Új hozzászólás Aktív témák
-
KerryVTR
tag
Nem fogsz tudni visszaállni sajnos. Nincs választás! Illetve annyi, hogy kell a "szolgáltatás" vagy sem...ennyi!
Mikor nekem bekötötték, akkor eszembe sem jutott volna a smart box, de az ügyfélszolgálatos mondta, hogy próbáljuk ki, és ha nem tetszik, akkor kicserélik. Ő természetesen már akkor tudta, hogy nem lesz ilyen lehetőség.
Majd bekötötték, megállapítottam, hogy egy fostartály az egész, és felhívtam kb. két napon belül, hogy köszi, de a másikat kérem. Mondták, hogy nincs ilyen lehetőség, és nem is volt. Azt sem értették, miért ajánlotta a másik kollégájuk.
Két beltérink van, de csak egy van használatban, mert ez így számomra használhatatlan.
Ha csak én lennék a házban, akkor lemondanám azonnal, rituálisan felgyújtanám az egészet. De így sajnos nem tudom.
Igaz, hogy ami megy a tv-ben, az minőségileg nulla. Eddig se nagyon néztem...
Minden esetre szépen nyugodtan elmondtam nekik, hogy ez milyen korrekt és gusztustalan dolog a részükről. Meghallgattak, és elköszöntem. Kapják be!Szerintem 100 emberből 95 elégedetlen ezzel az egésszel, és mégis lesz@rják.
A youtube csatornájukon is folyamatosan kapják ezzel kapcsolatban a kommenteket, amire megy a sablon válasz... "folyamatosan dolgoznak a blablabla...". Semmi látható nem történik, még ha így is van! -
agy73p
senior tag
Hát folytatódott a történet, ma este bekapcsolás után megállt az egyik Android beltéri és pontosan ugyanazt a hibát produkálta mint a TV GO belépéskor a mobiltelefonom.
40 percig beszéltem az ügyintézővel míg végül hard reset lett a vége.
Minden hiába. Úgy hogy a másik szobából kellett kihúznom a boxot és azt üzemeltem be a nappaliban.Emellett egyébként megjegyzem, hogy volt értelme a korábbi panasznak, délelőtt kaptam sms-eket a telekomtól, külön rákérdeztem és most az ügyintézővel folytatott beszélgetés során kiderült, hogy postázzák az IPTV egységeket és az Android boxok helyére újra be tudom üzemelni az IP TV-t jövő héten.
[ Szerkesztve ]