Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Még mindig túl steril a grafika. Olyan mintha tegnap készult volna minden a hajógyárban. Hiába Bioware, ez még mindig olyan, mint egy lucasarts jájék. Legalább lenne pár atmoszférikus effekt. A mozgás továbbra is különválik a talajtól.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Amellett, hogy ezt a játékot teljesen felesleges összehasonlítani a wow-al, a wow minősége sok MMO-nak irányt mutat. Az sw:tor új utakon jár, már csak azért is, mert egyedi sci-fi mmo és nehéz lesz megoldania, hogy ne csak egy mmofps legyen belőle.

    A wow-ból nem a játékelemeket érdemes "ellopni", hanem azt ahogy a minőségből és a mennyiségből sem engedtek. Persze ezt a wow alapjátékra értem és talán az első kiegészítőre, mert ennél a kettőnél még magas minőséget kaptak a játékosok.

    Ami fontos:
    -sok és nagy zónák (már induláskor)
    -egyedi zónák, hogy ne legyen unalmas a szemnek sem a játék
    -sok és értelmes questek (ne csak grindelés)
    -sok és minőségi insta (már induláskor)
    -talentrendszer (talán ez az egy amit érdemes ellopni a wow-ból, de szigorúan az alapjátékból, nem pedig a cataclysm lebutított hulladék rendszert)
    -a skill/cast -rendszer ne sorbaállós legyen, hanem megszakítós/felülírós
    -ne legyenek túlanimálva a skillek, legyenek pörgősek
    -ne legyen milliónyi nyavaja, ami miatt mindig tele van a táska
    -a craftrendszer hasznos legyen és ne legyen success-fail rendszerű

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Wolverine #128 üzenetére

    Azt tudom, hogy nagyon nehéz összerakni és optimalizálni PvE-re és PvP-re egy olyan szintű talentrendszert, ami a korábbi wow-ban volt, de ez a játék egy kiemelkedő eleme. Sokan nem akarnak altozni és maga a fejlődési rendszer is az altozás ellen van, mivel nem lehet minden altnak kigrindelni az XPt, geart, reput, craftot rövid idő alatt. Main karival meg hamar unalmassá válhat a játék és erre volt nagyon jó megoldás a magas szintű talentrendszer, amit eddig csak a wow-ban láttam és a wow-ban is csak a cata előtt.

    Inkább legyen komoly talentrendszer, amit hosszú hónapokon éveken keresztül optimalizálnak, mint egy egyszerű, ami unalmas nem alkalmas a feladatára.

    Sokan szerintem tévedésben vannak. A játékosok többségét sosem érdekelte, hogy melyik későbbi MMO mennyit "lopott" a wow-ból és más MMO-kból, csak az hogy jól sikerült-e a "lopás". Az se érdekelte anno a sokmillió előfizetőt, hogy a wow fejlesztők melyik játékból és mit "loptak". A végeredmény nagyon jól sikerült.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Wolverine #130 üzenetére

    Én sosem szerettem a kimaxolt pro talentbuildeket. Mindig a saját utamon jártam és ezt szerettem a régi wow-ban. Nem szólt bele, hogy milyen hülye buildel akartam játszani. Megadta a lehetőséget és ennyi. Ráadásul anno még szàmítottak a classok egyedi jellegzetességei, ma meg ez a bring the player, not the class megy. (ami egyrészt érthető, de én a régi módszert jobban szerettem) Az SW:TOR ban nem tudom milyen rendszer lesz, de remélem lehet egyedi karaktert épiteni.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák