Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DanielLong

    senior tag

    válasz .LnB #9 üzenetére

    Számomra a recoil fogalma a sorozatos lövéshez kapcsolódik, amkor folyamatosan nő a szórás. Itt arról beszéltem, hogy nyugodtan ráviszem a célkeresztet a kedves ellen fejére, majd picit mellé megy a golyó, mert ugye van szórás. Ez szinte minden játékban így van, csak nem ennyire alacsony a pontosság/nagy a szórás.

    (#10) Bird
    Oké, ilyen szempontból nem logikátlan a játék, igazad van. Csak sok volt, hogy kb 2/3 a tiszta elméjű és 1/3 a szer hatása alatt álló ellenfél aránya. A likvidálással eddig nem volt gond, köszönhetően a szinte végtelen lőszernek is. Pl. a Metro sorozatban sokkal jobban szerettem, hogy az ilyen támadásokat valahogy meg kellett úszni, mert kb másfél enemyre való lőszer volt csak Artyomnál.

    (#11) Anonymus23
    Div 1-gyel nem játszottam, csak egy barátom ajánlotta. Reménykedtem, hogy jobb lesz. Nem is feltétlen a harci szimulátor jelleg hiányzik, élveznék mondjuk egy GTA V szerű harcrendszert is.

    (#12) mcwolf79
    A legelső kézhez kapott automata fegyverrel így nyomtam, meg szerintem utána a következővel is.Próbáld meg, hogy tényleg kilősz egy egész tárat egyszerre. Nálam gyönyörűen látszott, hogy kb ugyanabba a pontba megy az összes golyó. Ezek után jól időzítve elég, ha csak egyszer kibújik az ellenfél a fedezékből. Máskülönben legalább két-háromszor meg kell várnom, hogy kidugja a fejét.

Új hozzászólás Aktív témák