Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    ó, ha ilyen magasan van, lehet vissza kéne mondanom az FC3 insane edition előrendelésemet, hiszen rontom a statisztikát és kevésbé lehet kijátszani a kalózkártyát. egyébként is hogy képzelem, hogy fél évre előre leadom az előrendelést.

    évekig nem vettem ubisoft játékot a Bioshock védelme miatt (mai napig nincs meg az első rész, pedig jó volt... steamen egyszer talán), amit végül az FC2/Bioshock2/Homm6 kapcsán évültettem el, avagy eltellt lassan 5 év, talán már eszükbe jutott, hogy a vásárlókat szivatni nem menő.

    kíváncsi leszek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Manbal #78 üzenetére

    a játékkiadó cégek azért csinálnak játékokat, mert el akarják adni. a fejlesztési idő munka, azt valakinek meg kell fizetni. a konzolon tört játék futtatáshoz pedig tényleg képesség kell... meg pénz, mert a tvt meg a konzolt azért meg kell venni.

    a recept egyszerű: olyan játékokat kellene írni PC-re amik maximálisan kihasználják azt
    gyakorlatilag ez kivitelezhetetlen.
    a kommented alapján programozásról/architektúrákról nincs sok tapasztalatod, tehát ezt most nem bizonyítanám, de ettől függetlenül így van.

    játékélmény pedig fenomenális
    kinek, a 10éves pistikének, a 80éves mari néninek, a 30éves kétphds rakétamérnök zsazsinak vagy a 25 éves szoláriumtulaj bélának? vagy az általad említett csoportnak, akik képesek törni a konzoljukat? mert ez így működik, nem lehet mindenkinek a kedvében járni, középút kell... lehetőleg akkora várható vevőbázissal, hogy megérje kiadni a programot. befektetők profitot akarnak, innentől meg olyan programot fognak éveken át nagyon sok pénzből fejleszteni, ami profitot fog termelni.

    Johnny Cage: ismerek több kis céget itt a környéken, csak programozókból/designerekből/grafikusokból/hangosokból, akik maguknak akarnak hasznot. mert egyébként mennek át máshova. elhivatottság egy dolog, de alapvetően kód és kód között nincs nagy különbség, ha máshol jobban fizetnek, vált az ember.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Tikakukac #116 üzenetére

    ugyanmár:).

    realtime rendszerekről beszélünk, méghozzá a just-in-time/hard kategóriából. mert senki sem szereti, ha nem reagál a játék, vagy egy mozdulatra 1ms alatt, másikra meg 1sec alatt kissé sarkítva.

    tetejében feature kell sok, tehát olyan kemény tesztelést eleve nem lehet csinálni kivitelezhetően, mint mondjuk egy repülésirányítási rendszernél (idő, pénz, napi egy sor kód/developer azért kissé erős lenne egy játéknál, ami bizonyos esetekben megszokott). meg nem is cél.

    tetejében van célcsoport, nem tetszhet mindenkinek minden, HW megintcsak van hatvankétmillió kombinációban... lehet hangsúlyt fektetni valamire, felvenni top of the top fejlesztőket az MStől (mint a doom3 idején a grafikai motor kapcsán) vagy más területeken (Diablo 3 AH, avagy hatalmas méretű elosztott DBS, aminek skálázódnia kell), de a szakértelemnek ára van.

    namost, a megoldás persze a tökéletes játék lenne, amit megvennének az emberek. majd profit. ne idegeskedj, ez abszurd humor, magasfokon, szándéktól függetenül. ugyanúgy, mint az ubisoft nyilatkozata, mert könnyű a warezra fogni mindent.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Tikakukac #133 üzenetére

    jó hát ért hozzá, ez van:D.

    hm, ezek szerint nálatok is pici az évfolyam... mi heten vagyunk most végzősök:D.

    egyébként ambíció van itt is, előző félév végén elkezdtünk gondolkodni egy multiplayer pongon (TCP/IP alapon p2p rendszerben) illetve egy super mario remaken, de sok nem lett belőle. heti 40 órát ültünk és kódoltunk php/jquery/sql/htmlben, aztán mire este 6kor heti egyszer nekiugrottunk, kb egy egyszerű collision detection rutint nem bírtunk megírni két óra alatt... szóval a githubon néha eléggé érdekes branchok tűntek fel:D.

    modulárisan felépítve meg lehet szépen skálázni.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz D1Rect #254 üzenetére

    diablo3mat szerintem elég sokan 0dayre bevásárolták:).

    egyébként itt is közepes netünk van, arra elég, hogy menjen a diablo3 meg két skype és esetleg egy stream párhuzamosan, több meg nem kell, még ha 3kval többért csúcs adsl2 sebességet kapnánk is.

    egyébként én is elég ügyes vagyok kivárásban, homm6ot előző héten vettem meg (nordik limited steelbook remek áron) egy rage anarcy edition társaságában, occsóért... úgysincs időm tolni, szal 0dayre maradnak a limitedek meg a CEk.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák