Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
válasz fatpingvin #39 üzenetére
Almát körtéhez. Rossz hasonlítás.
Mit kezd az ember 3TB lassú tárhellyel?
Én pl. igaz, hogy azon tárolok, de már zavaró a 100MB/s tempó... Dolgozni szeretnék, és kb. ez fogja vissza rendszert.
Sőt egy NVME mellett már nagyon zavaró tud lenni.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz fatpingvin #41 üzenetére
Az utolsó mondatod egy olyan tény, ami úgy van, ezt mindenképp tudjuk.
Tehát ez a termék nem mozgatta meg az igényeidet, ennyi.EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Robitrix
senior tag
válasz fatpingvin #41 üzenetére
Adat és adat közt van különbség. Más az adat értelme egy háttértáron levő 100-200 darab filmek. Ahol a méret a lényeg, hogy legyen hová eltenni. Erre tökéletes egy HDD is. Nem jellemző, hogy szüksége volna hirtelen nagy mennyiségű adatok kezelésére.Ugyan így nem szempont, mondjuk ha egy nagyobb merevlemezre archiválok. Amire bőven megteszi egy HDD úgy 100-150 Mb/sec sebessége. Ha elindítok a HDD-re egy archiválást nem igazán számít, hogy 5 percig tart vagy 15 percig. Persze ilyenkor érdemes egy 2/4/8 TB-os HDD-et használni. És megint más adat és történet, mondjuk egy 80-150 GB-os játék. Ahol játék közben gyakran több száz MB-os adatmennyiségeket kell feltölteni a grafikai kártyának adatként a videókártya VRAM-jába. Nem mindegy, hogy 500 MB grafikai adatot, amiből aztán majjd a kártya kigenerálja a látványt 1 Mp-en belül lehet betölteni a háttértárból vagy megint más, hogy a HDD miatt ez úgy 5 mp-be kerül. Ilyenkor érzékeljük, hogy leesik a játék FPS száma pár másodpercre, mert a grafika egyszerre küzd a képek generálásával és vár az adatok beérkezésére. Főleg olyan estekben látszik ez, amikor hirtelen kerül be az ember egy teljesen új pálya részletre. (mondjuk bezuhan hirtelen ejtőernyővel egy Warzone-ban mondjuk. És maikor leér akkor pár másodpercig homályos a látvány, mert a kártya éppen fogadja az adatokat a háttértárról és nem tudja az aktuális nézetet rendesen ábrázolni, mert HDD esetében másodpercekbe telik, mire beérkeznek az adatok a képek számolásához. Emiatt játékok esetében például optimálisabb az SSD, mint a HDD.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Seagate BarraCuda 3,5 HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- msata ssdk 16 és 20 gb
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- IcyBox IB-1824ML-C31 RGB Illuminated NVMe SSD ház - Dobozos, újszerű
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!