Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #05364992

    törölt tag

    válasz buzus #42 üzenetére

    "Nem minden mmo wow copy, de ha így látod legyen. Kifejezetten szánalmas lesz, ha majd a droidból kiesik az epic lézerkard ami változatosság kedvéért az inventorydba lila színű lesz és 3 al többet fog sebezni a sima recézett nyelű társánál."

    Ez a klasszikus rpg-k működési elve, ezt nem a wow találta ki. Bemész a sárkány barlangjába, agyonütöd, elszeded tőle a jobb cuccokat, hogy bemehess a nagyobb sárkány barlangjába, goto mondat eleje. :D A wow ehhez csak annyit tett hozzá, hogy osztályozza, és aszerint színezi a cuccokat, így kevesebbet kell böngészni a karakterlapot, meg a korábbi cuccod adatait, ha ki akarod találni, hogy érdemes-e cserélni. Az rpg-k már régen is a számokról, és a matekról szóltak részben.

  • #05364992

    törölt tag

    válasz GeryFlash #77 üzenetére

    Ha tört szerverről, meg wotlk-ról van szó akkor gondolom még messziről se volt Molten Front látva. 1024-ben maxra húzva az adatlapomon lévő vas simán beáll 10-15 FPS-el a földbe tőle, ha kicsit vaskosabb a tömeg. Márpedig rendszeresen olyan tömeg van, hogy a mobokat alig látni, plusz még egy nagy halom npc is csépel ezerrel.

    Ezért nem is lehet egy mmo-t cutting edge grafikával ellátni, ha feláll jó pár raid-re való ember egy helyen, különféle cuccokban, különféle karakterekkel, abba bármelyik vas beleszakadna. Még akkor is beleszakad, ha egyébként a kirajzolandó cuccok nem bonyolultak. Itt most értekezhetnék a D3D9 alatti, két különböző modell renderelése közötti állapotváltások által elnyelt időről, ami ilyen esetben a korlátozó tényező, de ahhoz egy csomó GPU programozással kapcsolatos fogalmat be kéne vezetnem. A lényeg, hogy nagy mennyiségű különböző objektum kirajzolásánál, már maguknak az objektumoknak a száma a korlát, nem az, hogy mennyire bonyolult.

  • #05364992

    törölt tag

    válasz GeryFlash #92 üzenetére

    D3D11 van, de a valve felmérései alapján (Steam Hardware & Software Survey) a játékosok cirka 40%-a a mai napig nem rendelkezik olyan vassal, amin D3D11-es program futtatható. (Tehát vagy XP-t használ, vagy olyan régi a VGA-ja, hogy a D3D11 nem skáláz addig vissza, ez utóbbi a D3D8-at, vagy annál régebbit támogató VGA-k köre.) 40% túl nagy vásárlói bázis hogy csak úgy figyelmen kívül legyenek hagyva, így nem lehet a D3D11 állapotváltásokkal kapcsolatos vívmányait használni. (Vagy mindenhol használják, és erre építik az egész architektúrát, vagy sehol, köztes megoldás nincs.)

    Az Aion a CryEngine 1-re épül, ami 2004-es technológia (a WoW is 2004-es). Az könnyen előfordulhat hogy a művészeti részleg jobb melót végzett ott, és a CryEngine a maga korában igen kifinomult, fejlett cucc volt, de nem modern abszolút.

    SW:ToR-hoz kapcsolódóan: egy korábbi interjúban valamelyik designer-ük említette pont, hogy direkt veszik a grafikát képregényesre, hogy így adjanak a cuccnak egyedi megjelenést, amivel kilóg a többi játék közül. Szóval a művészeti döntésnek ez az indoka, a technológiaiaknak meg a korábban említettek.

  • #05364992

    törölt tag

    válasz nuke7 #106 üzenetére

    Noh ez egy érdekes felvetés. A gondolatmenet amit írsz logikus, de a valóság nem mindig törekszik a logikára, pláne ha emberi tényező is van a képletben. :D Igazából erre valami piackutatás tudna választ adni, de én programozót ritkán láttam azzal foglalkozni, hogy ilyen kutatások eredményét elemezgesse.

    Nem véletlenül, saját tapasztalataimból kiindulva, a kóder tanoncokban mély nyomot hagynak a valószínűség számítás/matematikai statisztika órák, pláne a vizsga részük. :DD Legalábbis nálunk így volt. :D

    Szerk.:
    Meglivorn(#108): A motor ami az SW:ToR alatt dolgozik, technikailag nem gyenge darab az tuti. HeroEngine néven fut, emlékszem korábban olvastam cikket arról, hogy a növény/táj renderelés hogy zajlik a motorban, és igen szép, ötletes megoldásokat alkalmaztak. (GPU Gems 2, első fejezet)

    [ Szerkesztve ]

  • #05364992

    törölt tag

    válasz kexksz #116 üzenetére

    "The following rules are not meant to be exhaustive, and Blizzard reserves the right to determine which conduct it considers to be outside the spirit of the Game and to take such disciplinary measures as it sees fit up to and including termination and deletion of the Account."
    [link]

    Ergo ők döntik el kit, mikor és miért bannolnak, nincsenek kőbevésett szabályok mindenre. Így viszont kiskapuk sincsenek. Ezt amennyire én tudom, máshol is így csinálják.

    Szerk.:

    "You agree that you will not, under any circumstances:
    ...
    H. disrupt or assist in the disruption of (i) any computer used to support the Service (each a “Server”); or (ii) any other player's Game experience."

    Ráadásul még benne is van pontosan, hogy a szervert lerohasztani tilos. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák