Új hozzászólás Aktív témák
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #5990 üzenetére
Nos hogy a kérdésedre feleljek épp most gratuláltam ennek a fasznak is a saját munkámért amit sikerült nagy nehezen 1 pillanat alatt a jelszóvédettsége ellenére kitömöríteni.
próbálta leplezni más vegetációs photoshop színezéssel, de a szkriptek a saját átdolgozásaim, és a textúráim nagy részére nem volt nehéz ráismerni, mert ugyan az volt mint az enyém
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #5997 üzenetére
Az mindig is át volt érezve
Engem inkább az bosszant ezekben a lopásokban (mert nem ez az első és nem is az utolsó gondolom)
hogy az itt egybegyúrodott komoly fejlesztői társaság lett most is szembeköpve, ezek a brazil gyökerek által, akik még neveket is felsorolnak ki grafikázott, ki ezt fejlesztett ki azt, és van pofájuk 2 nappal azután kiadni hogy kijött a Brutál 7.1-ből is kilopkodva nagyrészt a saját munkám.A netes társadalom ennyire nem hülye mint azt ők próbálják maguknak bebeszélni, és hogy biztosak is lehessenek benne odabiggyesztettem a kitömörítőt aminek mindegy van e vagy nincs jelszó, had elemezgesse aki akarja és pl ért is hozzá a lejelszavazatt anyagot Amúgy már az automat alkönytár első file-jánál kiderül honnan van hiszen a gyáriba teljesen mások a paraméterek és szerintem fingjuk sincs róla hogy mik és mit állítanak, mi viszont tudjuk és én is mert én írtam át sokat vacakolva kisérletezgetve a segítségetekkel keresve az legoptimálisabb beállítást.
A tiszteletlenség netovábbja ami ma a neten uralkodik, és lehet most megdöbbentek, de még Vajónak is meglett engedve hogy használjon bármit a brutálból ha tetszik akár még a 7.1-ből is majd az új r3d hez, és tudjátok miért?
-Mert megkérgezte hogy ha kell valami használhatja-e ?
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #6005 üzenetére
jól látod, és brutál nélkül sincs, kizárólag a tréleres vontatókon.
ez is egy 1.9.X-es gyári motor hiba, amire majd jön talán a jövőben egy javítás és akkor magától a Brutál is megjavúl mert a szkript benne van és működik is, ahogyan az 1.8.2.5-nél is.[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #6007 üzenetére
pontosan.
egyszer jön egy patch és beindul magától.
az én rálátásom szerint mivel a traileres vontatókon most is működik csak kifelejtettek valamit valahonnan, e miatt nem tartom valószínűleg hogy egy egész motort át kelljen írniuk.
programozói anomália figyelmetlenség. -
#70339072
törölt tag
az nem mod, hanem devloperes trükk.
[repkedés] -
#70339072
törölt tag
nekem eleve fura ez a fényudvar ami az index körül van a brutál nem ilyen
Olyan mintha valami felülírná a Brutál fénybeállításait, lehet a ledes buhera amit használsz visszateszi azt a szar gyári "flaret" a "brutal flaret" 3 napig csináltam és az eredménye a fényudvar nélküli lámpák és indexek lettek egyetlen egyet kivéve, az utcai lámpákon rajtahagytam de csak azokon.szóval nekem úgy tűnik brutál kép ide vagy oda de mintha mindig a gyári flare érvényesülne.
ha csak a brutal mod lesz ben fogod érteni miről beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
ha a Brutal flare-je törölve lett, hogyan csökkenhetne ami nincs is benne?
a hdr is beleszólhat a fehér fényekbe lehet hogy az dolgozik a háttérbe,,,
töröld azt is aztán már csak a skybox marad a modell , materiál és a többi...amit esetleg még lehet törölni[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz tagagaba53 #6078 üzenetére
Ilyenkor csak az lehet a nagymester aki már ebbe belefutott ....
tagababa53?
én csak nyilakkal nyomom.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz Amazing789 #6084 üzenetére
Nem egyforma. a TSM_Map_4_7_map.scs -hez hozzá lett nyúlva.
-
#70339072
törölt tag
A Futó nyuszik, a játék sajátosságai talán az alap térképen is van egy két eldugott helyen,,, a TSM-en több, a Mario félén is akad jó pár. ott más gond lesz. Többekkel próbálgattuk ezt a Mariót sajnos akkoriban elég szar volt. kiszámíthatatlan jóformán végig játszhatatlan. A TSM szerencsére nem ilyen,,, Ezért döntöttünk a többiekkel is a mellett.
-
#70339072
törölt tag
válasz Mr.Franczy #6112 üzenetére
Az új brutál a gyári trailerek fejtéseit írja át,,, sem más trailereket sem más átírásokat nem tartalmaz. Ha a trailer pakkod amit használsz szintén átfesti a gyári trailer pakkokat és a Brutál felett van mod-ban akkor a brutálé érvényesül. ha alatta (zzz.más_trailerpakk_buhera.scs) akkor az alatta lévőé.
-
#70339072
törölt tag
-
#70339072
törölt tag
válasz m0h0senator #6123 üzenetére
legalább megnézhetik a kezemet amivel a brutált csináltam...
-
#70339072
törölt tag
Személyes tapasztalataim inkább azt mondatják velem, már így is túl sokat tud a Brutál.
A fórumozásom 80% arról szól azt tanítom a nagyérdeműnek hogyan kell kiherélni a Brutált.Ha abból állna ki a fórumozás miért nincs benne ez, vagy az? lesz e benne ez vagy az? még meg is érteném hogy lenne hova fejlődni, de így?
Ti megérdemelnétek a 4 évszakos verziót, de egyedűl ekkora munkának nem állok neki. a becsléseim szerint az még lenne 2-3000 munkaóra.
Kissé bele is fáradtam.
-
#70339072
törölt tag
válasz Milka 78 #6149 üzenetére
ha meglehetett volna oldani a havas tájakat gyárilag már régen megoldották volna.
nem véletlenül nincs. A gond hihetetlenűl egyszerű.
Térdre esne még egy négymagos gép is rajta.Bizonyíték:
www.stewen.hu
belépsz a magyar zászlóval (full flash site flash player kell hozzá)
ha belépett és becsúsztak a képek, most a tavasz az aktív de alul van a tél ikkonja is.
katt rá.
kék lesz az egész táj.
jobb felső sarok kicsi pöckök lehet változtatni hány hópehely kezdjen esni. minél többet kérsz annál jobban hal be a gép.
2000 körül már a 4 magosok is szépen izzadnak megfigyelhető a bal felső sarok FPS számlálóján is.
Szóval ennyi az ok.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
-
#70339072
törölt tag
válasz donmackó #6155 üzenetére
Egyszerűen,,, a 3d-s motor kiválasztásánál belett kalkulálva...
Az ets2 vel meg az a gond, hogy már is elérte a technologia határait, havazás egyebek nélkül.
gondolom ha betennék a havazást (vagy be is tették és már rég ki is próbálták) olyannyira leeshetett az FPS hogy száműzték gondolom hosszas tanakodás után a véglegesből, így ráírhatták a dobozra marketinges dumának nyugodtan az alsobb kategóriás és teljesítményű processzorokat és videókártyákat is.
Valszeg egy hóeséses verziósnál feljebb kellett volna jóval ezzel a 3d-s enginnel meghúzni az alsó határt és ezt egy kiadó aki számolgatja a dollárokat sosem fogja eljátszani.
a csak haszon mindennél többet ér.
egy netes cikkben olvastam valahol amúgy hogy a legtöbb kint az emberek asztalán lévő gép még mindig csak a dual-core. -
#70339072
törölt tag
válasz m0h0senator #6162 üzenetére
a flash nem erőforrás zabáló hanem processzor zabáló mert nincs gpu támogatása. ami meg lett a 11.től az csak a vidó nézegetésre vonatkozik mint gpu támogatás. AZ ETS2 motorja egy 3d-s engine. A Siteom motorja is egy 3d-s engine nevezetesen a már nem fejlesztett és behalt papervision 3d. Csak flash AS3-ban van leprogramozva. Mivel mind a 2 dolog egy 3ds motorra épülő leprogramozott kód, ennyi a közük egymáshoz. Az meg hogy az enyémnél nincs gpu támogatás semmit sem jelent mert a hóesés számolását mind egy hogy a cpu vagy a Gpu végzi el kell végezni a számolást, ergo ha a gpu tenné az is erőforrást emésztene fel és mivel látható a CPU-t is milyen szinten megakasztja el lehet képzelni a másikra kivetitett hatásait is. Miért? nevezetesen az esőt lehetne emelni hány csepp legyen majd nem akár meddig nem okoz nehézséget de a hó szállingozik kavarodik szélfüggő stb, gondolom ha most kérnék crysis engines játékokról egy felsorolást ami hófúvásban játszodik vagy van benne havas pálya ami szép és látványos erős fejtörést is okozna a felsorolása.
Én is egy ilyenről tudok csak -
#70339072
törölt tag
a Brutál hangjai felerészben a gyári hangok továbbfejlesztése és feljavítása fele részben további saját hozzáadások összessége.
simán a SOUND alkönyvtár tartalmának a megtartása édes kevés mert szkriptekbe is belelett nyúlva a moverek kilettek bővítve etc.tehát ha csak azt akarod tudni pl hogy hogyan hackeld szét a brutál hangjait hogy csak az maradjon meg és működjön is, (fasza én tanítom az embereket a saját modomat széthackelni) akkor megtartod a SOUND alkönytárat a DEF alkönyvárat és az alatta lévő WORLD alkönyvtárat.
a DEF-ben a game_data.sii filet a WORLD-ben a mover.sii filet.
a többi kuka és oda a 2 lépcsős FPS optimalizálás és az összes többi 1000 munkaórás nyalánkság.
-
#70339072
törölt tag
-
#70339072
törölt tag
válasz Amazing789 #6296 üzenetére
nos ezzel azért vitába szállnék,,, mert olyan egyhetes munkában és olyan 2 lépcsős optimalizáláson esett túl az enginem ami egy normális motorból nem ekkora változást idézett csak volna elő, ami az ets2 esetében majdnem a 0-ával egyenlő ugyebár.
megfigyelhető néhol az az 1-2 fps gyorsulás a gyári motorhoz képest, azonban a 20%-os textúra méret csökkenés és a 35%-al kevesebb fű számoltatása a gyári értékekhez képest vicc szinten hatott csak és ez eléggé kiábránditó is volt a számomra a további fejlesztések motivációjaként.
mondjuk ki ez egy szar.sztem egyszerű programozási anomália a srácok nem nagyon vették jól az akadályokat és kész.
pár ilyen bug behuzta a kéziféket és nem tudják kijavítani ennyi.én is programoztam már nem egy 3d-s motort tudom tehát hogy miről beszélek és azt is tudom hogyan mivel és mi érhető el.
nem kellett volna azokat a közeli fákat például agyon modellezni hogy minden falevél külön külön mozogjon. a fasznak kell 4096-os textúrákat alkalmazni?, amikor az 1024-is bőven elég a 2048 meg untig elég lett volna a végcélnak 1-2 helyre és csá. Én már csak tudom mert rengeteget konvertáltam azzá (1024-re) és még csak észre sem vette senki.
és amikor egy 3ds- enginben ekkora optimalizálások történnek az csak hiba lehet ha az eredményben és gyorsaságban a hatványozott elvárásoknak még csak a szélét sem sikerült magából a motornak kiizzadnia.
olyan gyanús dolog ez hogy itt bizony nagy bug van valami elviszi a számolást csinálhatsz akár mit. lehet hogy a játék eredetiségét ellenörző szkriptek, vagy valami más pl egy figyelő szkript mikor fesse rózsaszinre a kamionodat mert lopott a gém Ki tudja? de hogy ez nem kerek, az holt ziher!!!aki ezt számokkal akarja hallani, nos az eredménye aminek a kétlépcsős optimomnak lennie kellett volna, biziny bizony minimume!!! 5-10 FPS gyorsulás.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
gondolom itt is ült egy pénzes zsák aki vezényelt a pénzéért, és kérte sorba a hülyeségeket ezek a szerencsétlenek meg kodólták neki orba szájba. gondolom (nem nehéz elképzelni) hogy az a fasz ült a notebookján repkedett vazze oda a fákhoz pl, és követelte hogy mozogjanak a levelek.
csóri programozó meg mozgatta neki,,, igaz hogy az életbe nem mész oda a fához mert egy autópályán suhansz 100 körüli sebességgel és ahoz hogy a falevelek mozgását észrevedd pl felkéne másznod a fára, de ez nem az a játék hogy hogyan másszunk scaniával fel a 4m-es fára hanem "szállíts".
ennek megfelelően aki ezt a vezérfonalat megragadva gondolkodik és optimalizálja a gémet, klasszisokkal messzebre, látványosabbat, és olyan motort írhatott volna hogy aki megveszi és feltelepíti a sírógörcs után amit kap a gyönyörűségtől szépen leszopja magát....
de hát ez van, ez sikeredett, ezt kell szeretni és megenni.
talán majd 2058-ra lesz egy olyan is...
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #6301 üzenetére
ámen.
amúgy volt már játék projekt is amiből igaz nem lett semmi de eljutottunk a befektetők felkereséséig.
nagyban hozzájárultak a feloszláshoz.szerencsétlen olivér megálmodott egy tök jó játékot, tuti siker lett volna de a befektetők át akarták íratni az egész storyt is meg a macska ne macska legyen hanem dinoszaurusz, és ne egy professzorrol szoljon hanem 3 kutyáról
én tökre együtt éreztem az Olivérrel és megértettem hogy beintett a befektetőknek, sosem adta ki a játékát.
minden esetre sok minden érdekes dolgot hallottunk, és ha hiszed hanem ebben a rohadt világban ezek a köcsög befektetők egymásnak is adogatják a siker tippeket, ezért van az hogy szinte egy időben jelennek meg a simulátorok a stratégiák és az FPS-ek ha megfigyelted nagyon sokszor, ugyan is a semmiből mindig előkerül egy kurvára jól informált ellenzéki játékfejlesztő cég egy mamut aki véletlenűl pont ugyan olyat csinál csak pirosba...
szóval érdekesen működik ez a játék világ is.
azon sem csodálkoznék ha az SCS pl csinált volna néhány honlapot olyan fórumszerüségeket, ahol adnák a tippeket a kis rabszolgáknak akik ingyen fejlesztik modokkal az ETS2 motorjukat hogy életben lehessen tartani.... mert ugyebár az üzlet az üzlet és a legjobb üzlet ha ingyen dolgoztatod a birka népet
számomra pl inkább ez a hihetőbb...
-
#70339072
törölt tag
válasz tutuhawer #6302 üzenetére
ez a motor azért akad mert agyon számolja magát.
elfelejtettek a fiúk csalni, ahogyan azt minden rendes játékfejlesztő tudja hogy kell, pl árnyékokat ha számoltatsz az 40% proci idő, ha nem akkor pl. odarakod mint textura akkor ezt az időt meg is nyerted,,, csak azzal ugye dolgozni is kell.amikor pl az alternatívával fejlesztettem egy FPS probálkozást meg tudtam oldani hogy legyenek árnyékok kurva jól nézzen ki és ne kelljen árnyékot számolni a procinak.
ennyi...
és még sorolhatnám hol szúrták hasba az enginjét ennek az ets2-nek aki azóta is kurvára vérzik, és nem győzik kötözgetni de csak nem akar gyógyúlni
Új hozzászólás Aktív témák
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)
- Panasonic TX-55GZ950E - Smart OLED Televízió, 55", 4K Ultra HD, HDR10+ - Új, bontatlan - Eladó!
- Corsair RMx White Series RM850x