Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hát, nyolc óra alatt szerintem még az első városba is csak rohanva tudtál eljutni, ha akartál egyáltalán
Valami városba -nem faluba- eljutottam, valami jellegtelen küldetés okán. És elég alaposan játszottam ameddig játszottam. És most hogy mondod, lehet hogy egy kicsit több mit nyolc óra volt a második próba.
Nekem 150+ órám volt benne egy all-in-one végigjátszásban
Elhiszem de nem vagyunk egyformák.
Én nem az alapján ítélem meg egy játék jóságát, hogy hány órát -amit egyébként mással is tölthetnék- süllyesztettem el benne, hanem elsősorban az alapján, hogy mit kaptam cserébe az elsüllyesztett óráimért. Milyen sztorival, játékélményekkel, impulzusokkal lettem gazdagabb és ezért mennyi órámmal kellett fizetnem. Én a szabadidőmet nem a klotyón akarom lehúzni, hanem minél többet kapni érte.
Anno végigjátszottam a F1-2-t, BG2/TB-t, DA-1-2t, NWN2 sztorik nagy részét stb stb szóval kb tudom, hogy hogy működik egy WRPG, és azokat a játékokat megérte végigjátszanom, akkor is ha 100 órába került, darabja DA2 mondjuk rövidebb volt, de azt az időt értelmesen kitöltötte.
Itt viszont amennyit játszottam semmi más nem volt, mint az idő 90%-ban agyatlan grindelés, borzasztó csapat és kameramenedzsmentel nehezítve olyan helyzetekben ahol érezhető volt, hogy le vagy válva a fősztoriról és grindelés üzemmódban vagy. Azért hogy összeszedj pár befolyás pontot és tudj haladni egy minimálisat a sztorival is.
Elég szar volt anno, amikor előre örültem a hétvégének, hogy most belekezdek a DAI-be (negatív kritikák ellenére) egyben tudok nagy adagot játszani, aztán hétfőn konstatáltam, hogy beleraktam a hétvégémet -nyilván nem non stop- aztán SEMMIT nem kaptam cserébe, csak tapasztalatot, a hétvége pedig olyan volt, mintha mellékállában riftbezáróként meg hozd el-viddel inasként dolgoztam volna.
-
Amit 2011-ben a 7. oldalon leírtál annak a 80%-val egyetértek, egyetértettem vele akkor is amikor végigtóltam és ma is.
A DAO-t nagyon szerettem, a kiegészítőjét is végigjátszottam.
A DA2-t ennek megfelelően vártam. Aztán amikor kipróbáltam a demót (ezt a szót 1 percig kellett keresnek mert ma már nem használjuk), az akkora sokk volt, hogy vagy egy évig rá sem néztem a játékra. Mert egy DA V2-t vártam, taktikusabb harccal -mert én a BG2-n szocializálódtam- és még szebb köntösben.
Aztán csak előszedtem jóval később, pár perc alatt abszolváltam a demó pályarészt és utána konstatáltam, hogy a játék sokkal jobb mint a demo volt.
És igen, ha elfogadja az ember, hogy ez nem egy DA V2 hanem egy másik játék más fókuszokkal és kevésbé nagyszabású sztorival, foghíjasabb pályadesignnal, stb akkor a DA2 minden hibája ellenére igen is egy jó játék volt.
Élvezhető volt a sztori, élvezhetően voltak a küldetések, harcok stb adagolva, a játékvilág, hangulat rendben volt. Jobban örültem volna egy DAO V2-nek, de ez is bőven megérte az időmet.
Max egy projektmanagert lehet azzal megetetni, hogy "fejlődött" a DA2-hőz képest. Igen, Excel tábla szintjén fejlődött:
-Hosszabb játékidő? Pipa (fetch questek TÖMKELEGE)
-Taktikusabb játékmenet? PipaA valóságban számomra játszhatatlanul szar volt a harc, a kamera kezelés, értelmetlen volt a süket társakat irányítani, képességekből sem volt semmi -ameddig játszottam- ami miatt tényleg értelme lett volna átvenni az irányítást valaki felett, azok az idióták mindig elszaladtak, nem lehetett megmondani nekik, hogy maradjanak a közelemben stb.
A DA2 harcrendszerével sem voltam elégedett, de ez kritikán aluli volt.
stb stb stb
A lényeg az, hogy mindkét játékot önmagában kell értékelni, nem úgy, hogy a DA2-t az Originshez, az Inquisitiont pedig a DA2-höz képest.
[ Szerkesztve ]