Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70339072

    törölt tag

    válasz Csimi1975 #16573 üzenetére

    csak a brutál használata esetén a sorrend mindegy.
    ha más módokat is használsz na ott válik érdekessé a dolog.
    A TSM és promopds pl a fejlesztés része azaz a promodsból 1 fontos vegetációs textúrát tartalmaz csak de kompatibilis vele, a TSM-ből rengeteget, szinte azzal együtt és ahhoz lett fejlesztve, ezek a map-ek jól vannak javarészt összerakva, habár van bennük hiba azonban a gyári textúrát egészítik ki a sajátjukkal, ezért működik a brutál hd és sound velük együtt, nem úgy mint pl a magyar map, ami teljesen kukázza a gyári textúrákat és saját kreálmányokat csinál amiket meg sem lehet találni és 2-3 példányban vannak a térképfile-ba ágyazva, anno úgy döntöttem a magyar map-ot nem fogom támogatni és nem rakok be vegetációs textúrákból ugyan olyanokat csak más átnevezgetett neveket mert a magyar map-ot így fejlesztették.
    pl a grass (füvek) textúra ugyebár átvan alakítva és a térképek ezt használják a magyarban meg volt egy fű1, fű2, fű0 amik ugyan azok voltak mint a grass és ráadásul 3 helyen.
    kissé amateurnak tűnik a dolog de ez van. hogy ez véletlen e vagy direkt csinálták meg így hogy a brutállal ne menjen már nem is érdekel, de a lényeg amikor a brutál először készült még a magyar mappal is működött de később már nem.

    Nos a többi ismeretlen módnál meg az az érdekesség hogy adott egy bizonyos mod pl kabin buhera, de számos mod analizálásánál kiderült van egyéb turpisság is a dologban máshoz is nyúlt az alkotó és arról pl nem is beszél. ezek a módok ha a brutál fölé kerülnek prioritásban szétkurhatják az okosságait, elveszhet a gyorsabb FPS amit okoz, de borulhat a vegetáció, és az időjárás, vagy a fizika, a világítás, hang vagy számtalan dolog amikbe a brutál belenyúl.

    a példa kedvéért pl van a no damage ami a sérthetetlenség paramétereit tartalmazza nos ez egy kulcs file átírásával történi aminek a neve a game.data.sii
    sok minden használja ezt a file-t még a mapok is átírnak benne pár sort, és a map módba helyezik.
    nos ha a map a brutál no damage fölé kerül, kiüti a paramétereit a sajátjaival amiben visszaírja a sérthetetlenséget, és hiába van bent a no damage mivel prioritásban a brutál no damage elé kerül átírja a brutálosat a sajátjaira és a no damage ugrik.

    a prioritások eldöntése tehát kulcs fontosságú, és alapos tesztelést követel, azonban ezek sorrendjének kikísérletezgetése mi mivel működik vagy nem működik együtt a user-ek dolga.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák