Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Köszi.
Autokuplung: passz, nem használok kuplung pedált (ACC és F1 amikkel főleg nyomulok)
Rugócsere nálam sokat számított.
Fékpedál: T3PA el van rakva, T-LCM van már helyette (röviden: qrvajó ).
FYI jelleggel mindenkinek: cikk 2 hónapja íródott (csak most jelent meg), azóta is hibátlanul dolgozik a kormány az új tápjával.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Nem tőlem van (én is ilyet tekergetek).
Gyorsultam is valamennyit T-LCM-mel, de ami inkább jellemző és fontos, hogy sokkal könnyebb eltalálni a féktávokat, nincs annyi elfékezés, blokkolás (F1 2019-ben nagyon könnyű blokkolni őket ABS nélkül), mint a sima pedállal. Sokkal stabilabb köridőket tudok menni vele, mint T3PA-val, nincs akkora szórás, mikor határon megy az ember.
T-LCM-nek a gázpedálja is alapból keményebb, jobb, nem kell tuningolni, mint T3PA-nál (rugócsere). És iszonyatosan jól személyre, körülményekhez szabható, nagyon jó sw-e van. Nincs cockpitom, íróasztalon van a kormány, a pedál a padlón és gurulósszékben nyomom. Nem a legideálisabb körülmények egy LC pedálhoz. Leglágyabb rugókat berakva, a gurulós szék alá vastag szőnyeget rakva és a sw-en jól beállítva szuperül használható ez az lc-s pedál.
Először furcsa volt, hogy nem a fékpedál megtett útja határozza meg a fékerőt, hanem az, hogy milyen erősen nyomod a féket, de könnyű a jót megszokni.
-
Géjza
őstag
válasz BOTICSELLI #7 üzenetére
Szép munka! De nem félsz, hogy telemegy porral a rengeteg furaton át a tetején? Emiatt az enyémet csak alul fúrtam meg a szellőzés miatt, így nem tud könnyen beleszállni a por.
-
Géjza
őstag
A cikkbe került egy update. Mégpedig amiatt, hogy úgy néz ki 90% feletti gain esetén elfogy a 72W-os táp és "újraindul" a kormány (néha emiatt a PC is földbe áll és restart kell). Úgy néz ki kevés az a 3A, amit a megadott táp tud. 6-10A-es táp javasolt inkább hozzá, ha max erővel szeretné használni a tulaja (eddig 80-85%-on használtam és nemrég vittem fel 100%-ra és jött elő ez). Csak ahogy eddig néztem az már másik kávéház anyagilag, nem 4k, hanem 16-20k egy ilyen nagyobb teljesítményű 25V-os táp. Kerítek egyet és majd megírom, hogy mi lett. Majd nagyobb biztosíték is kell majd emiatt, a jelneleg berakott 3.15A-s el fog cseppeni, ha megindul a kraft és ennél sokkal nagyobb áramok fognak csorogni majd. További kérdés, hogy pl a lengőkapcsoló bírni fogja-e ezt a nagyobb áramot.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Új, bikább táppal semmi gond (24V-os 8A-es), mehet max gainen a kormány ebben a kánikulában is. Valószínű kicsit overkill az új táp, a korábbi 3A-s valószínű majdnem elég lenne, csak terhelésnél valószínű elmelegedett és ez okozott gondot. 100-150W körüli lehet elég lett volna, de biztosra akartam menni.
Még annyit csináltam meg, hogy már nem lengőkapcsolót használok a ki/be kapcsolására, hanem a base oldalára rakott billenőkapcsolóval lehet be és kikapcsolni a kormányt.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Suzuki topik
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Formula-1
- Hardcore café
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.