Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz szilagyiv #15 üzenetére

    Itt van megint tévedés, ugyanis a szimulátor nem játék. A szimulátor az szimulátor, más kérdés, hogy a játékpiacra szánt "egyszerűsített" verziók tele vannak elemekkel, hogy eladható legyen játékként is. Aki otthon van a témában az tudja, hogy egy igazi szimulátorhoz az igazi periféria (illetve azok együttese) alsó hangon több százezer forintnál kezdődik.

    Egy szimulátor fejlesztéséhez nem lehet úgy nekiállni, mint egy hagyományos játékhoz. Sok esetben a fejlesztés alatt még nem létezik az a generáció amin később futnia kell (jó példa erre az FSX, mely számos olyan hardvert nem ismer, ami a fejlesztés alatt nem is létezett, ilyen például a több magos CPU, így a multi core rendering csak később került be egy patch által és az sem tökéletes főleg AMD rendszeren nem, mert a support megszűnt mikor a Microsoft feloszlatta a fejlesztőket).

    A másik fontos dolog, hogy a szimulátor valamilyen szinten nyitott a MOD-ok felé, egyrészt az újabb és újabb perifériák miatt (pl. IR face tracking, különféle speciális perifériák, add-on tartalmak, realizmust fokozó algoritmusok, stb). Ezért egy szimulátor gépigénye nem áll meg egy adott szinten, az folyton változik (csökkenhet is ritkább esetben, de inkább növekszik a bekerülő tartalmak által). Egy szimulátor nem létezik MOD-ok nélkül... ezért van benne a világ összes reptere az FSX-ben tökéletesen lemodellezve (például sok magyar is, kicsik-nagyok), mert add-on tartalmakkal fel lehet turbózni. Tudod mennyi nekem az FSX könyvtáram mérete az MOD-okkal együtt? 210 GB. És ez még nem is olyan sok.

    Ezért nem lehet szimulátort fejleszteni konzolra és ezért mondja a Star Citizen fejlesztője, hogy egy konzol SOHA nem lesz képes futtatni egy szimulátort, függetlenül attól, hogy mennyire reális a téma és mennyire bonyolult számítások futnak a motorban a textúrák megjelenítésén túl.

    Ez nem akarat kérdése. Ez nem HA kérdése. A konzol korlátozott ehhez.

    [ Szerkesztve ]

  • Asaob

    csendes tag

    válasz szilagyiv #15 üzenetére

    Szerintem nem kell ahhoz szimulátor rajongónak lenni, hogy legyen némi fogalmad a mai konzolokról. Például az Uncharted 3-ban lévő fő karakter polygon száma olyan 8-11k körül van. A képen megjeleníthető polygonok száma olyan 1 millió +/- 20%. Na mármost itt elvérzett a teóriád, hogy a trailerben látott dolgok megvalósítóak konzolon. Mivel csak az anyahajó több mint 8millió polygon. De ha azt hiszed le lehet butítani a konzol szintjére akkor igazad van, de mondjuk nézd meg a crysis 2-öt konzolon. Konzol rajongó barátaim is fintorognak tőle, ugyanis sehol nincs a pc-hez képest. Itt nem a PC-t éltetem, de lássuk már be, hogy a korábbi konzoloknak leáldozott. Az újakról meg én még nem tudok semmit. Szóval olvass előbb utána pár dolognak mielőtt valótlan dolgokat állítasz.

Új hozzászólás Aktív témák