Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Más a két cég, ezt a Zenimax Online Studios, a single TES pedig a Bethesda fejleszti, bár kétségtelen, hogy mindketten a Zenimax Media birodalom tagjai. Már készül a TES VI, de az tény, hogy csúszik a korábbi 5 évenkénti megjelenéshez képest. A legutolsó hírek szerint, már összeültek pár meetingre, és elkezdték kitaláni a főbb körvonalait a játéknak, vagyis várhatóan 2017/18-ra várható talán a következő single TES.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Ennél nagyobb nem is tévedhettél volna Skyim laza 750-800 milliót termelt az idei első negyedévig bezárólag, ennek több mint felét az első héten, 2011 novemberben. Ehhez jön még majd hozzá az Anthology kiadás.
A kalózverzió a PC-t érinti, ami a teljes Skyrim eladások 15%-a, a nagy pénzt a konzolosok termelik ki, ez már a Morrowind óta így van. Hozzáteszem, hogy a PC-s eladásokat is vezette nagyon sokáig a Skyrim, nem beszélve a Steamen felállított (talán azóta is meglévő), "egy időben a legtöbben ezzel a játékkal játszanak" rekorddal.
Egy szóval: nagyon nagy siker volt a Skyrim, mint platformon, a kalózverziók emlegetése nagy baklövés ez esetben, mert bár biztos, hogy sokan letöltötték, az eladások szempontjából ez most vajmi keveset számított.
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
"Last night, the (still technically unreleased) Dota 2 beta registered a peak of 297,000 players. This broke the previous record, set by Skyrim, by almost 10,000, making it the most-played game on Steam by concurrent users in history."
Na, 2013 márciusig, közel másfél évig tartotta magát a Skyrim steames rekordja, az egy időben egyszerre egy játékkal játszók számát illetően
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Nem ismerem a DDO-t. Lesz lopakodás az ESO-ban, de kb olyanra kell számítani, mint a Skyrimban volt. Vagyis, inkább akció (NPC-k) elkerülésére lehet majd használni, illetve a sneak attack extra sebzésének kihasználására. (PVP vonzatát most hagyjuk, ott egyértelmű, hogy mire való a stealth).
Egyelőre lopkodás nincs a játékban (sajnos..), így ahhoz, hogy zsebre vágjunk minden sz*rt, nincs szükség lopakodásra, mint a TES játékokban. MMO jellege miatt, a tolvajlás csak korlátozott lehetőségekkel lesz jelen...
Lesznek álruhák, amiket hordva kiadhatjuk magunkat másnak (kalóznak, banditának, stb), ezáltal elkerülve a harcot, és esetleg újabb információkat szerezhetünk tőlük beszivárgóként, ahelyett, hogy mondjuk frontális támadással agyonvágunk mindenkit, aki él és mozog. Ezért, a legtöbb (nem mindet értelemszerűen) küldetést többféle módon lehet majd megoldani, sőt, legtöbbször döntéseket kell majd hoznunk a sztorik folyamán, és a döntéseknek megfelelően változik a világ (permanens változások a játékosok számára, amelyekkel lehet, hogy isntant, de lehet, hogy csak két hét múlva, egy másik zónában találkozunk, amikor szembe jön velük az az NPC, akit inkább szabadon engedtünk, mint sem megöltük - és ezt akarja viszonozni).
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
1-50-ig tartó szintezés során kapsz 120-150 órás hagyományosnak mondható TES játékot (frakciónként, vagyis összesen 3x120-150), amely a multiplayer rész miatt inkább egy online rpg lesz. A fejlesztők ezért is mondják folyamatosan, hogy az online rpg inkább megfelelőbb kifejezés, mint az MMORPG, amely az elmúlt pár évben teljesen megkopott, és már régen nem azt jelenti, mint anno...
Az a baj, hogy a legtöbb hír és fordítás, amely itt-ott megjelenik a játékkal kapcsolatban, nem foglalkozik ezekkel. Nem veszi a fáradtságot egyik szerkesztő sem, hogy megnézze az E3-as, QuakeCon vagy akár GC-s élménybeszámolókat, és mondjuk 4-5 ilyen alapján írjon egy összegzést. De sebaj, mi az eshu-n ezért vagyunk, megtesszük amit tudunk, csak hát a kommentelők nagy része a gamer hírportálokról tájékozódik, és nem csoda, hogy fogalmuk sincs, milyen is lesz az ESO. Mert csak azt hallják, hogy fizetni kell érte, hogy nem lesz benne ez, hogy milyen csúnya az alpha gameplay vagy akár a béta lowres texturák, stb. De érthető ez is, hiszen nagyobb olvasottságot tudnak generálni azzal, ha direkt bosszantó vagy provokációra alkalmas híreket közölnek, ezt már a bulvársajtó évekkel ezelőtt tökélyre fejlesztette.
Egy szó mint száz, amikor a fejlesztők azt mondják, a béta tesztelők azt tapasztalják és az E3/GC/QC-ra meghívott TES és gamer portálok szerkesztői azt látják, hogy a TES tényleg egy Skyrim szintű összetett, játékosok döntésein alapuló gameplay megspékelve multiplayer támogatással - akkor azt talán nem azért mondják, mert hazudnak.
Persze, akadnak negatív vélemények is, hiszen kell az is a tisztán látás kedvéért, sőt, vannak akik hiányolják a sárkányokat a játékból, de ezekkel nem tudsz mit kezdeni, rájuk kell hagyni, úgy sem tudod nekik elmagyarázni a történelmet 2 mondatban.
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #57919488 #37 üzenetére
Steamet elérhetik a konzolok? Mert a Steamen bejelentkezett és Skyrimet éppen futtató játékosokat számolta a rekord.
Az ESO alapjáték tartalmi része nagyjából kész van. Már a premierig nem lesz új nagyobb feature benne, innentől már csak javítgatnak, balanszolnak, esetleg apróbb változtatásokat eszközölnek küldetésekben, de a kezdő 3x120 órás tartalom kész van. Már "csak" tökéletessé kell tenni - mert legyünk őszinték, Bethesda játékok híresen bugosak (és hát szegről-végről a Zenimax is a család tagja).
“The game’s not done but feature-wise it’s pretty well done, so our content teams have kind of separated and some of them are working on data feedback, polish, fixing quests that players don’t like in the beta, that kind of thing. And then other teams have peeled off and are working on totally new content players won’t see until after the game launches. Even now we’re working on that.”
Ezek után miért is baromság, ha a fejlesztők egy része - főleg a content managerek és designerek - már a későbbi tartalmi frissítésekre is(!) fókuszálnak?
Unofficia patch-t felejtsd el egy MMO esetében, sajnos Bár lesznek modok, de azok csak UI/Interface addonok lesznek, lásd WoW.
[ Szerkesztve ]