Új hozzászólás Aktív témák

  • Depression

    veterán

    válasz ddekany #55 üzenetére

    Akkor másképp írom:
    Ez egy konzolos játék. Amiket te mondasz, az sem úgy van, hogy kinyitid a hátizsákod, stb., hanem egy hatalmas billemtyűzeten csinálsz hozzá egy hotkey-t. Diabloban 16 lötyi lóg az öveden. A hátizsákod csak akkor nyitod ki, ha ezekhez kell utánpótlás. Kontrolleren ez nem negvalósítható, ezért lett ilyen megállítható.

    Ha minden szörnytől 5-10x el kellene rohannod, hogy igyál egy gyógyitalt, az meg vár addig a helyén, hogy majd visszagyere mennyivel lenne életszerűbb?
    Rosszul fogalmaztál, ugyanis ez semmivel sem rosszabb, mint az általad említett, csak szimplán más, mint amit megszoktál.

    Egy szarvas/róka a legkisebb neszre is elszalad. Nem is látnál olyat a játékban, ha realisztikus lenne.

    Ezért is írtam, hogy a kifogásaid nem azért vannak, mert életszerűt akarsz, hanem azért, mert mem ezt szoktad meg.

    realisztikus történet: terminátor visszajön a jövőnől, megkeresi a nőt, szupeagyával kiszámolja a röppályát, és 2km távolságból lelövi szemtanuk nélkül. Csak ebből nem lenne másfélórás film :)

    [ Szerkesztve ]

    Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

Új hozzászólás Aktív témák