Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    Jó kis teszt lett, szép munka! :R

    Kár hogy nem volt kéznél egy jobb deszka az i5 húzásához, kíváncsi lettem volna az eredményekre. Ahogy látom, egy darabig még marad a 4790-es rendszerem, sőt lehet ez lesz az utolsó asztali konfigom.

    gtamate2:
    Akkor már újabb és gépigényesebb címek is elfértek volna. Abból főzött ami volt. :K

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz Yodamest #67 üzenetére

    Yodamest:
    Egy kis tuning, vagy párral több FPS van hogy valóban jól tud jönni, de valamikor nem számít, motortól függ. :K

    Nem tudom nálad miért nem vált be a G-Sync, de nálam sokkal reszponzívabb és jobb mint bármilyen szoftveres vertikális szinkron. Ha te nem veszed észre a v-sync input lagosságát, az tök jó, de egy jobb FPS játékos kiég tőle.

    A 4K pedig frankó és a nagy kijelző is, de nem mindenki szereti a 60Hz-et, főleg ha multizik is.
    Bármikor hamarabb váltanék egy fejlesztésnél egy 120 vagy 144Hz-es WQHD Free vagy G-sync monitorra, mint szinkron nélküli 4K@60Hz-re.
    Persze nem vagyunk egyformák, nyilván nem mindenkinek fontos a gyorsaság. Valakit nem zavar az input lag, vagy a rossz szenzorú egér sem.

    PowerBuldog:
    Pedig vannak ilyen címek sajnos, baromi idegesítő. A Rise of the Tomb Raidert tolom most TV-n, kontrollerrel. Egy-két pályán van hogy 50-ig is beesik, és elég zavaró v-sync mellett. Azért nem monitoron tolom, mert ágyból, kontrollerrel kényelmes. Így kénytelen vagyok együtt élni ezzel, de ez legyen a legnagyobb gondom. :))

    kolopele:
    Nem csak 4K-nál számít. Mióta megvan, azóta minden autós és FPS címet 1080p@144Hz-en veretek G-Synckel. Sokkal folyamatosabb, észrevehetetlen input laggal.
    Monitoron leginkább multizom, és nagyon hasznos, hogy ha gyorsan körbe kell nézni, vagy egy hirtelen nagyon fordulni, pontosan azt látom amit kell. Nincs képtörés. Nem mindenkinek érzékeny a szeme, de az enyém sajnos az. Kikapcsolt szinkronnal látom az elcsúszó képkockákat.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz kolopele #79 üzenetére

    Tudom, ezért sem értem a kollégát a WQHD 165Hz vs 4K 60Hz témában. A kettő nem igazán összehasonlítható. A 4K@144Hz magas részletességen történő kihajtása még odébb van... :DD

    60 fps alatt nagyon nálam sincs élet, de ettől még nem ülök szinkronos monitor elé Tomb Raiderezni. Elviselem és tolom TV-n. Végülis csak 1-2 pályarészen droppos.

    Szem érzékenységről nagyon nincs értelme beszélgetni. Messze nem ugyanaz egy képtörés 144Hz-en multi közben, mint 60-on koca játékosként. Sok 144Hz-es monitorost a szinkron nélküli panel sem zavar. Engem az is.
    Valahogy olyan ez mint a jó hallás. Ha hallasz egy bizonyos zavaró frekvenciát (egy távoli hűtőrendszer vagy trafóház hangja), mindig észre fogod venni és zavarni fog. :W

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz Zicokuka #97 üzenetére

    Szerintem a Crysis 2-vel kevered, annak volt mesterségesen felverve a gépigénye. Folyamatosan tesszellált vizet számolt a pálya alatt. A Crysis 1 csak szimplán rosszul volt megírva. :DD

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák