Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz WonderCSabo #202 üzenetére

    De csak is akkor. Egy akármilyen infrastruktúrának viszont nem csak az adott helyzetben kell jónak lennie, hanem minden helyzetben. Kicsit olyan ez, mint amikor nincs egy haderőben tartalék.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz WonderCSabo #202 üzenetére

    ja, ahogy a németek és az osztrákok esetében, különös tekintettel a Szudéta-vidékre:). 1938-39ben az annekció "indoka" az volt (legalábbis a náci propagandagépezet azt nyomta), hogy a csehek/lengyelek rosszul bánnak a németekkel. ami akkor és ott nem volt igaz, viszont kellett némi valóságalap is hozzá, pl ott lakó németek. szóval nem, a németek esetében sem tették. etnikai alapon meg vannak ám eléggé zűrös helyzetek is, avagy mit lehet csinálni egy etnikailag elkülönülő területtel egy másik ország közepén? illetve egy eléggé kevert területtel?

    "Azok a vasútvonalak totál logikusak, máig hiányoznak az itthoni közlekedésből is" volt 90 év. ha tényleg annyira hiányoztak volna, már pótolni kellett volna őket (főleg, hogy Magyarország nem véletlenül volt a vas és acél országa, kellett a jó infrastuktúra is). szóval szerintem azért annyira nem voltak azok fontosak. ami szvsz kellemetlenebb volt, azok a bányák, meg a tengerpart.

    dabadab: jaja, megoldották az etnikai problémákat szépen... szisztematikus népirtással. ebben csak az a gáz, hogy pl Svédországban a bevándorlási/kivándrlási adatokon gyönyörűen látszik, hogy mikor volt a háború. csomóan menekültek mindent hátrahagyva, aztán egy részük a soha vissza nem térés mellett döntött (ismertem menekültet, konkrétan hónapokig koldult Isztambulban az ország elhagyása után, iskola helyett). szóval tényleg nem irigylésre méltó a helyzetük, sőt.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák