Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Köszi a tesztet!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Márpedig felesleges (még), ha nem multi-orientált játékos vagy.
Sőt, még multinál is erősen függ attól, mivel játszol. Hogy egy Battlefield vagy CoD alatt használ a 6-8 mag, az nem jelenti azt, hogy World of Tanks alatt akár csak egy tized FPS pluszt is jelentene akár csak a 4 mag is a kétmagvas rendszerekhez képest.
@BeZol (#11): Remélem ilyesmit csak viccből ír valaki...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Itt a lényeg a D3D11.
A WoW esetében most hüledeznek a népek, hogy Dx12 alatt a négy magvas Intel i3-8100 sebesség terén ugyanazt nyújtja, mint a 8 mag / 16 szálas Ryzen 7 2700X. (Igaz Dx11 alatt is, de az már más kérdés )
Szóval jól nézünk ki: a fejlesztők lassan átállnak a Dx12 / Vulkan API-ra, aminél 4 mag feletti CPU felesleges. Akkor, amikor a 6 meg 8 magos procik kezdenek elérhetőek lenni a hétköznapi felhasználóknak is...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Eugene Roe #24 üzenetére
Arra hiába vársz, tartok tőle. Ehhez az kéne, hogy a szálakhoz való feladatkiosztás figyelembe vegye a szálak mögötti leterheltséget. Ami annyira nem megoldható.
Nézd meg a korábbi hsz-ben linkelt Star Citizen képet, még rengeteg szálnál is szépen hullámzik a leterheltség. Ha 4 (vagy több) szálon az egyik 100%-on van, akkor ott már gond van, mert akkor a program az egyik szálon "túlterheli" a hardware-t, és az lesz a szűk keresztmetszet, más szóval a párhuzamosítással vannak gondok.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Mivel a jelenről és a jövőről beszélünk, értelemszerűen a jelen- és jövőben érkező játékokat érdemes górcső alá venne.
Ott pedig a Dx12 és a Vulkan miatt pont, hogy nem látszik az i7 előnye egy i5-höz képest. Emiatt nem az igazi egy 2016-os összehasonlítás sem, amit belinkeltél. Én a korábban belinkelt WoW példát hoznám fel erre, ahol a 4 magvas i3-8100 proci pont annyit tudott kihajtani egy Vega64-ből, mint a 6 mag / 12 szálas i7-8700K vagy a 8 mag 16 szálas Ryzen 2700X.
Szóval ahogy a képlet most kinéz, bizony egy 4-5 éves i5 proci ugyan annyira jó, mint egy vadonatúj i7. Nem ez a korlát egy modern, normálisan megírt játéknál. Vannak persze kivételek, és DX11-es játékoknál teljesen más a világhelyzet.
Aki persze csúcskártyával játszik (felhoztad az 1080Ti-t), ott ez feltehetően nem játszik, hiszen bőven megengedheti magának, hogy drága procit is tegyen be mellé. Az egy teljesen más történet.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Pro és kontra lehet felhozni játékokat.
Aki World of Tanks / World of Warships játékkal játszik, az egy 2 magvas procival is elvan, mert akár 32 magos procit is rakhat alá, akkor sem lesz gyorsabb a játék...
Aki Armed Assault 3-azik, az jobban jár egy i5-3470-el, mint egy Ryzen 2700X-el (de egy i7 még jobb...).Hogy most kiragadod az AC Originst, az is egy példa, de ugye az egy speciális eset, ott a 2400 vs. 3200-as RAM is hozott 10fps-t egy i5-ön. De lehet sorolni a többi példát is...
A nagy általánosság jelenleg az, hogy a Dx12 / Vulkan esetén a VGA jobban számít, mint a CPU, és a játékok többségét ma egy i3-8100 vagy hasonló 4 magos proci is elviszi - vagyis VGA limitbe ütközöl.
De még egyszer: csúcskategóriás VGA esetén felesleges ezen rugózni, ott úgy sem merül fel, hogy négy magos procival hajtsa az 1080Ti-t, Titan X-et vagy a Vega64-et.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ehhez nem sok mindent lehet hozzátenni.
Én nem ok nélkül nem foglalkozom például az AC szériával, lehetne mindegyiket bitang mód élvezném, de amennyi tapasztalatom volt eddig vele, irgalmatlanul bugos és pocsék módon megírt motorral bíró játék. Köszönöm, de öreg vagyok én már ehhez, hajdan még elszórakoztam órákat azzal, hogy az ilyen beállítások, olyan finomhangolás, és akkor ezt még felvehetem High-ról Very High-ra, és akkor megvan a minimum 30 FPS, de ezen már túl vagyok.
Keresem a jól megírt játékokat, a The Witcher 3 tökéletes példa, éppen azzal játszom (másodszorra), és egyszerűen csak élvezem a játékot, nem kell azt nézni, hogy éppen most miért akad. Ott van az Armed Assault 3, kijött hozzá már 2 DLC, de nincs lelkierőm foglalkozni vele, mert tudom, hogy szénné pörgeti a gépet, és még akkor is be-beakad egy komolyabb robbanássorozatnál...
Ráadásul egy ideje már elengedtem a multi játékokat, azóta kevésbé őszülök...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
nagyúr
Megbocsáss, de a jelek szerint nem csak a játékok sajtásosságaival nem vagy tisztában, de a korábbi hsz.-eket sem olvastad végig...
Le volt írva, hogy az AC Origins esetében a védelem a ludas a CPU igény miatt. Amúgy pedig sacc per kábé mindegyik AC egy hulladék módra leprogramozott játék, érdekes módon a The Witcher 3 is single player játék, grafikára is szép, mégis sokkal kisebb a hardware igénye - mert leprogramozták normálisan.
Le volt írva, hogy a World of Tanks például a mai napig kb. 2 szálon terhel, semmi értelme akár csak 4 magvas procit is tenni alá. Van egy pár millió felhasználója, például.
Az Armed Assault 3 ezzel az erővel ugyanúgy elő lehetne hozni, van kb. annyira releváns, mint az AC Origins. Rohadt nagy látótávolság, játéktér és fizika miatt bizony nagyon erőforrásigényes (is) lehet, beállításoktól függően. Az sem szereti annyira a sok szálat kihasználni.
De ezzel az erővel akkor akár elő lehetne venni a Star Citizent is (annak lesz ugye Single-player része is). Noha az is eléggé... hát nem jól van megírva.
Szóval nagyon nem értem, mi ez AC Origins körüli haccacáré. Egy rosszul megírt (vagy a védelem miatt extra erőforrásigénnyel bíró) játék nem sokat nyom latba egy tesztben...
Pláne egy magánember által elkészített tesztben. Ha nem tetszik az eredmény, fogod magad, rászánod az időt és az energiát, és csinálsz egy saját tesztet, és akkor boldog lehetsz.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Napelem
- További aktív témák...