Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Indi86 #198 üzenetére

    Láttál litiumbányát?
    Kukkantsd meg, ne a műtermi felvételeket.
    A napelemek gyerekcipőbe járnak, pont a tárolás hiánya miatt azaz még több litium kell. Ne gyere most a hálózatra visszatáplálással mert azt télen elő kell állítani. Nézz utána, a legnagyobb napelemesnémetországban miért is a legdrágább az áram kilowattja..?

    Amúgy Musk nem azért nem tudja teljesíteni a megrendeléseket mert nem képes autót gyártani hanem perpill. nincs akku beszállítója amennyi kéne.

    Kérnék 10-12 évr előrevetítve egy nem megrendezett zöldlobbis videót a teljes, ismétlem teljes akkupakk recyclingről, és ugyanezt 20-30 éves futamidővel az akkori több 100millió napelem panelra vonatkoztatva.
    Nem úgy mint Ghána, napi 3 konténerhajó ömleszti a civilizáció szennyét a partra.

    Hollandia szélerőmúvei, miután bekaszálták értük a nem kevés eurót és megvolt a haszon annak akinek elő volt írva, a tengerparton hevernek, bedőlve a tengerbe, a kiemelésük és szakszerő megsemmisítésük 10x többe kerülne mint amennyi áramot valaha is termeltek.

    Számolj utána a megyarországi szélerőműpark telepítési költségének, a karbantartásnak, és a majdani szakszerű, mindenre kiterjedő leszerelésnek ha elöregedtek-kontra megtermelt áram, ne a támogatott átvételi árat nézd!!! Abba szakadnak bele a németek is, egy atomerőmű pl. 9eurocentért adja az kilowattot, az általad favorizált megújulók üzemeltetőinek meg 25 eurocentet fizetnek. A különbözetet a német fogyasztók, állampolgárok és az állam adja. Hol igazságos ez..? Ez nem mehet a végtelenségig.

    Valamint sem a szél sem a naperőművek nem tervezhetőek, kérdezz meg agy németországi energetikust, miért nincs haja, azért mert kitépte már, amikor 2-3 paks teljesítménnyel dübörögnek a háztetőkön a napelemek és végig szalad az ország felett egy 3 perces átfutó felhő. Na azt kiszabályozni.

    Nálam nagyobb villanyautós nincs szerintem itt az egész PH. topikokba, én 35 évvel ezelőtt kiszedtem a Wartburgomból a motort és betettem egy villanymotort meg összekoldultam az utcába 6 IFA akksit és száguldottam.
    Csináltam 30 éve elektronikus kommutációjú (Kefe nélküli (BLDC-Brushless) motort és hozzá vezérlést, egy 3 kerekű elektromos robogót.
    Csináltam villanyrollert. Stb.

    Sajnos amiket leírtam igaz, ha kell mesélek még ha kéred.
    El vagyok keseredve emiatt mert nem olyan szép a menyasszony mint ahogyan azt neked is tudatosították. Meg még pár milló embernek.

    [ Szerkesztve ]

  • Solicidium

    aktív tag

    válasz Indi86 #198 üzenetére

    Ugyan nem engem kértél fel, de tessék. Érdemes ezt végighallgatni. Azt hiszem kis látőkörtágításnak minimum megfelel. Szerintem jobban belelát a dolgokba, mint te vagy én. Addig sem kell legalább percenként kommentelned, ráadásul végig on-ban :)) :P

    [ Szerkesztve ]

  • redgreg

    tag

    válasz Indi86 #198 üzenetére

    Amúgy az megvan, hogy a villanymotor (Siemens és Jedlik motor is) jó 30 évvel korábbra datálódik mint az Otto és a Diesel motor? Csak mert ha hiszed ha nem ez bezony így van. Szóval nézzük a villanyautót, ami állítólag csak most kezd fejlődni. Van a kocsiszekrény, ami 100+ éve fejlődik. Meg a villanymotor ami 150+ éve. Meg az akuumlátor, ami a galván elem óta. (A volta oszlop kb 1700as évek vége) Hol is van az a nagy fejlődési potenciál? Mert én nem látom. Nem egészen arról szól ugyanis a dolog, amit be akartok adni, hogy ez valami csodás új dolog. Nem, ez évszázados technikák összerakása. Amiket, mivel máshol hasznosak voltak, folyamatosan fejlesztettek...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák