Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Bad Pritt #6 üzenetére

    Ennek azért több oka is lehet. Az első részt nagyon szerettem, az epizodikus második résszel is jól elvoltam, és ott még rá is éreztek, hogy valahol azért el kell vágni azt a szálat, mielőtt túl unalmassá válik.
    A harmadik... meeehhh... Erős gép kellett hozzá, pedig nem is volt igazán látványos, a történet pedig a nullához konvergált, de végigjátszottam, mert azt hittem az az utolsó rész, és ha már eddig eljátszottam a római számok szerinti trilógiát, hát befejezem. :))
    Aztán jött a kalózosdi. Utáltam a hajókázást a III-ban, de legalább szép volt a grafika és kicsit megújult a hangulat, illetve a III-hoz képest látszólag volt némi történet, noha nekem még mindig üres volt egy kicsit, igazából nem sok minden történt, csak a kiegészítő küldetésekkel telt az idő és senki nem ment sehova, csak a rájött a "főhős", hogy a "vallási elvekből" és bosszúvágyból elkövetett hidegvérű gyilkolászás sokkal nemesebb sport, mint a haszonvágy fűtötte kalandozás és az abból szükségszerűen fakadó gyilkolászás.
    Itt pedig már azt hittem soha többé nem nézek rá AC játékra, de a Rogue-ban végre Templar volt a főhős. A III. elején nagyon tetszett az ötlet, mikor úgy nézett ki, hogy egy rész erejéig átállunk a másik oldalra, de arról később kiderült, hogy csak egy ízelítő. Ugyanakkor maga a gameplay annyira lerágott csont volt, főleg már a harmadik hajókázósdival (amit még mindig utáltam), hogy már tényleg tengeribetegnek éreztem magam a gondolattól, hogy még valaha egy AC játékot elkezdjek, de főleg ami ennyire copy-paste, mint az utóbbiak. Már nem nem tudom elképzelni, hogy még bármi értelmeset, főleg nem érdekeset ki tudnak találni és jó játék is lesz belőle. Illetve úgymond "központi történet" sincs már a III óta (csak kvázi felfüggesztett állapotában), ilyen szempontból is csak futószalagon potyognak a játékok.
    A Unity-re így még rá sem néztem, hogy egyáltalán miről szól. Nem igazán érdekelt már semmi, ami AC. De már a következő rész megjelenéséről jönnek itt a hírek, amibe véletlenül belebotlottam, mert szépek a screenshot-ok. :D

    dergander

    Kérdés hogy ugyanolyan gané lesz-e az optimalizáció mint az Unitybe vagy tanultak a kárukon és odafigyelnek.

    Ha az AMD driver utolérné végre az nVidia driver-t a DX11 CPU szálak optimalizálásában, akkor egy szinttel jobb lenne a helyzet a te szemszögedből is.

    http://www.geforce.com/whats-new/guides/assassins-creed-unity-graphics-and-performance-guide

    "In addition to improving performance, draw call optimizations have enabled Ubisoft to dramatically increase the population density of their gameplay areas, with thousands of NPCs now visible on-screen simultaneously, each operating with some degree of artificial intelligence powered by reclaimed CPU cycles."

    Ezek ugye az nVidia féle DX11 driver-re értendőek, de olyan értelemben, hogy erre optimalizálták a játék PC verzióját. Amire te gondolsz, az legfeljebb az AMD hardware-re, sőt AMD féle DX11 driver-re történő optimalizálás lenne, nem csak úgy optimalizálás a studio saját berkein belül.

    "[...]we see the GeForce GTX 780 Ti running identical settings in Unity as it did in Black Flag, yet doing so much more. Both games run with max settings enabled and 2x MSAA, but unequivocally there's more happening on a technical level in Unity. This is, by its very definition, optimization."

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák