Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raysen623

    addikt

    válasz #06658560 #27 üzenetére

    Látom neked mindenre megvan ugyanaz az ultimate válaszod...Mondjunk még nyílvánvalóbb dolgokat ha kérhetem. DLSS és RT egységekkel a piac kitörölheti a seggét jelenleg kb (a második verziónak sem szánok sokkal nagyobb sikert mert egy zárt rendszerre húzhatóak rá).
    Hasonlóan lehetne sorolni az ujításokat máshonnan is melyek közül találni olyat is ami mára mindkét nagy gyártónál elérhető (pl. tesszelláció).
    Alapvető különbségek vannak a két nagyobb gyártó piaci és marketing hozzáállásában, amiről senki nem akar tudomást venni aki ilyen véleményt elereszt mint a tiéd is.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • Raysen623

    addikt

    válasz kovcsrob #30 üzenetére

    Arról lehet beszélni kinek melyik piaci hozzáállás a szimpibb vagy épp az iparágnak melyik feszik jobban elviekben. Mindkettőnek vannal előnyei és hátulütői. Driver dolgokba nem megyek bele, mert én is tapasztaltam az Rx480-al, ami ettől függetlenül baromi jó kártya és most is tapasztalok problémákat az RTX 2060-al, ami ettől még baromi jó kártya.

    Abban viszont egyet tudok érteni hogy a fejlesztőket nem pátyolgatni kellene hanem pénzt adni nekik a célirányos fejlesztéshez és onnantól kezdve kus van. Ezzel persze még fragmentáltabbá tesszük a PC játékipart de ugye ez senki nem érdekel.

    [ Szerkesztve ]

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • Raysen623

    addikt

    válasz b. #32 üzenetére

    Köszönöm a két cikket, el fogom olvasni. RT ügyben a konzolgyártók adják meg a lényegi startot AMD részéről. Nem tartom kizártnak hogy már létezik náluk is az RT megoldás, de a nextgen-ig nem hozták ki a piacra PC oldalon. Szóval Sony és MS itt is a meghatározó aki a pénzt adja.

    (#33) Kopi31415: "konkurencia előtt hozzák ki a saját (zárt) megoldásukat" - szerintem itt van az amit keresel. Lehet neked nem volt elég pontos a megfogalmazása.

    A másik válaszodhoz: erről beszéltem, hogy senki nem tartja rossznak, legfeljebb kétfajta eltérő megoldást kell beépíteni a kódba a két gyártó kártyájához. Nem hiszem el hogy nem lehet közös keretrendszerre felépíteni ugyanazt a technológiát. b. szerint mondjuk lesz változás e téren. Az idő megválaszolja a kérdést itt is úgy vélem.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • Raysen623

    addikt

    válasz b. #36 üzenetére

    Honnan tudod hogy a Turing 3 éve megtervezett RT képessége az idősebb? Mi van ha legalább azóta tervezik az RDNA-hoz is? Egy ilyet nem lehet összetákolni csak úgy. Én inkább azt mondanám az RT képesség a piacon a Turing óta van jelen.

    "az Nvidia hardveres megoldásához hasonló a konzolokban kialakított célhardveres gyorsítás , együtt dolgoztak a Dx 12 U megalkotásán, sok mindent onnan vettek át."

    Ez nem teljesen egyértelmű: ki dolgozott együtt kivel? MS a DX12 U kialakításánál vette figyelembe az NV RT megoldását és azt vitték tovább konzol oldalra a boxoknál?

    [ Szerkesztve ]

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák