Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
A rajzfilm hangulatos lett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
dergander
addikt
Kérdés hogy ugyanolyan gané lesz-e az optimalizáció mint az Unitybe vagy tanultak a kárukon és odafigyelnek.
-
Wlac
Ármester
De miért a névváltoztatás? A Victory telitalálat volt. Egyébként előrendelni nem fogom, de ha normális lesz a kiadás, akkor az első napokban lecsapok rá.
“The wha-"
-
addikt
Tetszetős képek.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
Ennek azért több oka is lehet. Az első részt nagyon szerettem, az epizodikus második résszel is jól elvoltam, és ott még rá is éreztek, hogy valahol azért el kell vágni azt a szálat, mielőtt túl unalmassá válik.
A harmadik... meeehhh... Erős gép kellett hozzá, pedig nem is volt igazán látványos, a történet pedig a nullához konvergált, de végigjátszottam, mert azt hittem az az utolsó rész, és ha már eddig eljátszottam a római számok szerinti trilógiát, hát befejezem.
Aztán jött a kalózosdi. Utáltam a hajókázást a III-ban, de legalább szép volt a grafika és kicsit megújult a hangulat, illetve a III-hoz képest látszólag volt némi történet, noha nekem még mindig üres volt egy kicsit, igazából nem sok minden történt, csak a kiegészítő küldetésekkel telt az idő és senki nem ment sehova, csak a rájött a "főhős", hogy a "vallási elvekből" és bosszúvágyból elkövetett hidegvérű gyilkolászás sokkal nemesebb sport, mint a haszonvágy fűtötte kalandozás és az abból szükségszerűen fakadó gyilkolászás.
Itt pedig már azt hittem soha többé nem nézek rá AC játékra, de a Rogue-ban végre Templar volt a főhős. A III. elején nagyon tetszett az ötlet, mikor úgy nézett ki, hogy egy rész erejéig átállunk a másik oldalra, de arról később kiderült, hogy csak egy ízelítő. Ugyanakkor maga a gameplay annyira lerágott csont volt, főleg már a harmadik hajókázósdival (amit még mindig utáltam), hogy már tényleg tengeribetegnek éreztem magam a gondolattól, hogy még valaha egy AC játékot elkezdjek, de főleg ami ennyire copy-paste, mint az utóbbiak. Már nem nem tudom elképzelni, hogy még bármi értelmeset, főleg nem érdekeset ki tudnak találni és jó játék is lesz belőle. Illetve úgymond "központi történet" sincs már a III óta (csak kvázi felfüggesztett állapotában), ilyen szempontból is csak futószalagon potyognak a játékok.
A Unity-re így még rá sem néztem, hogy egyáltalán miről szól. Nem igazán érdekelt már semmi, ami AC. De már a következő rész megjelenéséről jönnek itt a hírek, amibe véletlenül belebotlottam, mert szépek a screenshot-ok.dergander
Kérdés hogy ugyanolyan gané lesz-e az optimalizáció mint az Unitybe vagy tanultak a kárukon és odafigyelnek.
Ha az AMD driver utolérné végre az nVidia driver-t a DX11 CPU szálak optimalizálásában, akkor egy szinttel jobb lenne a helyzet a te szemszögedből is.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/assassins-creed-unity-graphics-and-performance-guide
"In addition to improving performance, draw call optimizations have enabled Ubisoft to dramatically increase the population density of their gameplay areas, with thousands of NPCs now visible on-screen simultaneously, each operating with some degree of artificial intelligence powered by reclaimed CPU cycles."
Ezek ugye az nVidia féle DX11 driver-re értendőek, de olyan értelemben, hogy erre optimalizálták a játék PC verzióját. Amire te gondolsz, az legfeljebb az AMD hardware-re, sőt AMD féle DX11 driver-re történő optimalizálás lenne, nem csak úgy optimalizálás a studio saját berkein belül.
"[...]we see the GeForce GTX 780 Ti running identical settings in Unity as it did in Black Flag, yet doing so much more. Both games run with max settings enabled and 2x MSAA, but unequivocally there's more happening on a technical level in Unity. This is, by its very definition, optimization."
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
wolfman
veterán
Már nem nem tudom elképzelni, hogy még bármi értelmeset, főleg nem érdekeset ki tudnak találni és jó játék is lesz belőle. Illetve úgymond "központi történet" sincs már a III óta (csak kvázi felfüggesztett állapotában), ilyen szempontból is csak futószalagon potyognak a játékok.
Egyetértek veld maximálisan. És bár most mindenki függő és divatja van körbecsókolgani a batman játékokat, de lényegében most is megkaptuk ugyan azt 4. alkalommal. Játékmenet, lehetőségek ugyan azok. Akármennyire is el van találva egy játéknak a hangulata, 4. (vagy több) alkalommal ellőni ugyan azt, már ku..agáz! AC ott lőtte el magát, amikor a jövő (jelen) történetet betették mellékesnek, majd már most talán nincs is.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Bad Pritt
nagyúr
-
CriticalHit
őstag
Szerintem jó lesz ez, a komor, szinte cyber-punk-os hangulattal. Minta már már Corvo-t látnám. Bízom az AC feltámadásában.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
lysgb
tag
válasz CriticalHit #13 üzenetére
inkább steampunk
-
Wlac
Ármester
Azért az Arkham City elég nagy előrelépés volt az Asylumhoz képest, már csak a nyílt világ miatt is. Az pedig, hogy kell-e átalakítás, érdekes kérdés. A bevált recepten maximum csiszolni érdemes, alapjaiban változtatni nem. Az AC szerintem ezt jól csinálja, finomít mindig egy kicsit a dolgon, mialatt teljesen más hangulatot adnak az egyes korok a különböző játékoknak. Senki sem örülne, ha csinálnának egy FPS-t belőle.
“The wha-"
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #13 üzenetére
jogos
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
wolfman
veterán
Szerintem meg bődületes nagy baromság hogy részenként picit finomítsanak, hogy mindig csak beletegyenek, el sosem. Ha minden rész egyre jobb lesz, akkor a régebbi részekkel senki nem akar játszani, vagyis akar, de minek, hiszen a másik jobb, több. El is kéne venni néha valamit egyes játékok új részeiből, hogy a régire lehessen mondani, hogy na ott volt benne az az XY dolog, azal azért játszom.
Viszont Batman és AC is egyre kidolgozottabb lett, csak a sablon maradt. Az Originst konkrétan fél óra után meg is untam mert bár a történet más volt, de ugyan azt kell csinálni. Most szebb a grafika, van autó és jónapot. Nem rossz a játék biztosan, csak SABLON! A CoD játékokat minden további nélkül lehet piszkálni ezért, de a Batmant meg az AC-t nem szabad.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Wlac
Ármester
Ez most komoly? Elvenni az új részekből, csak hogy a régi ne tűnjön olyan ósdinak? A visszafejlődés még soha, semmim semmin sem segített. Szerintem nincs azzal semmi baj, ha egy, a maga idejében jó, de már régi játék azert tűnik kopottnak, mert az újabb részek többet nyújtanak. Ennyi erővel jövőre jöhetnek a 17 litert fogyasztó kocsik, csak hogy a Wartburgok ne tűnjenek olyan rossznak.
“The wha-"
-
wolfman
veterán
Az autós példa pont nem volt jó.
Az a lényeg, hogy ha valaminek kijön egy újabb része, akkor a fő motívumok mellett, amit meghagynak, jőjjenek új dolgok is és van amit nem kell beletenni, bele erőltetni, csak azért mert eddig is benne volt. Mondjuk a Batman játékban is milyen az hogy az Originsben minden kütyüt meg lehet szerezni, mikor az ugye időrendben későbbi részekben meg éppen akkor fejleszted ki (vagy addig nem volt meg). Meg az Originsben modernebb, fejlettebb a nyomozási mód, lemodellezed meg visszaforgatod az időt is, után meg ez a cucc már nincs meg betmennek. Na ezekről beszélek, hogy idiótaság volt, de van még ilyen és hasonló dolog.Pl az AC - Revelationsban ott van a hookblade ami a többiben nincs benne. Ez a rész már ezért is egyedi.
Pl. milyen lett volna a Prince of Persia The Two Thrones ha ebbe is beleeröltetik a SandWraith-et, csak mert az nagyon fasza volt a Warrior Withinben is, mikor a történet nagyon nem kívánja meg. A mai játékokban ezt látom bajnak, hogy azért is belerakunk mindent ami eddig volt mer csak. Néha illik egy picikét elvenni is, hogy meglegyen az egyes részek egyedisége.„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Wlac
Ármester
Csakhogy Batmannek ezek a cuccai megvoltak, de nem cipelte később magával (ezt el is mondják a Arkham City-ben), történetileg tehát nincs vele semmi baj. A detektív mód más, ez tény, de nem hiszem, hogy ezért idiótaság lenne a dolog. A S.T.A.L.K.E.R. Cear Sky-ban is volt számos finomítás az előző részhez képest, holott az is előzmény. Szerintem amíg a történettel nem megy szembe egy játékmechanikai elem, addig nincs probléma, még akkor sem, ha a prequelben benne van valami, míg az időben később játszódó részekben már nem.
A PoP-os példa azért rossz, mert gyakorlatilag megkaptuk a Sand Wraithet a Dark Prince képében. Az Assassin's Creedekhez sem csak adnak mindig. Hol van már a hajózás, vagy a vadászat?
“The wha-"
-
shiftac
aktív tag
Attól függetlenül, hogy nem lesz prev-gen változat, még le fogják butítani a grafikáját. Tudna az Ubisoft optimalizálni, az AC: Rogue-al sincs semmi gond.
Xiaomi Mi 9 SE (LineageOS 21 - Android 14), Jabra Elite 3
-
Talán mert a Rogue fele olyan látványos sincs, mint a Black Flag...?
Eleve nincs is beletéve sok effect, ami a IV-ben elérhető volt és zabálta a hardware-t, mikor bekapcsoltad <---> viszont egyáltalán nem volt kötelező bekapcsolni, főleg ha nem bírta a vas...
Én 290X-el sem kimaxolva játszottam a Black Flag-el. Főleg az nVidia-tól kölcsönzött árnyékolás tudta kinyírni a teljesítményt, de elégedett voltam a "hagyományos" opcióval is, és beláttam, hogy a másik szebb lenne, csak épp nem bírja el a kártyám, mert az a Geforce-okra van optimalizálva, nem a Radeon-okra. Így jártam, de igazából nem vesztettem olyan sokat.
Azzal, hogy a Rouge-ban eleve nincs is bent ez az árnyéksimítás, én semmit sem nyertem, csak az vesztett, akinek elbírta volna a kártyája.Az optimalizálás gyakorlatilag szerintem olyasmit kéne jelentsen felhasználói szemszögből, hogy a fejlesztők által kiválasztott "cél" hardware-en (PC esetén a megcélzott vásárlók körében legnépszerűbb CPU és VGA kombináción) a lehető legszebb legyen játszható sebesség mellett (amit lehet vitatni, én ragaszkodnék a >=60fps-hez, van akinek elég >=30), miközben a másik két, még támogatott véglet (minimum és maximum minőség "csúszka" állások a menüben, illetve erősebb és gyengébb hardware-ek) felé haladva se legyen aránytalan az ugrás minőség/teljesítményigény terén (de itt már lehet kicsit lazulni, a "középréteg" a fontos, aki abszolút minimum vas-al nyomja vagy három Titan-al, az legyen picit "megértőbb", hogy nem ő volt a fő szempont...).
Sokak szerint az az optimalizálás, ha az Ő aktuális gépén jól fut ULTRAMAX beállításokkal. Szerintem pedig PC-n tudni kell megválogatni, hogy adott géphez mikor melyik játékban mit hova állítasz a menőben, és míg találsz kellemes állapotot (játszható és viszonylag szép), addig minden OK.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD