Új hozzászólás Aktív témák
-
W.Wilson
aktív tag
Lehet róla az a véleményed, hogy baromság, de a mondatod utolsó része a lényeg, beivódott a köztudatba. Tehát a szó létezik, és szlengben a casualt jelenti. Kész. Attól, hogy nekem nem tetszik, hogy pl. a király szlengben a jó szinonimája, még nem fog nem létezni a szleng szó.
%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
Én még ennyit hozzátennék, mind amelett hogy teljesen egyetértek veled.
A mai játékokban engem ez a "cső játékmenet" idegesít a legjobban. És a játékos választásának teljes kizárása. Nincs szabadság, és itt nem teljes sandbox játékelemre gondolok. Számomra az utobbi idők legjobb játéka a Deus Ex: Human Revolution volt. Azért mert én dönthettem el, hogy hogyan oldom meg a feladatokat. Ugyan ez tetszett a Dishonored-ben is. Itt is sokkal jobb lenne ha lenne arra mód, hogy Larával megpróbáljak lopakodni. Még az általam techdemonak tartott Crysis-ban is megvan ez a lehetőség. De nem jellemző a játékokra manapság.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
-
Croissant
aktív tag
Tökéletesen igaz, amit írtál az egyszerűsödésről.
Ellenben én azt vettem észre magamon is, hogy inkább van igényem ilyenekre szórakozás címén, mint a régi TR-féle fejtörőkre. Anno szerettem őket nagyon, a Longest Journey-vel, a Broken Sword-del egyetemben (csak a gondolkodás miatt említem őket, más stílus persze). Szerettem a NFS-ek nehézségét is még az Underground-időszakban, sőt előtte is.
Csakhogy aki akkor ezeket nyomta, jó eséllyel ma már más életvitelt folytat: munka, főiskola, netán család mellett nem mindenki (természetesen tiszteletben tartva a Te szempontodat is) akarja még dolgoztatni az agyát a megmaradt szabadidejében.
A másik része, hogy a világ ilyen irányba halad; gondolkodós, mélyebb játékoknak marad a kickstarter, hogy legalább a fejlesztés költsége biztosítva legyen, és ne kelljen a casual rétegre alapozni az eladásokat. Legutóbb pl. a Planescape: Torment folytatása is kickstarteren kezdett (Project Eternity).
Kivétel erősíti a szabályt: a Far Cry 3 nagy kedvencem nekem is, pedig elég összetett játék.
Az új TR-rel pedig még keveset játszottam, de eddig tetszik.
-
westcoastog
veterán
Azt hozza amit vártam, régi tomb raiderekhez nem volt szerencsém, így elvárásaim sincsenek ilyen téren, akciójátékot vártam és az is lett, várom már hogy megvehessem.
-
McNamara
Ármester
válasz westcoastog #57 üzenetére
+1
-
Th3Ac3
aktív tag
Jó teszt lett, érdekes szemszöget láthattunk a játékról. Kövezzetek meg ezért, de játszottam a régi játékokkal és azok egyszerűen unalomba fulladtak, mert csak fejtörő volt fejtörő után, végig értél, nem kaptál semmi érdemlegeset és mentél a következő pályára... és ezt csináltad végig.
Itt legalább esik-kel egész játékban szerencsétlen Lara, hússzor átfúrja valami a lábát, mégis simán megy tovább A harc és qtek látványosak, érdekesek, a világ eszméletlenül néz ki, jót tett a szériának a vérfrissítés.Bár ennyi emlegetni G.I Jane-t teljesen felesleges volt, egy szóismétlésbe fulladt az egész, ez szúrta a szemem.
-
Twinsen2
tag
Ritkán értek ennyire egyet egy kritikával mint ezzel. Én is régi motoros vagyok. Az első résztöl kezdve mindet a maga idejében toltam ki, a legtöbbet többször is ujrajátszottam. Ez egy baromira jó akciojáték lett, de semmi köze a Tomb Raiderhez és én nem ezt szerettem volna. Várni nem vártam mást, mert az előzetesekböl sejteni lehetett. Szóval ez van, Lara meghalt, de a régi játékokban tovább él...
-
lionshamlet
senior tag
Nekem a régi tomb raider játékok nem jöttek be.
Az csak az igazi geekeknek való
Kicentizni patika pontosan hová állsz a párkány szélére, mert különben leesel stb.Ebből a kategóriábol merfoldkovekkel jobban bejött a legacy of kain; soul raver; prince of persia ww vonal.
Ellenben az uncharted vonal jót tett a játéknak és nagyon eltalált mókaval bír a magamfajta alkalmas játékosnak.
Haladunk az interakcio felé, az úgymond régi stílusú játékok szépen átalakulnak.
Ezt hozza magaval a technika fejlődés vmint hogy már 2013 írunk.2020 már nem fogunk találkozni a mostani brandek által felállított jetekmechaniznussal sem.
Jön az a korszak amikor te magad leszel a játék részese stb.
-
addikt
Az a baj ezzel az új tomb raider nevű játékkal hogy, semmit nem kell benne gondolkodni, minden annyira magától értetődő hogy emiatt unalmas lesz a játék kb 1-2 óra alatt.
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
Shing
őstag
válasz lionshamlet #62 üzenetére
Az miért technikai fejlődés, hogy átvezető közben gombokat nyomkodsz?
"Az csak az igazi geekeknek való". "nagyon eltalált mókaval bír a magamfajta alkalmas játékosnak."
Ebből is látszik, hogy egy bizonyos rétegnek való játékot annyira megváltoztattak, hogy már egészen más embereknek tetszik. Egyébként egy PoP azért teljesen más mint a klasszikus TR részek. -
ldave
félisten
Olvasgattam a teszteket és hozzászólásokat a játékról hazai és külföldi oldalakon és nagyon érdekes, ahogy a régi, keményvonalas TR rajongókat ennyire megosztja ez a játék, de azért úgy vélem a többség alapvetően pozitívan fogadta ezt az újjászületett Larát.
A Slime draws near! Command?
-
persil
nagyúr
válasz lionshamlet #62 üzenetére
Tökéletesem megértelek(meg mint írtam korábban nekem tetszik az új irány) viszont egy lapon emlegetni a prince of persia-t, meg a legacy of kain-t(amik szintén nagyon tetszettek) a tomb raider-rel kb olyan, mintha a motogp-t szeretnéd összehasonlítani a baldurs gate-tel.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
datatomm
tag
Számból vettétek ki a szót.
Túlságosan G.I. Jane. Emiatt visszahúz a szívem az előző részhez.
Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.
-
Twinsen2
tag
válasz lionshamlet #62 üzenetére
mert az meg nagyon reális, hogy bármilyen rosszul és bénán ugrasz, akkor is pont jól érkezik meg, meg se pihen a párkányon a másodperc tört része alatt felmászik. régen ez is sokkal hitelesebb volt, hogy nem mozgott ilyen gyorsan, egy párkányra felmászás azért pár másodpercig eltartott. Amikről beszélsz az nem fejlődés hanem egyszerűsítés, hiába kívánja ezt a kor szelleme.
-
hardverhaver
tag
Sokkal "gagyib nem. Dehogy lesz. De Te úgy játszod ahogy akarod. Én inkább bekapcsolok minden effektet, mintsem FULL-HD-én játszam kikapcsolt látványelemekkel. Másrészt! A FULL-HD-hoz erös CPU is kell, ha úgy akarod játszani a játékokat.
Lara haja lenyűgöző. Ha kikapcsolom a TressFX-et, akkor hiába a FULL-HD, nem látod azokat a képi elemeket amiket kisebb felbontásban bekapcsolhatsz. Ennyi. Pont. -
Ferdzsoo
addikt
válasz hardverhaver #69 üzenetére
Köszi a kioktatás, de nemondtál semmi újat.
Te meg azt butítasz amit akarsz... én nem szoktam soha semmit."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Tankos5672
tag
Eddig sajnos nem volt lehetőségem kipróbálni a játékot pénz hiányában, ám itt sajnos ahol élek, nem lehet megvenni dobozosan..Érdemes-e megvásárolni a játékot steamen?
A cikk meg nekem nagyon tetszett, megerősített abban, hogy meg kell vennem, bár én nem nagyon vagyok oda a tomb raider játékokért.
Nekem dudálsz, kisautó?
-
Chiller
őstag
Tomb raiderként nulla, sima akciójátékként 7-es.
