Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
Az AoC esetében komoly problémák is voltak abból, hogy egy aktuális középkategóriás gép meghalt alatta - a saját játékosaidat kizárni azért, mert nincs csúcs gamer számítógépük, nem jó ötlet.
Az Aiont nem próbáltam (valószínűleg el sem indulna nálam), de egy jó grafikánál ott is felmerül az, amit a #13-ban Derrewynn említett: ha egyszerre 100+ játékos által irányított karakter ugrál a képernyőn, az komoly terhelés kliensoldalon; és ha ez PvP-csatát jelent éppen, az halálos. Az über grafikával rendelkező fps-ek ebbe nem futnak bele, mert sokkal kevesebb játékost engednek egy multi meccsre összejönni...szerk: arról ne is beszéljünk, hogy egy MMO sikeréhez egyetlen dolog szükséges: a tartalom. Ha nincs mit csinálni, nincs határozott cél (legyen ez akár olyan területfoglalós móka, mint a Global Agendánál, vagy egy sztori végigjátszása, mint a LotRO-nál), akkor a játék villámgyorsan el fog néptelenedni - lásd pl. Warhammer Online. Ezen a téren nem féltem a TOR-t... ergo csak az a kérdés, hogy az általuk ígért tartalom lesz-e annyira jó, hogy megtartsa azokat, akik az elején megveszik.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Szvsz mielőtt végleg leírnád a grafikát, várj ki egy bétát; a userek által készített videók, vagy a saját élményed fogja eldönteni, hogy tényleg annyira gyenge-e, mint a mostani screenshotokról látni véled. (ez ugye pre-béta, talán pre-alpha állapot - ki tudja, mennyire fog változni, mire a release-hez érünk)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Az MMO-k erőforrásigényét ismerve 70-100 millió; illetve az extra melót (önálló szinkronhangok...) figyelembe véve talán ennél is több.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
-
Wolverine
félisten
Miért kéne? Casual játékos, vett egy gépet 3 éve és kipróbálná a TOR-t. Reális? Igen. Jobb a VGA-ja, mint az X1600? Lehet, de nem esküdnék meg rá. (én is játszom rendszeresen és X800-am van)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Azért van különbség. Szvsz egy Trek MMO inkább rétegjáték, mint egy SW - előbbi a világ kisebb részén érte el azt az ismertséget, mint a Star Wars univerzum.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Na igen. A WoW-hoz hasonlítás kissé elhibázottnak tűnik; ennyi erővel minden multi fps-t a Counterstrike-hoz, és minden RTS-t a Starcrafthoz kéne mérni, hiszen azok a legsikeresebbek ezeken a területeken...
Jó eséllyel a WoW sikerét az MMO-k piacán nem lehet addig megismételni, amíg jelentősen ki nem bővül a piac, mondjuk olyan 3-4-szeresére a jelenleginek. Az a játék, amelyik stabilan magának mondhat havi egymillió előfizetőt (mint pl. a LotRO), már egyértelműen sikeres."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
"A sok quest, pláne ha kötelező, majdnem tuti bukást jelent, a sok szöveget mindenki skippeli, az NPC románcot senkit sem érdekel."
Ezzel vitatkoznék. A hardcore játékost, akit az end-game éltet, nyilván nem érdeklik ezek. A casualt, aki szórakozna, viszont igen. Igazából a sok questre épített karakterfejlődési modell csak a WoW óta létezik, azelőtt jelentősen kevesebb küldetés és sokkal több grind kellett egy karakter esetében.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)