Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz PowerBuldog #1 üzenetére
Egyrészt ha PC-n nem lesz más, akkor a) beletörődsz és fizetsz; b) áttérsz konzolra (és fizetsz); c) abbahagyod a játékot.
Másrészt sokkal többen játszanak annál, ahányan MMO-kkal játszanak ma. Van még felvevőpiac. Kb. egymillió aktív játékossal már sikeres egy MMORPG - és annyit megtartani nem is egyszerű."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Akik ennyire ekézik az MMO-kat, azoktól tisztelettel megkérdezném: játszottak valaha is egyetlen eggyel is közülük? Tudják-e, mik az előnyei a formátumnak? Mert bizonyos hátrányaival nagyon is tisztában vannak, azt látom...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
-
Wolverine
félisten
Vin Diesel WoW-ozik. Méghozzá a hírek szerint hardcore raiderként, ami komoly end-game játékost jelent; azt, akire itt azt mondanák, "nolifer kocka".
#30: nekem sincs több időm, mint napi 1-2 órám általában, és van, hogy hetekig nem csinálok többet, mint belépek, kiürítem a postaládát, és a naponta egyszer elvégezhető műveleteket (mint bizonyos cuccok legyártása) megcsinálom. Aztán ha kicsit ráérek, akkor komolyabb dolgokhoz is hozzáfogok. Az is igaz, hogy a valódi end-game tartalomig soha nem jutottam el; de ez nem is érdekel.
#32: bármilyen meglepő, egy MMO-ban is lehet pörgős dolgokat csinálni. Pl. a Global Agenda, ami február 1-jén jelenik meg, egy TPS lesz, ahol az egyes frakciókkal a világuralomért lehet harcolni. Ha a WoW-ról beszélünk: eljutsz lvl10-ig - ami még egy kezdőnek is max. 2 óra játékidő, kivéve, ha bámészkodik és nézelődik is közben -, és onnantól kezdve elég, ha Battlegroundokon PvP-zel egy órát naponta... (mondjuk néha nem árt pár küldetést is megcsinálni, hogy azért hozzájuss némi gearhez és pénzhez) Azok pörgősek, kis csapat kell hozzájuk, és most már xp is ját értük, vagyis fejlődsz is közben; már ha nem akarsz a klasszikus, "küldetéseket teljesítek" módon szintezni. Ráadásul a WoW sztoriban is erős, ha hajlandó vagy elolvasni a questek szövegét és értesz ennyit angolul - és a mostani, sokszor valóban idegesítő fejlődést resetelni fogják az új kieg érkezésével, ugyanis teljesen újraírják az első 60 szint összes küldetését...
Az tény, hogy egy MMORPG hosszú ideig játszható. De akárhogy is nézem, itt a fórumon mindig sírnak az emberek, hogy milyen rövidek a mai játékok és milyen jó is volt a régebbi, 80+ órás játékidővel bíró játékok idején... (nálam a WoW-val töltött tiszta játékidő jelenleg olyan 150 óra körül van 4,5 év alatt, szóval nem lehet azzal vádolni, hogy semmi mással nem foglalkoznék...) Gyerekek, család? Tudod, hány családos ember játszik, akár a gyerekeivel vagy a párjával?"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
-
Wolverine
félisten
válasz GypsFulvus2 #37 üzenetére
Általánosságban beszéltem, és nem intéztem a szavaimat konkrétan senkihez sem
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz SalvadorLynx #43 üzenetére
"Én személy szerint utálom az mmo-kat. Unalmas tápolás, semmi sztori."
Ez is MMO-tól függ; vannak, amik kimondottan a történetre építenek (ha ez a játékosokat nem érdekli, azzal a fejlesztők sem tudnak mit csinálni).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz SalvadorLynx #46 üzenetére
Mondok egy példát. A Wrath of the Lich Kingben brutálisan jó történetszálakat írt a Blizzard, akár a Lich Kinget nézzük, akár a törpék eredetét és Yogg-Saront. De ha valaki gyűlöl fejlődni, és egyetlen dolog érdekli, az end-game raidelés, az nem fogja elolvasni a küldetések szövegeit, nem várja ki a cut-scene-eket és még a raidhez kapcsolódó lore sem fogja érdekelni. Szerencsére ez a játékosok kisebbik része. (arról nem is beszélek, ha valaki nem beszéli a játék egyik nyelvét sem...) Ettől féltem pl. a TOR-t is, és egy Elder Scrolls MMO-nál is ez lehet a probléma.
Nem mellesleg a WoW-ban 2 hét kb. semmire sem elég, az a tutorial legeleje. Szinte biztos vagyok abban is, hogy csapatban sem voltál ennyi idő alatt... pedig az MMO-knak ez a legfőbb előnye."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)