Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz #57919488 #20 üzenetére
Az irányítási felületet nem szidták sokan. Az animációkat annál inkább. Az előző generációs konzolok nyitócímeiben jóval komplexebb voltak a mozgások, amit a pc játékok utólag vettek át. (pl gears of war, mozgásanimció és fedezékrendszer) De mondhatnám a gta4-et is, enyhén szólva megelőzte a korát azzal a fizikával amit azokon a vasakon produkált, akkora területen olyan látvánnyal, 2008-as játék. Lehet mondani pc oldalról olyan ami azóta elérte volna a szintjét és elég komplex a világ. Gyakorlatilag az előző generáción sokkal jobbat lehetne nyújtani látvány, animáció és fizika szempontjából mint amit a TES Online-ról jelenleg prezentálnak.
A konzolok joypadját előbb ki kellene próbálni, szerintem 16 gomb (a mozgás és kamerakezelésen túl természetesen) nem olyan kevés, főleg hogy ott a kombinációk is könnyedén megszokhatóak a kézreesés által. A fejlesztőkön múlik mit akarnak kezdeni vele.[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #57919488 #28 üzenetére
A vicc, hogy tévedsz. Hasonló lesz az ESO gameplay PC-n és konzolon is, KIVÉVE KÉT (három) DOLGOT:
1. - irányítás
2. - UI
(3. - LUA alapú modok, addonok)Ezzel kapcsolatos hivatalos nyilatkozatot nagyjából az E3 környékén kell keresned, Matt Firor nyilatkozta a PS4 bejelentése után pár órával. (bár lehet, hogy Sage volt, ez esetben sorry).
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #57919488 #30 üzenetére
Nem butítanak. Más lesz PC-n az irányítás és az UI, és más lesz konzolon. Nincs kihatással egyik a másikra.
Az UI és az irányítás 95%-ban a Skyrim/Oblivion vonalat fogja követni, használni - lásd videókat. Ez ellen nincs mit tenni, de legalább már megszokta az ember a Skyrimban, itt már nem lesz annyira új. Aki pedig sosem játszott a TES sorozattal, és másik hárombetűs mmokból jön majd az ESO-ba, az szépen sikítófrászt fog kapni az irányítástól és a megoldásoktól , majd megy tovább a következő megjelenő mmoval játszani, ahogy ez a vándorló mmo-hordánál szokás
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #57919488 #33 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, idestova húsz éve követem a TES híreket, ESO-val sincs másként, sőt...
Tudom, láttam és tapasztaltam. Az, hogy hozzászoktál 30-40 gombhoz esetleg, az a te bajod, sajnos az ESO-ban nem ez lesz. Jobb gomb, bal gomb, "együttes" gomb, dodge és 5 hely az actionbar (hatodik a heal/poti) + 1 ultimate skill + finess ability. Ebből kell gazdálkodnod.
Az ESO-ban az fog számítani, hogy mit és hogyan akarsz csinálni, nem lesz sem rotació, sem "isten vagyok ha ezt a buildet használom" stílus. Annyi skilled/abilityd lesz, hogy a füleden fog kifolyni, és csak 5-t használhatsz. Ha váltogatni akarsz spellek között, akkor kirakod actionbarra és csókolom. Amig van magickád, nyomhatod ami a csövön kifér, és azt, amelyiket akarod. Te döntöd el, nincs jó vagy rossz választás, ez az Elder Scrolls franchise lényege, hogy te alkotod meg a karakteredet, és nem a karakter téged.
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz #57919488 #37 üzenetére
Najó, ez már kötekedés. Skyrimban sem tudsz 50 spell közül választani, csak 8 helyed van a hotkeyre...
...vagy te arra gondolsz, hogy pauzálsz, és úgy választol... komolyan erről beszélgetünk, hogy egy mmo-ban ha nem tudod kimerevíteni az akciót/leállítani a világot, és inni, enni, pisilni, spellt választani, akkor az butítás?! Komolyan?
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz #57919488 #39 üzenetére
Mondjuk hotkey jelleggel PC-n sem tudnak a legtöbben többet használni harc közben, mint kb. 5 gomb + egér (ami +2-3 gomb). Most hogy az egyéb menüket továbbiakkal kényelmesebb elérni, az tény, de az meg nem igazán szól bele a játékmenetbe.
A Skyrim időmegállító turkálásának kivitelezése meg nszvsz gáz volt. Addig rendben van, hogy legyen időd turkálni a menüben, de az már mi, hogy kiválasztok egy potiont és instant hat... nincs egy leállás mikor kilépsz a menüből és beindult az idő, hogy OK, akkor most előveszed, most iszol... akkor nem lehetne pl. meginni másodpercenként többet. Nem tudom javították-e ezt valaha, vagy tényleg ennyire szarnak bele.
És ha akarnák, meg kreatívak lennének, konzolon is brutál sok skillt/spellt elérhetővé tehetnének kellően gyorsan. Meg nyomsz egy gombot, és akkor felpattan egy menü ahol 4 gombbal azonnal elsüthetsz 4-ből egyet. Tehát két gombnyomás (nem menüben rohangálás), de hát vegyük úgy hogy a karakternek sem megy pöcre minden, csak amire nagyon rákészült. Ezt lehet fokozni, hogy az iránygombokkal is ugyan ott választhatsz, akkor már egy gombra 8 skillt/spellt raktár. Szóval szerintem nem a kontroller az akadály itt, hanem hogy ez elijesztené a felhőtlen szórakozásra vágyó átlagembert...
[ Szerkesztve ]