Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz sp8787 #26 üzenetére

    Hmmm, lehet máshogy értelmezzük az RPG-t akkor. Egyébként félreértés ne essék, az új AC-t se tartom annak, de szerintem még abban is több a szerepjátékos elem.
    Vagy 250 óra után majd kapok párbeszéd opciókat és skill-rendszert (nem, a páncélba "szerelt" skillek és cserélhető fegyverek nem számítanak)? Esetleg a történet bontakozhat majd ki, mert abból tényleg nem sokat láttam, de amit mégis az nem késztetett arra, hogy még egyszer elindítsam a játékot. Szóval érdekelne, hogy mi változik 250 óra után, amitől azt lehet mondani, hogy ez a játék az év RPG-je?
    Néztem róla pár videót most, de ott sem látom benne a nagy RPG-t. Egy óra alatt háromszor nekiestek egy sárkánynak, hogy hátha dob jó lootot... Loot nem egyenlő RPG :U

    A 250-400+ óra meg annak fényében duplán vicces, hogy a W3+2 kieg nem tartott fele annyi ideig sem, de minden téren körberöhögi az MHW-t. De régebbi példának (és hogy ne mindig a Witcher legyen az etalon) ott a DAO. Egy teljes végigjátszás olyan 30 óra körül lehet/karakter. És az is magasan veri a szememben az MHW-t.

Új hozzászólás Aktív témák