-
ceia
őstag
Ez nem Tomb Raider játék, csak hát ezzel a címmel jobban eladható. Inkább egy félig akciójáték, félig interaktív mozi Lara Crofttal. A grafika lenyűgöző, a cselekmény több mint kalandos, de ezzel véget is értek a pozitívumok. Talán pont a grafika szépsége miatt kellett lineáris játékmenet, egy szabadon bejárható világ ilyen grafikával talán túl nagy gépigényű lenne A billentyűnyomkodás is eléggé lebutítja a játékmenetet. Ezektől eltekintve egy jó akciójáték, de a TR sorozathoz nem ér fel. A cikk képei nem adják vissza, milyen szép a grafika, és a térérzetet sem. Ez a videó azért jobban és egész jól sikerült.. bár nem PC-s [link] Mint a sorozat és Lara rajongójának, nekem is beszerzendő darab, de remélem, hogy lesz még új igazi TR játék is!
[ Szerkesztve ]
it's more fun to compute
-
Ilsyde
őstag
Engem sem az zavart hogy nem igazi Tomb Raider (nem baj, csak legyen jó a játék), hanem hogy magát játssza a cucc. Meg van kotve hogy mikor futsz, mikor lopakodsz, mikor harcolhatsz stb. nem értem én minek kellek oda
Ráadásul még kohézió sincs benne mert a gyenge sztori állandóan siettet elore, mellette viszont egy csomó apróság el van rejtve a pályákon amit azért pakoltak oda a készítok hogy ráérosen felporszívózz lehetoleg minél tobb kacatot.
Uncsi. -
DIESELPOWER
aktív tag
Kicsit off, de tud valaki segíteni abban, hogy épp a csávóval akarok verekedni, ahol el vagyok bújva és kirángat a csóka. Hasba rúgom és nyakon harapom - elejti a fegyvert, rá lehet lőni, de semmi. Utána van a két nyíl, hogy nyomogassam, de saját magamat lövöm fejbe. Hogy kell ott továbbjutni, vagy lelőni mit kell nyomjak ?
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
válasz DIESELPOWER #75 üzenetére
Addig kell lőni a fejét, amíg meg nem szédül és utána 2x kell az f betűt nyomni, amikor felkiáltójelet mutat.
-
Sheol
aktív tag
-
persil
nagyúr
válasz DIESELPOWER #77 üzenetére
SPOILER
Amikor megjelennek a nyilak, akkor a jobb-bal gombot nyomogasd felváltva, aztán egy idő után megjelenik egy kéz jel. Na, akkor kell megnyomni egyszer az E gombot. Utána megjelenik egy kis pisztoly ikon és akkor bal gombbal lősz egyet.Szrk: mire leírom meg is vagy vele
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Jokes67
tag
GG Élvezetes,szép,tiszta ötös!
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"Sajnos a legújabb Tomb Raiderben már szinte nem is kell gondolkodni, mindent a szánkba rágnak"
Pff.. csodáltam volna, ha nem így van - hogy Lámafalván is örüljenek.
A legelső rész volt a legjobb. Anno 5x86-on még barátommal felváltva játszottuk; egy map ő ült a billnél, egy map én és közben közösen megbeszéltük, hogy mit-hogy-hol-merre. Mert ott még kellett gondolkodni.
Még a II sem volt rossz, bár ott már több súly volt az akción, de azért kellően nehézre sikeredett.
Aztán jött a mélyrepülés..[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
#08052480
törölt tag
"(...) akkor egy tisztességes iparosmunkának tekinthető, amire 9 pontot érdemes adni."
O.o
Tisztesseges iparosmunka es 9 pont? Zavart erzek az Eroben
Sosem szerettem igazan a Crystalos TR-eket (enyhe kifejezes, a Legend egy borzalom volt /nemcsak mint TR, hanem mint jatek/, az Anniversary pedig egy kiherelt remake, az Underwolrd volt az egyetlen resz ami nyomokban vissza tudott adni a maga modjan valamit a regi reszek hangulatabol), viszont a megjelenes utan egy video rivjuban azt latni, hogy Lara fiatal janykent henteli magat vegig - majdnem Kratos szintu brutalitassal - ellenfelek hegyein ... igazi anal intruder.
Sebaj, aki TR-ezni akar, annak meg mindig ott a GoG az osszes (ertekelheto) resszel.[oWn]f4te:
Harmadik-negyedik resz mint melyrepules? Azta...
Hatalmas ellentmondas amit mondasz szvsz, elsosorban azert, mert a 2-3 akar lehetne egy es ugyanaz a jatek is, annyira egyformak; a negyes pedig meg inkabb vissztert az elso resz mintajara a tobb fejtoro-kevesebb akcio kombohoz.
De hat ahogy erzed, barcsak minden jatek melyrepulese olyan lenne mint a TR3[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
válasz hardverhaver #69 üzenetére
Pedig igaza van. A monitor natív felbontásán jó játszani. Nekem is 1920x1200 a natív. Megnéztem levéve 1280x1024-re de csúnya. Hiába van minden maxra húzva ha 4xSSAO-n is csúnyább mint natívon AA nélkül. Inkább kikapcsolom a TressFX-et mint mosott textúrákat nézzek. Több játékon is teszteltem, mindenhol szebb a natívon, még ha be is kell áldozni néhány effektet.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Elég sok mindenben egyetértek veled. Ahol kicsit eltér a véleményem az az, hogy úgy gondolom itt Lara még csak "tanulja" a Tomb Raider-séget, tehát nem lehet elvárni hogy mindent pöpecül tudjon rögtön. (és nagyon bízom benne a fejlesztők is így gondolták ezzel a résszel). A qte baromira nem hiányzott bele ez tény. Bár nem azt a régi stílusú játékmenetet kaptuk amit többen is kicsit hiányolunk, néha előjön egy-egy rövidke pillanatra a hangulata. A későbbiekben azért az Underworld-ös irányt folytathatnák, az eléggé tetszett, főleg miután értettem is a kiírt szövegeket, s érdekessé tette a történetet. Ezt is végigviszem majd mégegyszer ha le lesz magyarosítva, mert igaz ugyan, hogy a párbeszédeket nagyjából valamennyire tudtam még követni, de a könyvek és egyéb leírások megerőltetőek angolul olvasni.
Nekem is összességében tetszik, de azért hiányérzet is van a régi stílus után.
HR24.hu
-
TazLeacher
nagyúr
válasz lionshamlet #62 üzenetére
Ezzel a játékkal nem játszottam, de a régebbiekkel igen, még az elsővel kezdtem, aztán 4-5. rész kürül befejeztem...és igen, részben egyetértek veled. A maga idejében nagyon jó játék volt, és igen, a gondolkodós részek jók voltak, de nem tudom, hogy - már bocsánat a kifejezésért - mi a f@szt lehet azon élvezni, hogy ha fél lépéssel arrébb állsz, akkor már leesel a szakadékba, ha a kamera szöge épp nem arra néz, amerre kéne, leesel a szakadékba, és az összes ilyen 144x nekifutok dolog. Ne attól legyen nehéz egy játék, hogy az épp aktuális kameraállást próbálod összehangolni a gombok pötyögetésével, hogy épp még ki tudj állni a perem szélére, de ne ess le...
A másik meg az "elakadtam" faktor. Lehet egyedi eset vagyok, de én rohadtul nem élvezem azt, amikor fogalmam sincs, hogy mit kell csinálni. Ha egy rejtvény nehéz, vagy bonyolult, az jó, mert tudom, hogy meg kellene oldani, maximum nem megy. Ha béna vagyok, és nem tudok túljutni valahol, üsse kavics. De az, hogy egy 20 nm-es üres barlangban rohangálok már harmadik este, és fogalmam sincs, hogy egyáltalán mi a rákos fityfenét találtak ki a készítők, hogy itt mégis mit kellene csinálnom, utána meg kiderül, hogy egyszerűen mondjuk egy sz@rul megrajzolt, és a háttérbe tökéletesen illeszkedő, éppen ezért észrevehetetlen kapcsoló/tárgy/perem a célpont...ilyenkor simán agygörcsöt tudok kapni. Ha valaki élvezi azt, hogy mondjuk 5-6-8 órát tölt azzal, hogy szobában lépésről-lépésre járva a falak mentén az összes gombot egyesével végignyomkodja, azzal szerintem komoly bajok vannak. Igen, ezzel valóban nehézzé lehet tenni egy játékot, de ez valakinek szórakozás?
Mert ilyen volt az AC2-ben is, amikor lényegében 10-ből 9 ember nem tudta, hogy adott helyen hogyan tovább...aztán lényegében kiderült, hogy, ha kb. 1 mm-el arrébb állsz, már nem ugrik fel arra a peremre, amire kellett volna. Ez aztán rohadt izgalmas volt, kb. fél órát töltöttem vele, és 144-szer estem le, mire elkezdtem utána nézni...lehet velem van a baj, de ez nekem nem kihívás, hanem kicseszés. És ebből volt bőven a régi TR-ekben. Úgy, ahogy az Uncherted széria túl tudott azon lépni, hogy ezzel hosszabbítsák meg a játékidőt. Nem a játékosok szívatása, hanem a szórakoztatása a cél.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
Shing
őstag
Amúgy ha jól emlékszek az még ki is lett hagyva a tesztből, hogy a medipackok is eltűntek, itt is bejött az élet újratöltődés... Ez is nagyon mínusz.
[oWn]f4te: Wut?: 3-4. rész ugyan olyan jó volt. Nekem a 4. jött be a legjobban. Mire végigvittem teljesen összefonódott nekem Lara Egyiptommal, nehéz volt másra áttérni. Nagyon hosszú volt, érdekes fejtörők és az egyik legjobb TR sztori. Ott találták meg Lara legjobb hangját, a grafika sokat javult, Lara részletes volt. A hanghatások is komolyabbak voltak, FMV-k nagyon szépek, stb. Szerintem a 4. a legjobb rész, semmikép sem mélyrepülés. -
zseko
veterán
válasz TazLeacher #88 üzenetére
Csak ezt a szórakoztatást ne a qte-vel oldják meg Az utolsó három - Legend, Underworld, Anniversary - már nem a szivatásról szól és elég jók lettek. Egyébként én a mai napig a legelső részt élvezem a legjobban, pár hete kezdtem el újra
(#89) Shing Valóban, a 4. rész kiváló volt és élvezetes, nagyon imádtam, az egyik legjobb TR rész.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
WongFeiHong
senior tag
Szerintem ez is Tomb Raider csak az új generációk játéka. Lehet szeretni és utálni is. Ám valljuk be őszintén kinek hiányoznak a centikre kimért kellően frusztráló ugrálgatások? Nekem nem.
Viszont több fejtörőt rakhattak volna bele a sok "szakállas" leölése között.
-
#08052480
törölt tag
válasz TazLeacher #88 üzenetére
"Ha valaki élvezi azt, hogy mondjuk 5-6-8 órát tölt azzal, hogy szobában lépésről-lépésre járva a falak mentén az összes gombot egyesével végignyomkodja, azzal szerintem komoly bajok vannak. Igen, ezzel valóban nehézzé lehet tenni egy játékot, de ez valakinek szórakozás?"
Hat perszehogy nem...kesz szerencse, hogy ilyesmit soha nem is kellett csinalni Vagy legalabbis nem emlekszem, hogy ha csak egy kapcsolo keresesen mulott a tovabbjutas, ilyen erofesziteseket kellett volna tenni.
Bar nekem az AC2-es siramod se remlik. (nem mintha azzal a jatekkal ne lett volna egy rakas mas problemam).Az ugrasok kicentizgetesevel viszont egyet tudok erteni, azt aligha hianyolja barki is egy modern reszbol, viszont tesztek alapjan ez a mostani a masik veglet. Mar a Legend is nevetsegesen primitiv platformingot vonultatott fel, ami itt csak meg konnyebb lett.
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem mondjuk az Underworld eléggè tetszett az új generációsak közül.
Ott azért annyira nem voltál lekötve...
Meg az hozta a régiek rohangálós fílingjét gyönyörű graffal, új mozgásokkal..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#08052480
törölt tag
Nativon inkabb tisztabb a kep mint szebb, az meg mar akar izles kerdese is lehet, hogy kinek melyik tetszik jobban (manapsag nagy divat egyre jobban elmosni a kepet es egyebkent is, a texturak minoseget nem befolyasolja a felbontas). Ha egy 16:9-es monitor nativjat egy 4:3-as felbontassal akarsz osszehasonlitani nem lesz tul meglepo az eredmeny Vagy a gyaszkeret vagy torzlas miatt. Az Aliasing pedig egyre inkabb tunik el minel nagyobb a felbontas, szoval azon se kell meglepodni, hogy ugyanazzal az AAval nagyobb felbontason kevesbe jo elo.
-
CriticalHit
őstag
ez már nem Tomb Raider, csak egy mai tömegigényeket kielégiteni szándékozó, akció központú butitás
kár érte, egy igazi felfedező, rejtély megoldó, csapda túlélő epizód (mint pl. Encharted) az első TR mintájára ütős lehetett volna
Mellé lövésYesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz #08052480 #85 üzenetére
Nincs ebben itt ellentmondás. Az első még logikai / ügyességi játék volt, néha egy kis puffogtatással, aztán ez, ahogy a részek haladtak előre, a visszájára fordult - meg a hangulat sem volt már ugyanaz. A 4 után már botrány.
Mostanra meg már lassan a billentyűzetet sem kell tuszkolni, mert fél-interaktív slideshow-t nézünk.SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
#08052480
törölt tag
válasz Synthwave #96 üzenetére
Na igen, a harmadikban mar tenyleg elszaporodtak az ellenfelek, viszont en sosem ereztem azt, hogy ez a tobbi jatekelem (fejtorok es platforming szempontjabol hozta ugyanazt a 3 is mint az elso) vagy a hangulat rovasara ment volna. Raadasul en ugy vettem eszre (sot ha jol emlekszem azt ki is emeltek anno keszitok), hogy a negyedikre megint inkabb hatterbe szorult a meszarlas (bar ugye igy is volt benne eleg). En azok koze tartozom akiknek a Chronicles is tetszett, es ott aztan tenyleg nem a harcon volt a hangsuly (a jatek kb feleben fegyvered se volt).
Jericho: na de o nem is kapcsolo keresesrol beszelt Nem is azt mondtam, hogy soha nem akadtam el, emlekszem hetekig bolyongtam a 3. resz dinoi kozott meg rajottem, hogy nem veletlenul log a raptor a viz felett - vagy akar zsillio mas. A "vegigtapogatok-mindent-mert-nem-latom-a-kapcsolot" resz viszont nekem nem remlik. Ahogy ez az AC2-es bug se, de lehet csak szerencsem volt vagy pc exkluziv
-
KFury
csendes tag
Ahogy már előttem is írták, ez NEM az a Tomb Raider, amit korábbról ismertünk. Ebben is egy Lara Croft nevű hölgy a főszereplő és a játék neve is ugyanaz, de ez a játék gyakorlatilag egy sima TPS lara croft kiadásban.
A logikai fejtörők, elérhetetlennek tűnő platformok, kapcsolók, eltolható "kockák" hiányáról nem is beszélve.
Még egy sima ugrás is tudott gondot okozni, ha nem megfelelő időben nyomtál meg egy gombot. Most ellenben a platformokra/ról történő ugrás gépileg rásegített, semmilyen nehézséget nem okozhat.Volt hogy 3 napig agyaltam azon, hogy milyen sorrendben mit és hol kell aktiválni, vagy egyáltalán hol találom a továbbhaladás lehetőségét.
Ezzel szemben ez a játék semmilyen kihívás elé nem állítja a játékost. Kb. mint egy mozifilm ,vagy a Lost sorozat, nézzük a történést...
Ez a játék önmagában nem rossz játék. A grafika szép (nekem tetszett), hangulata van és lehet vele szórakozni. Csak más címmel kellett volna megjelentetni.
Ryzen 3600; MSI B450 Tomahawk MAX; 4 * 8 GB Corsair Vengeance 3200 DDR4 RAM ; Sapphire Pulse 5700XT; Kingston A1000 1TB SSD ; LG 29UM68-P ; XFX XTR 650W
-
KFury
csendes tag
válasz TazLeacher #88 üzenetére
Sokmindenben igazad van, de erre a mostani Tomb Raiderre a kutya nem fog emlékezni, míg az első Tomb Raiderre még ma is elég sokan, mint olvasható. Vagy sokéve nem játszottam vele, ennek ellenére emlékszem jópár feladatra
Ryzen 3600; MSI B450 Tomahawk MAX; 4 * 8 GB Corsair Vengeance 3200 DDR4 RAM ; Sapphire Pulse 5700XT; Kingston A1000 1TB SSD ; LG 29UM68-P ; XFX XTR 650W
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen