Új hozzászólás Aktív témák

  • Victoryus94

    őstag

    válasz Psanyi42 #8044 üzenetére

    Azt nekem mindig mondják, hogy simet, SD-t, töltőt, tokot, stb. vegyem ki a dobozból (nem mintha csatolnék ilyesmit).
    Így aztán el sem tűnt még semmim.

    Azt pedig volt szerencsém megtapasztalni, hogy itt fórumon az egyik legaktívabb tag volt az a (WayteQ) szervizes, akihez a tabletem került 3 éve. (ez mondjuk sok idő, és előfordulhat, hogy önszorgalomból posztolt napi 100-150 posztot, de gondoltam, csak nem lustultak el azóta)

    Amúgy ilyen téren az AverMedia volt a legsegítőkészebb. Megkértek, hogy ne vigyem azonnal szervizbe a terméket (mert hdmi kábel típusától, és a videokaritól is... szóval az egyedi környezettől is függhet a termék hibája), hanem adjak skype-t és az általam megadott időpontban segítenek a hiba felderítésében. Másnap egy általuk küldött levéllel a kezembe az üzletbe mehettem cseretermékért, nem pedig gariztatni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák