Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz WongFeiHong #15 üzenetére

    Ebben lehet valami. De nem hardvert kell venni eszetlenül, hanem meg kell tanulni programozni, vagy bízni az olyanokban, akik konyítanak hozzá. A Crysis 2 remek példa, jó, hogy felhoztad. Itt a Gamepodon is cikkezett egy fórumtárs egy grafikai modról ami hozzá készült egy vadonatúj textúrapakk társaságában. A lényeg, hogy 17 fps-t kaptam a katedrálisos pályán a tesszelált házfalak miatt dx11 Ultra+textúrapakk megoldással alapjáraton, viszont ezzel a házi készítésű kombóval 3x szebb az egész, fotorealisztikus, tűéles, magasan veri azt, amit a Crytek elért vele házon belül. Ráadásul kigyomlálták belőle a pazarló megoldásokat is, így a 17 fps helyett 40 volt a legalja. Ez ebben a formában szerintem totál baráti (ráadásul nem is tuningoltam a kártyát, ellenben a 17 fps-es hízelgő eredmény 20% tuning után keletkezett). A cikk szerint ugyan lassulás várható, de ott nem vették figyelembe, hogy a modban van egy plusz feature, amiben a játék minden tereptárgya vetett árnyékot kap az utolsó töltényhüvelyig. Na, erre írta a modder, hogy 2013-ig nincs értelme bekapcsolni. :) Ha ezt kinyomod, a játék valósággal megtáltosodik. Ha ezt 0 pénzből egy-két lelkes cimbora így valósítja meg, a Crytek miért nem tudja? Két okból: 1. lustaság (a minőségre gondolok), 2. nVidia-lobbi (a sebességre gondolok)... Itt egy videó róla, önmagáért beszél.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák