Új hozzászólás Aktív témák
-
Jocy
aktív tag
Szia!
Beléptem a config felületre, és fel is ajánlotta a frissítést, amit le is töltött.
Újra is indult a végén, azóta viszont sehogy sem tudok belépni, azt írja, hogy nem támogatott böngésző, próbáljam másikkal! De mivel? Hárommal (Edge, Firefox, Chrome) alatt sem tudok belépni.... Ilyenkor mi van? -
Jocy
aktív tag
válasz solyomferi #279 üzenetére
Szia!
Csak teljes reset után sikerült, bár így mindent újra be kellett állítanom. A hátulján van egy kis gomb, amit
be kell nyomni mondjuk egy gombos tűvel 10 másodpercre, aztán újra indul. -
Jocy
aktív tag
válasz Jumpalaja01 #321 üzenetére
Szia. Én is, meg jó páran így jártunk a frissítés után. Nem is értem, hogy mit baltázhattak el... Évek óta TP-Link
routereim vannak, de ilyet soha sem tapasztaltam. Egy reset valóban segít, viszont utána újból be kell állítanod mindent.[ Szerkesztve ]
-
Jocy
aktív tag
válasz Jumpalaja01 #351 üzenetére
Ez ilyen sajnos, én is végig mentem ugyanezen. De legalább újra be lehet lépni.
Firmware frissítés után nem így kellene ennek működnie..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen