Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    félisten

    totálisan egyetértek a hír végén lévő személyes véleménnyel :R

    #43: ebben igazad van, csak hogy a kettő egészen más műfaj. két okból is.

    * a single játékot egyszer kell kifejleszteni, és kész. később 1-2 patch meg talán kieg. az MMO-ba folyamatosan kell tolni a lore-t, különben ráunnak a népek (nézd csak meg, hogy a WoW története és mennyit változott az elmúlt 5 évben, hogy magánál tartsa a játékosokat. meg kell hagyni, hogy Metzen meg a csapata nagyon jók ebben)
    viszont ezt nem lehet minden világban, minden történettel meg csinálni, bár talán az Elder Scrolls világa pont egy olyan, ami alig van kiaknázva

    * az én szemszögemből pedig elég egyszer is kifizetni a jó játékokat, annyi pénze meg az Atyaúristennek sincs, hogy minden jónak tűnő játékra előfizessen és megismerje.
    mert lássuk be, hogy induló MMO-ba fizetni lutris dolog. lehet, hogy egy rakás sz*r lesz, mert lagol, mert nem elég kidolgozott a világ, és buktad a pénzed.
    annyi ideje sincs senkinek, hogy több MMO-ban is aktív legyen, márpedig az MMO olyan, hogy ahhoz, hogy megismerd és élvezni tudd, komoly órákat kell belefektetni.

    ezért kellenek a single RPG-k

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

Új hozzászólás Aktív témák