Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    válasz LilProphet90 #35 üzenetére

    a második rész azért nem tudta megugrani, mert az akkori technikai megvalósítás addigra már "mindennapossá" vált

    Mindennapossá? Tudtommal nem nagyon volt más openworld játékban manuális váltó az autókban pl. Az se volt túl jelentős, hogy kellett-e tankolni vagy volt-e sebességhatár a kocsikra. Meg a térkép is kiábrándítóan kicsi lett, talán fele az első résznek és az se lett túl részletes, nem egy lélegző élő város, nekem túl steril volt (na persze nem annyira mint mondjuk a Mirrors Edge).
    De amin elhasalt a játék, az az, hogy a küldetések rohadtmód súlytalanok voltak, nem éreztem azt, hogy tétje lenne, meg olyan ötlettelen az egész. A karakterek sem a leg szerethetőbbek voltak. A játék legvégén azt éreztem, hogy vééégre valahára, na ezt is törölhetem le.

    A harmadik rész meg összecsapott fércmunka, amit csakis a grafikával akartak eladni, de azzal se sikerült.

    [ Szerkesztve ]

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Új hozzászólás Aktív témák