Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
válasz Wolverine #65 üzenetére
bakker 2011-ben nem kell már randán kinézniük, ez a wownál nem szebb, és az 2004-es átlag gépeken is jól futott, most meg 2011van
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
-
Kassh
csendes tag
válasz Wolverine #113 üzenetére
mellékesen hozzá lehet tenni hogy az egyik szervezőt (Swiftyt) már unbannolták a fanbase-je és egyéb hiresebb (Athene) gamerek miatt biztos beszartak hogy a felbőszült fanok felszabadulnak pár szerverre és megölik azokat
témánál maradva csak annyit mondanék hogy ennyi erővel az összes MMO ultima online klón mert az volt az első SŐT az összes RPG a valós élet klónja SŐŐT minden ember a többinek a klónja!! ÚRISTEN MOST MI LESZ
imádom az ilyen és ehhez hasonló értelmi szintű hozzászólásokat -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Wolverine #128 üzenetére
Azt tudom, hogy nagyon nehéz összerakni és optimalizálni PvE-re és PvP-re egy olyan szintű talentrendszert, ami a korábbi wow-ban volt, de ez a játék egy kiemelkedő eleme. Sokan nem akarnak altozni és maga a fejlődési rendszer is az altozás ellen van, mivel nem lehet minden altnak kigrindelni az XPt, geart, reput, craftot rövid idő alatt. Main karival meg hamar unalmassá válhat a játék és erre volt nagyon jó megoldás a magas szintű talentrendszer, amit eddig csak a wow-ban láttam és a wow-ban is csak a cata előtt.
Inkább legyen komoly talentrendszer, amit hosszú hónapokon éveken keresztül optimalizálnak, mint egy egyszerű, ami unalmas nem alkalmas a feladatára.
Sokan szerintem tévedésben vannak. A játékosok többségét sosem érdekelte, hogy melyik későbbi MMO mennyit "lopott" a wow-ból és más MMO-kból, csak az hogy jól sikerült-e a "lopás". Az se érdekelte anno a sokmillió előfizetőt, hogy a wow fejlesztők melyik játékból és mit "loptak". A végeredmény nagyon jól sikerült.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Wolverine #130 üzenetére
Én sosem szerettem a kimaxolt pro talentbuildeket. Mindig a saját utamon jártam és ezt szerettem a régi wow-ban. Nem szólt bele, hogy milyen hülye buildel akartam játszani. Megadta a lehetőséget és ennyi. Ráadásul anno még szàmítottak a classok egyedi jellegzetességei, ma meg ez a bring the player, not the class megy. (ami egyrészt érthető, de én a régi módszert jobban szerettem) Az SW:TOR ban nem tudom milyen rendszer lesz, de remélem lehet egyedi karaktert épiteni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
válasz Wolverine #153 üzenetére
szerintem ez az aktív játékosok eloszlásától függ, amit viszont meghatároz a játék életkora. a wow viszonylag régi mmo, a játékosok túlnyomó többsége az endgame-t és az aközeli tartalmat nyüstöli. egyedül kínlódni groupra megálmodott dolgokkal meg nem buli. az aion meg viszonylag friss, a játékosok eloszlása lineárisabb, és a legtöbben nem játszották végig a low és midlvl tartalmat annyiszor, hogy inkább átrusholják, csak legyen már vége.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo 3
- Revolut
- YouTube
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...