mégis elfogadták. Másfél hónap múlva küldtek cserét. Egy teljesen másik típust, bármiféle kérdés, egyeztetés nélkül. Másik SSD, bőven a garanciaidőn belül elkezdett hibázni, mivel még működött - tanulva a korábbi hozzáállásukból -, minden létező programmal letesztelve, eredmények nyomtatva csatolva az SSD mellé. Pár hét múlva jön a csere, erre a megjegyzés rovatban a f@szparaszt szervizes kioktat (!), hogy teljesen egyértelműen rossz az SSD, kár volt ennyi fát kivágatni a nyomtatott teszteredmények miatt.

    Karácsony előtt rendelek tőlük billentyűzetet, fehér háttérvilágításosként hirdetve. Megérkezik, látom, az oldala világít, nem a karakterek. Mondom, ez mi a f@sz?! Nézem a leírást, természetesen már javítva. Google cache a barátom, eredeti oldal kitúr, screenshot, reklamáció. Persze, tévedtek, semmi gond. Garifutár megrendel, levelezés és minden doksi csatolva és kinyomtatva a billentyűzet mellé, hogy ha elakadna cégen belül a kommunikáció, akkor is képbe kerüljön a szervizes (gyökér). Pár nap múlva jön vissza a csomag, mellette komment: hiba nem tapasztalható, minden billentyű működik. Megreklamálom, szerviz visszajelez: nem volt semmi dokumentum a billentyűzet mellett. Mondom, mi a f@sz, már konkrétan hazudtok is, b@szdmeg? Megreklamál, eredeti ügyintéző úgy tesz, mintha mit sem tudna, eredeti levelezés becsatolva, emberünk megvilágosodik, küldjem vissza. Odaér, végre visszaveszik. Mi legyen az árával? Ne utald vissza, időközben évet (!) váltottunk, céges vásárlás, a könyvelő megöl. Válasz rá, rendben, hova utaljuk? Visszaírom, NE utald vissza, levásároljuk. Oké, kódot kaptam. Következő vásárlásnál kód beüt, kedvezményt nem vonnak le. Írok az ügyfélszolgálatnak, helló, nincs kedvezmény levonva, mi a f@sz? Ó, ez ilyen, a végleges számlán már rajta lesz a kedvezmény, kevesebb lesz az utánvét. Új rendelés kijön, utánvét természetesen nem kedvezőbb. Agyvíz a tetőn, írok, már megint mi a retek történt? Ügyintéző halottnak tetteti magát, nem tud semmiről, eredeti levél becsatol, emberünk megvilágosodik (már megint). Oké, néha nem érvényesül a kód, miért nem szóltam? Leírom neki megint, ugyan olvasd már el a thread-et, OTT VAN, hogy szóltam. Semmi elnézést, bármi f@szom, rendeljek megint, és majd annál jó lesz. Rendelek megint pár dolgot, a kód megint nem érvényes. Írok neki, mi a szitu. Visszaír, próbáljam meg másik kóddal. Na, itt én is elcsesztem, telefonról illesztettem be, lemaradt néhány karakter, nem tűnt fel. Kedvezményt nem vonja le, de hát ez ilyen, ugye. Kijön a cucc, megint teljesáron. Felbaszom magam, írok nekik egy hatvan soros anyázást. Pár nap múlva jön egy automata email, az összeget visszautalják.

    Na, ezek után mondtam én azt, hogy nagyívben sz@rok az iponra. 6,5 nettó milliót hagytunk náluk az egyik céggel, direkt kitúrtuk a vállalatirányítási rendszerből. 1 év alatt. Jelzem, emaggal ügyintéztünk, semmi gond nem volt. PCX-szel ügyintéztem privátban, semmi gond nem volt. Na erről ennyit.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák