Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Ablakos #24027 üzenetére

    Inkább OFFolom:
    Én alsó-felsőnek szoktam hívni. A ZF16 egy érdekes váltó, mert sok vontatóba szerelték, a klasszikus HungaroKamion Rábától az Iveco TurboStar-on át a 2516-os Actross-ig mindenbe. Egy rém rugalmas váltó, ám a csoport átkapcoslást mindenhol máshogyan oldották meg, van ahol "át kell ütni" (DAF, MAN, Rába), van ahol kapcsoló van rá. Alapvetően én ATS-t tolok, így 1-10ig számolom a sebességeket, pl: 2alsó, 7felső, mivel ott Direct és Overdrive van, ha érdekel szivesen elmesélem az eredetét meg hogy miért úgy hívják, de ez másik sztori.

    Van egy checkbox amikor a "range selector" és "splitter" kapcsolóit állítod, ha azt bepipálod akkor nem kell folyton nyomni, hanem első megnyomásra felsőbe vált, ismételt megnyomásra alsóba, majd megint felsőbe. Ha leállítod a motort akkor alsóban kezd mindig.

    A Te gondod onnan jön, hogy a ZF váltóknál bal-fent van az R és bal-lent egy C "kúszó" fokozat, ezért van a 3-as helyén az 1-es és 4-nél kell átváltani a csoport kapcsolót (range selector, a valóságban ezen a ponton "ütöd át"). Ezt a játék kezeli, ezért számít melyik "patternt" használod, ha ennél részletesebben érdekel, akkor szivesen elmagyarázom hogyan épül fel a pattern fájl amiben meg van írva...
    A H váltó beállításánál kapcsolgasd a váltót és látni fogod mit hova tesz, csak figyelj rá h jó legyen a kiválasztott "minta".

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák