- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor85
őstag
Hejj de utáltam a K.o.t.O.R. elejét, a Bastila keresős részt...
A videó végén hallható zene nem az amikor Anakin búcsúzik az édesanyjától? Hatásos volt.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
Taris az inkább nem?
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Vistaboy
veterán
EPIC FAIL!!!
Erre nincs mentségem. Pedig a videó nevében is benne van. Fenébe. Hiába na, régen játszottam a K.O.T.O.R.-al, de hogy ez a Talos honnan jött?
Kijavítottam, és elnézést kérek - pedig még át is néztem jó párszor a hírt a megjelenése előtt, de nem tűnt fel. Ha nem szúrta volna ki a szemem...
Gregorius: Szintén zenész, köszi a kiigazítást.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
aram01
nagyúr
jöhet
star wars fan vagyokIsten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
#65675776
törölt tag
Azért a Wookiepedia-n olvasgatva is kiderül, hogy Taris-nek csak a felső régetei pusztultak el. És ez már ott van évek óta. Annyira nem meglepő ennek fényében a visszatérés.
Egyébként még az EP4-ben is elhangzik, hogy egy bolygó elpusztítására a teljes csillagflotta sem elég (a halálcsillag már más tészta).
Szép meg jó ez a The Old Republic. Csak nem kellene MMO-nak lennie...
-
CriticalHit
őstag
de kar, hogy csak MMO
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
vendingo
veterán
Nagyon sajnálom, hogy mmo lett a kotorból. Vihették volna tovább a sorozatot 3-4-5-6 résszel
Az első 2 rész iszonyat jóra sikeredett.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
DiamondBack
senior tag
Igazán megcsinálhatnák ezeket az MMO-kat ugy hogy alapból single player játékként müködik sima rpg-ként és ha fizetsz akkor mehetsz online.
-
L3zl13
nagyúr
válasz DiamondBack #10 üzenetére
A single playerhez teljesen másfajta tartalom kell.
Mások a grafikával szemben támasztott igények. (Bár még most is szivesen játszom Kotor 1-2-vel, de új játékosoknak már nem lenne elég.)
MMO-nál kooperatív játékmódra kell optimalizálni a harcrendszert. Az élő társakat AI-val heylettesíteni, hogy mindkét esetben kihívást nyújtson a harc, szvsz lehetetlen jelenleg.Tulajdonképpen két, teljesen különböző játékot kellene csinálni.
Aki hülye, haljon meg!
-
decibel
aktív tag
Arra leszek kíváncsi, hogy hogyan akadályozzák meg, hogy mindenki jedinek menjen a játékban. Az, hogy balancolt lesz a többi klassz szvsz nem elég. Egy SW univerzumban a többség nyílván jedivel akar nyomulni.
"you are a monkey poo-poo"
-
#65675776
törölt tag
Érdekes módon a KotOR-ban sem egyedül nyomult az ember. De ha olyan játékot akar felhozni az ember példának, amiben kooperatív módon kell nyomulni, és lehet single és multi is nyomni, akkor sem kell sokáig keresgélni. Commandos (1998), Hidden & Dangerous (1999)... Szóval megoldható, legalábbis 11-12 éve meg tudták oldani.
Egyébként divat lett mostanában a fejlesztőknél ez az üres duma, hogy nem megoldható ez, meg az. A fenti példa is mutatja. Ahogy szintén erre szoktak hivatkozni az RTS/RTT-k esetén finoman szólva is primitív fejlődési rendszerekről (mármint, hogy nincs rá számítási kapacitás a mai gépekben). Ez sem igaz, csak rizsa. Bőven megvolt a kapacitás már 14 éve is, és nem csak a mostanában szokásos három szintre (ami ráadásul minden pálya után törlődik)...
-
L3zl13
nagyúr
válasz #65675776 #13 üzenetére
Nem ismerem az általad említett két másik játékot, de a KotOR jó példa arra, hogy az AI vezérelt társak nem egyenrangúak egy játékos vezérelttel.
Egy nehezebb harcot nem igen tudnál megnyerni, ha nem állítanád le az időt, és nem mikromenedzselnéd a többi karaktert is.Ez a módszer egy MMO-ban nyilván nem megoldható. És az sem megoldás, hogy real-time harcrendszernél AI vezérelje a társaidat. Erre írtam, hogy szerintem jelenleg nem megoldható. Legalábbis anélkül nem, hogy jelentősen újra kellene balance-olni a játékot, kompenzálandó a gyengébb teljesítményű AI társakat.
Aki hülye, haljon meg!
-
#65675776
törölt tag
A KotOR-ban speciel körökre van osztva a harc, szóval innentől kezdve alapvetően mindegy, hogy AI irányítja a társakat vagy sem. Mert lényegében mindet Te magad irányítod. Szóval semmivel sem rosszabb, mintha mások lennének mellettem. Így legalább én döntöm el a társaim mit csináljanak.
-
L3zl13
nagyúr
válasz #65675776 #19 üzenetére
Igazad van, amikor mikromenedzseled az egész csapatod a KotOR-ban akkor az nagyon hasonló ahhoz mintha minden csapattagot ember irányítana, de mivel ehhez időmegállítást használsz, ezt sem lehetne változtatás nélkül átemelni multiplayerbe.
Lehetne olyat, hogy a pause nem működik multiban, de azért ehhez is szükség volna legalább egy rebalance-ra.A lényeg, hogy ez is extra munkát jelent, az MMO-hoz szükséges másfajta tartalom is extra munkát jelent... Összességében annyi az extra munka, hogy akár már két külön játékot is csinálhatnának.
Ezért gondolom, hogy nem igen fogunk ilyen Single/MMO hibridekkel találkozni, még ha sokan örülnének is neki. (Engem konkrétan nem érdekelnek az MMO-k.)
Aki hülye, haljon meg!
-
#65675776
törölt tag
Egy körökre osztott harcrendszerben mi az extra abban, hogy kör végén megállítod a folyamatot?
A TOR pl pont abban fog eltérni a többi MMO-tól, hogy végig ott lehetnek melletted az AI irányította társak...
De mindez továbbra sem indokolja, hogy a játék átkerüljön az MMO kategóriába. Ennek csak és kizárólag egy oka van.
-
L3zl13
nagyúr
válasz #65675776 #21 üzenetére
Technikailag semmi extra nincs abban, ha a kör végén megállítod a játékot, de azt ne mond, hogy nem befolyásolja az egész játékmenetet, játékstílust az, hogy megteheted.
Ezt nem lehet egy különálló valamiként kezelni. A harcrendszer egy összefüggő egészet alkot.Nem tudom, hogy a TOR-ban melletted lehetnek-e AI vezérelt társak. (Mellesleg tudtommal ez már az Star Trek: Online-ban is így van tehát ez nem egyedi.) De ha ezek az AI vezérelt társak a többi játékos kiváltására volnának, és ezt maradéktalanul meg is tudnák tenni, akkor le a kalappal a BW előtt, mert akkor valószínűleg megalkották az első valódi MI-t...
Nem értem miért olyan nehéz belátni, hogy egy AI vezérelt társ nem tud tökéletesen kiváltani egy másik játékost.
Ha mégis meg akarnák csinálni, hogy mindkét esetben ugyanolyan jól használható legyen a harcrendszer, a balance és nem utolsó sorban a társnak egyrészt legyen saját sztorija/mondanivalója ha AI vezérelt vs. akkor is tartalmas legyen a játék ha csak ember vezérelt társakkal játszol akkor légyszíves azt ne mond, hogy ez nem jelentene majd dupla annyi munkát.És ha már úgyis dupla annyit dolgoznak vele akkor miért is ne adják ki külön? Főleg, hogy olyanoknak mint én semmi pluszt nem jelent, hogy benne van MMO lehetőség is. Másokat meg a single player rész nem érdekel.
Aki hülye, haljon meg!
-
#65675776
törölt tag
Az utolsó bekezdés a lényeg. Nem is annyira a dupla munkán van a lényeg szerintem. A probléma az lenne ebben az esetben, ha kiderülne, hogy az MMO verziót töredéknyien játsszák. Akkor viszont annyi lenne az egész, hogy MMO leáll, de a single megy tovább, nulla időkieséssel. Viszont ha most bebukik az MMO, akkor vakarhatják a fejüket.
Egyébként a KotOR-t végigjátszották pármillióan azzal a harcrendszerrel, akkor nem tudom mi is lenne a probléma.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...