Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Eugene Roe #24 üzenetére
Arra hiába vársz, tartok tőle. Ehhez az kéne, hogy a szálakhoz való feladatkiosztás figyelembe vegye a szálak mögötti leterheltséget. Ami annyira nem megoldható.
Nézd meg a korábbi hsz-ben linkelt Star Citizen képet, még rengeteg szálnál is szépen hullámzik a leterheltség. Ha 4 (vagy több) szálon az egyik 100%-on van, akkor ott már gond van, mert akkor a program az egyik szálon "túlterheli" a hardware-t, és az lesz a szűk keresztmetszet, más szóval a párhuzamosítással vannak gondok.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések