Új hozzászólás Aktív témák
-
Asaob
csendes tag
válasz szilagyiv #15 üzenetére
Szerintem nem kell ahhoz szimulátor rajongónak lenni, hogy legyen némi fogalmad a mai konzolokról. Például az Uncharted 3-ban lévő fő karakter polygon száma olyan 8-11k körül van. A képen megjeleníthető polygonok száma olyan 1 millió +/- 20%. Na mármost itt elvérzett a teóriád, hogy a trailerben látott dolgok megvalósítóak konzolon. Mivel csak az anyahajó több mint 8millió polygon. De ha azt hiszed le lehet butítani a konzol szintjére akkor igazad van, de mondjuk nézd meg a crysis 2-öt konzolon. Konzol rajongó barátaim is fintorognak tőle, ugyanis sehol nincs a pc-hez képest. Itt nem a PC-t éltetem, de lássuk már be, hogy a korábbi konzoloknak leáldozott. Az újakról meg én még nem tudok semmit. Szóval olvass előbb utána pár dolognak mielőtt valótlan dolgokat állítasz.
-
Asaob
csendes tag
válasz szilagyiv #19 üzenetére
Én dolgoztam játékfejlesztésben mint environment artist, több cégnél is. A scene-khez mindig volt polygon budget amiből dolgozni lehetett. Nem tudom milyen optimalizálásra gondolsz konzol-on. Egy 8 millió polygonos anyahajót tény, hogy rá lehet bake-lni egy 500k-s lowpoly base-re, de csak hasonlítani fog arra amit a trailerben láttál. Szóval ezt a minőséget te soha nem fogod optimalizálni egy mai konzolra, vagy ha igen megyek hozzád tovább képzésre zsíros pénzekért.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...