Új hozzászólás Aktív témák
-
Depression
veterán
válasz Tikakukac #90 üzenetére
A matekod nem stimmel, de arányaiban azért úgy kell értelmezni, hogy évi 40-50 chernobili atombalesetnyi halálért felelős a közúti baleset. 6 év alatt kihalna Magyarország. És ez csak a halálos baleset. Nekem is, a páromnak is volt már balesete más miatt, engem el is ütöttek, és van több olyan ismerősöm, aki sajnos ebbe halt bele. Repülősbe egyse.
Naponta kerülök veszélyes helyzetbe közúti forgalomban, amit én védek ki. Várom is ezerrel az önvezető autókat.
A repülés mindig is a balesetek által lett biztonságosabb. Megtalálták a hibát, többet garantáltan nem fordul elő.
Pont ez az, ami az autóknál nem fog megtörténni. Nem vizsgálnak ki minden balesetet. Természetes, hogy a sofőr volt a hülye, és ennyi. A vizsgálatok is csak abból állnak, hogy melyik sofőr volt a bűnös. Tudom, mert autóiparban dolgoztam, nem gyári munkásként.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Depression
veterán
válasz Stauffenberg #100 üzenetére
Az én ötletem pedig az, hogy a jogosítvány megszerzésénél is kellene mutatni valós baleseteket, hogy ezért ne száguldj.[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Depression
veterán
válasz Tommmysun #117 üzenetére
Írtam az én statisztkiámat. Óvatos vezető vagyok, és több balesetem is volt. Szerencsére még élek. De leírok egy jobb példát: Finnországból haza kb. 2200km, kocsival 2 nap, és többször volt halálfélelmem. Konkrétan Észtországban nem szeretnék többet vezetni. Repülővel 2,5 óra, és a legnagyobb félelem az volt, hogy nem érjük el a repülőt.
Wikin fent van, hogy évi kb. 1,5 millió halálos baleset van évente. Ez nagyjából 100.000x-ese a repülési baleseteknek. Ennél jobb elképzelés nem kell.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Depression
veterán
válasz nyisziati #154 üzenetére
Nekem nem kell annyira visszaemlékezni. Itt Borsodban mindennapos. Naponta sokszor találkozom az újgazdag "rám nem érvényesek a szabályok" vezetővel. Zárovonal, dupla záróvonalon való előzés, forma 1-es szlalom pilóta, ha megtartom a követési távolságot, az felhívás, hogy oda behúzzon valaki. Még csak kicsit piros... Egy pár kilométeres bevezető szakaszon nem tudok úgy bemenni Miskolcra, vagy vissza, hogy ne lássak balesetet. És ezek nincsenek benne a statisztikában szerencsére, mert túlélik az emberek.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Depression
veterán
válasz Tommmysun #168 üzenetére
Most nem fogom előkeresni, mert már nagyon-nagyon rég volt, de ki lett mutatva, hogy nagyobb eséllyel halsz meg a reptérre menet, mint maga a repülőn.
Te még azt hiszed, hogy van ráhatásod egy balesetre, és kívánom azt is, hogy ebben ne tántorítson el az ellenkezője. Tudod, az a nagy harci helyzet, hogy a baleset magában azt jelenti, hogy balul sült el valami, és senki se szándékosan tette.
Téged nem érdekelnek a számok, a kimutatások, addig akarod csűrni, csavarni, míg neked lesz igazad.
De én pontosan megmondom az általad várt eredményt: ha nem ülsz repülőre, nem fogsz vele lezuhanni!Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Depression
veterán
"Sheet metal parts are necessarily pretty flexible so if they don't fit perfect as delivered, it's not a big deal to shove them into place, bend them a little bit, push on them and rivet them together,"
Ez tényleg így van, mondom ezt karosszéria,- és vonóhorogelemeket gyártó üzem volt vezetőjeként.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Depression
veterán
Az, hogy egy lemezt méretre kalapálsz, az a NASA-nál is megengedett. Ha nem tudod méretre kalapálni, az azért van, mert nem vasból, vagy acélból van. Mindegy, hogy hogyan éri el a tűréshatárt, és ezen belül a kulcsfontosságú méreteket. És itt a pont.
Nekünk is voltak 100%-ban ellenőrizendő alkatrészeink, kegyetlenül szigorú tűrésekkel, és így is, hogy kalapálással hoztuk helyre a nem megfelelő alkatrészeket, kb. nullszaldós volt, mert olyan sok volt, amit egyáltalán nem lehetett helyrehozni.
Mindettől függetlenül, a vas, és az acél igenis annyira rugalmas és hőmérsékletre érzékeny, hogy az eredeti kijelentés teljesen helytálló. Dolgoztunk mi is olyan céggel, amely az az ESA-nak szállít be.
Továbbá kijelentem, hogy az ilyen nem gyártási, hanem tervezési hiba! Mert ha én legyártom a kívánt alkatrészt, akkor be kell vallanom a módszert, gyártási folyamatot a bemintázás során, de ha a rajznak megfelel, akkor nem köthetnek bele.
A repülőknél, és az említett hiba során senki nem mondta, hogy ki kalapálja helyre. A minőségirányítás szinte 100%-ban anyagilag a beszállítóra terheli az egészet, és a beszállítón múlik, hogy kit bíz meg ezzel.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen