- Xbox Series X|S
- Battlefield 2042 - A hetedik szezonnal véget ér a tartalmi támogatás
- PlayStation 5
- No Rest for the Wicked
- EA Sports WRC '23
- Stellar Blade
- Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
- EAFC 24
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
Az hagyján, de a végfelhasználók szerint is 9.0 körül van - számomra az sokkal megbízhatóbb infó.
-
Huma
addikt
Ezek a logikátlanságok nekem is szemet szúrtak.
Sosem tartottam jó szerepjátéknak az Elder Scroll sorozatot és ez a rész sem változtatta meg a véleményemet.
Két dologban kiemelkedőek. A játékidő nagyon hosszú és hatalmas, szabadon bebarangolható területtel rendelkezik.
Persze sok apróság van benne ami még javítja az összképet.
Viszont a rendszere az csapnivaló. Jobban jártak volna ha valamilyen létező RPG rendszerét használták volna fel. Az oblivionban lévő mindenki szintet lép a hőssel együtt módszer meg egyenesen röhejes. Nem tudom melyik agyamentek jutott eszébe.
A skyrim kezelőfelülete pedig egész egyszerűen borzalmas. Konzolos vacak az egész.
A másik topikban is írtam, hogy már a játék legelején belefutottam egy rakás logikai bakiba. Pl egy régóta porosodó csontváz mellett égő lámpa. (Jól sokáig bírja a gyertya.)
Na meg amikor a ketrecből csak úgy tudod kivenni a cuccot, hogy kinyitod az ajtót holott van vagy 40cm-re a rácstól a holmi. Simán be lehet érni odáig kézzel is.
A ló irányítása is pocsék.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Fratello
tag
Ha "valódi" sárkányos csatára vágysz, ez a te játékod:
-
ddekany
veterán
válasz Depression #50 üzenetére
"Ezekszerint miért is lenne realisztikusabb az, amit te írsz, mint az, ami benne van a játékban?"
Egyrészt egy fikciós világban is vannak szabályok, többek közt azért, hogy hiteles legyen. A piroska és farkasban is van gravitáció, stb., pedig lehetne modani, hogy minek, amikor a farkas nem tud beszélni.
Másrészt, tisztába vagyok vele, hogy minden hétköznapi apróság szimulálása (jaj, leszakadt a nadrágod) idegesítő lenne... épp ezért amiket mondtam, nem is ez a kategória.
-
Depression
veterán
Akkor másképp írom:
Ez egy konzolos játék. Amiket te mondasz, az sem úgy van, hogy kinyitid a hátizsákod, stb., hanem egy hatalmas billemtyűzeten csinálsz hozzá egy hotkey-t. Diabloban 16 lötyi lóg az öveden. A hátizsákod csak akkor nyitod ki, ha ezekhez kell utánpótlás. Kontrolleren ez nem negvalósítható, ezért lett ilyen megállítható.Ha minden szörnytől 5-10x el kellene rohannod, hogy igyál egy gyógyitalt, az meg vár addig a helyén, hogy majd visszagyere mennyivel lenne életszerűbb?
Rosszul fogalmaztál, ugyanis ez semmivel sem rosszabb, mint az általad említett, csak szimplán más, mint amit megszoktál.Egy szarvas/róka a legkisebb neszre is elszalad. Nem is látnál olyat a játékban, ha realisztikus lenne.
Ezért is írtam, hogy a kifogásaid nem azért vannak, mert életszerűt akarsz, hanem azért, mert mem ezt szoktad meg.
realisztikus történet: terminátor visszajön a jövőnől, megkeresi a nőt, szupeagyával kiszámolja a röppályát, és 2km távolságból lelövi szemtanuk nélkül. Csak ebből nem lenne másfélórás film
[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
ddekany
veterán
"Omg... látom az obli is kimaradt."
Nincs ebbe semmi OMG, azért mert Obliban is elcseszték... az illuzio romboló voltán kívül ez simán a gameplay-nak tesz rosszat, nem véletlen, hogy a legtöbb mai RPG-ben már nem instant a gyógyító italok hatása.
"Nem kötelező vele játszani"
Jaj, ez egyszer kimaradna... Egyébként is, ezektől amiket mondtam, azoknak akik szeretik az Oblivion-t meg Skyrimet, nem lenne jobb a játék? Amúgy megnéztem fejlődött-e dolog, ez láttam, beírtam... nem tragédia.
-
ddekany
veterán
válasz Depression #56 üzenetére
"Kontrolleren ez nem negvalósítható, ezért lett ilyen megállítható."
Olvasd el amit írtam... ennek semmi köze hotkey-ekhez meg irányításhoz. De hagyjuk, ez egy apró dolog a sok közül.
"Ha minden szörnytől 5-10x el kellene rohannod, hogy igyál egy gyógyitalt, az meg vár addig a helyén, hogy majd visszagyere mennyivel lenne életszerűbb?"
Ne várjon a helyén... most se teszik jobbára, ahogy elnéztem. Egyébként miről én beszélek, az lényegében a stunlock hiánya. Mindegy, gameplay elem, ráférne erre a csatára szvsz, még sok más mellett. Életszerűségnél inkább a lények viselkedése ami zavar (szarvas esete például).
-
Depression
veterán
Egy nyerésre álló szörnnyel való küzdelem során soha, sehol nem lenne esélyed lötyit innod, sem elmenekülnöd sebzetten. Mindegy, hogy mit találsz jobb megoldásnak, csak hamis elképzelések alapján vágysz másra. Ez játék, és a szórakozás a célja, mindegy, hogy milyen megoldásokkal.
Mellesleg nekem sem tetszik a menü, de legalább bevallom, hogy ez szubjektív.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
ddekany
veterán
válasz Depression #59 üzenetére
Az volt az elképzelésem, hogy ez a játék valamiféle belmerülésről szól, és ha bármikor egyetlen gombnyomásra maxon vagyok, az súlytalanná teszi a csatát a legnagyobb monstrummal szemben is. Tehát illúzió romboló. Biztos csak nekem...
"Mindegy, hogy mit találsz jobb megoldásnak, csak hamis elképzelések alapján vágysz másra"
Azért ez már kezd ijesztő lenni.
"de legalább bevallom, hogy ez szubjektív"
Ezzel együtt pláne...
[ Szerkesztve ]
-
Huma
addikt
válasz Depression #59 üzenetére
Szerintem a menü ill a kezelőfelület nem annyira szubjektív ebben az esetben ugyanis pocsék lett. Meg lehet szokni, meg lehet barátkozni vele, de attól még nem lesz jó.
A hátizsákban lévő cuccok is tök átláthatatlanok. Hiába van többfelé kategorizálva, ha nem tudom a pontos nevét a cuccnak akkor görgethetek míg meg nem találom.Az egész kezelőfelület annyira le van butítva, hogy szerintem kb meghagytak mindent úgy mint ahogy a konzolos verzióban van. Szerintem nem egy nagy kérés, hogy ha kiadnak egy játékot PC-n akkor PC-s kezelőfelületet kapjon a játék ne pedig konzolosat.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Löncsi
őstag
Itt jön képbe az, hogy ez konzolon/kontrollerrel is kényelmes vajon? Szét van aprózva kissé az egész menükezelés, ezen még kontrollerrel is végig kell nyomkodni mindent, egérrel legalább lehet kattintani.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
ddekany
veterán
Jó kérdés... Ha pl. kiteszik egy "rácsba" az összes tárgyat, hasonlóan mint Diablo-ban, csak nagyobban (itt van rá hely, mivel úgyis kimerevít a menüben (mert nem multis), ott van az egész képernyő rá), az miért rosszabb konzol irányítóval? Átlagban kevesebb lépéssel jutsz el a tárgyhoz. Aztán ezt még megfejelik a már meglévő kategória szűrővel. Morrowind-ben ilyesmi volt amúgy. Nem volt közel sem tökéletes, de az irány amit vettek utána... de most a Skyrim-el számomra kiderült, hogy nem csupán megingás volt az Oblivion.
-
Huma
addikt
Szerintem ott se kényelmesebb. De ott ugye érthető kompromisszumokat kell kötni az egér és a bill. hiánya miatt.
Én ha játékot csinálnék akkor figyelnék a felhasználóbarát kezelőfelületre. Sőt tovább megyek. Szabadon konfigurálható lenne a kezelőfelület. Mindenki a saját szájíze szerint tudná beállítani. Lenne benne egy alapséma (ami a készítők szerint a legoptimálisabb) és még azon kívül egy-kettő másféle is.A felhozott gyógyitallal kapcsolatban meg nekem is az a véleményem, hogy ez az instant gyógyulás gáz. Már a Diabló 2-ben sem gyógyított azonnal a gyógyital. Mondjuk már jópárszor megmentette az életemet ez az instant gyógyítás a Skyrim-ban.
Viszont az instant gyógyulásnak és megálló időnek köszönhetően nagyjából legyőzhetetlenek vagyunk elegendő itallal felszerelkezve.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Scholes9
nagyúr
Az Oblivionhoz képest van vmi változás a játékban?
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Huma
addikt
A másik topicban linkelte valaki. Hatalmas.
Amúgy az óriások is jópofák. Amikor közelebb megy hozzájuk az ember akkor megpróbálnak elijeszteni. Meglengetik a bunkójukat meg felém dobbantanak. Szerintem galambnak néznek.
[ Szerkesztve ]
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
ddekany
veterán
"Mondjuk már jópárszor megmentette az életemet ez az instant gyógyítás a Skyrim-ban."
Na ja... és még hányféleképpen menthetnék meg az életedet a programozók... pl. a monszták épp infarktust vagy akár kirohanós-hasmenést kapnak mielőtt a halálos ütést bevinnék. Amúgy ez olyan, hogy ha tudod hogy nincs instant gyógyulás, akkor kevésbé sodrod magad olyan szituációban, ahol csak az mentene meg. És az adrenalin jó dolog, én legalábbis szeretnék félni az ellenségtől, főleg ha már first-person nézet meg atmoszféra. Ezért nem értem, az Obli rajongók miért gondolják, hogy ez nekik így jó... vagy a készítők... de hát nagy cég szóval talán csak simán elsiklottak efelett.
-
Huma
addikt
Ezek miatt a dolgok miatt gondolom úgy, hogy az Elder Scroll sorozat lehetett volna hihetetlenül jó is ha nem k*rják el több idegesítő dologgal. Így viszont csak egy közepes-jó játék lett. Én egyik részt sem játszottam végig és sztem ezt sem fogom. Kalandozgatok benne, de szerintem hamar meg fogom unni. Számomra a Witcher 1 sokkal hangulatosabb volt. De még a Dragon Age 1 is.
A mostani játékokkal kapcsolatban pedig:
A kezelőfelületről és a játékmenetről az a véleményem, hogy lassan kinevelnek egy olyan generációt amely szinte csak konzolon játszik, mást nem is nagyon ismer. Ezáltal azt sem tudja, hogy mennyivel igényesebbre meg lehet csinálni egy PC-s játékot a konzollal szemben. Mivel nem tudja, hogy mi a jó ezért nem is hiányzik neki. Csak az olyanoknak hiányzik (mint pl én) aki a kezdetektől fogva PC-n játszik és hozzá van szokva a jóhoz.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Phvhun
őstag
Ahogy az a nagy pók leesik a plafonról, na az nextgen
Huma : dioban instant volt a rejuv poti.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Pontosan... az ember ránézésre szeretné, meg sok szempontból jó is, de aztán sok kisebb-nagyobb butasággal lerombolják. Számomra. 2x-a is. Én a Morrowind-el játszottam, igaz még fiatalabb voltam... Oblivion nekem az után csalódás volt (szebb grafika, tudom, de hát ez az akkoriban brutál gyorsan fejlődő hardverből adódott), épp hogy kipróbáltam.
-
Huma
addikt
Ja. Azért írtam gyógyitalt. A rejuv potion azért ritka cucc volt. Nem lehetett venni csak találni. Bár ha jól emlékszem a Horadric cube-val lehetett gyártani. Viszont a lényegen nem változtat. Nem sima gyógyital volt mint a Skyrimban.
ddekany: A Morrowind volt az egyik első eredeti játékom, de pár óránál többet nem játszottam vele. Nekem már az sem jött be.
Egyetlen Bethesda játék van ami nagyon megfogott. A Fallout 3.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
ddekany
veterán
Én amúgy nem merném kijelenteni, hogy a Morrowind összességében jobb volt mint az utódai (grafikától tekintsünk el - hardver dolog). Egyszerűen láttam benne potenciált. Én majdnem végig vittem, de a vége felé meguntam, mert addigra szinte csak a lore maradt belőle, mert a sztorit már lehetett tudni, hogy mi lesz, a csata/pénz/előmenetel már értelmét vesztette addigra. Na, de mindegy...
[ Szerkesztve ]
-
Fratello
tag
A játék hivatalos mottója: "Prepare to die!" És ez nem csak egy hatásvadász frázis (mondjuk a sztori szerint eleve zombival játszol)...
(Amúgy lvl75-ön még mindíg fogalmam sincs hogy kéne megölni ezt a dögöt, tökéletesen védhető pozíciót tart és ezt ő is tudja...
Aki szereti a reménytelenül (fantasy szinten) valószerű, extrém nagy türelmet és taktikai érzéket kívánó action RPG-t annak szerintem kötelező...
-
Ivanh
tag
úgy tűnik, kezd a topik skyrim-fikázós topikká válni...
de sajna, lehet, hogy be kell állnom közéjük, mert valóban elégedetlen vagyok bizonyos dolgokkal, 20 óra eltöltött játék után.
Borzasztóan örülök, hogy gondoltak az alacsony grafikai képességű gépekre, de a high-endre nem.(remélem a moddingosok gondoskodnak komolyabb textúrákról.)A konzolos vacak menürendszer számomra megszokhatatlan...
ezt kár volt igy megalkotni...és valahogy az egész túl könnyű még a legnehezebb fokozatban is...lehet csak én vok így vele?
jópár apró és bosszantó hiba, ami valszínü javításra kerül hamar.összhatásban nem ér fel az oblivionhoz, pláne a morrowindhez, hiába tették be a zenéjét...nem odaillő.
remélem, változni fog a véleményem a játék végére...
Az új autóm és az új házam költségeinek felét a jelen kormány fedezte...De neked mit adtak a szocik..?
-
pkornel
aktív tag
Azt kell mondanom nálam az évjátéka mint grafikában mint játékmenetben!
-
Harigata
tag
Üdv mindenkinek!
A grafikája szép. Maga a játék nem tudom milyen, mert nekem nincs meg.
Viszont ha a Fallout 4 a Skyrim motorjával lesz megjelenítve, akkor ütős lesz. -
ddekany
veterán
A fikázás nekem nem célom... csupán mondtam néhány konkrét dolgot ami majd' kiszúrta a szememet.
Amúgy valószínű leginkább az a baj, hogy már kiöregedtem a célközönségből. Tizenévesen az embernek nem kell akkora mélység és valódi érték ahhoz, hogy valami megfogja, mint felnőtten. Mert ha belegondolok, hogy gyerekkoromban mik le tudtak kötni... akkoriban ezt biztos hetekig le se tudtam volna tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Necc
addikt
Azt kell mondanom a Skyrim grafikája a(z elődökhöz mérten) pocsék kategóriába sorolható.
Ultra beállításokkal játszok (egyedül az élsimítást kapcsoltam ki mert valami oknál fogva már 2x módban is diavetítésbe megy át a játék) és így is olyan dolgok néznek ki borzasztóan összecsapottan/bénán megoldva amit amúgy is játék közben meg kell néznem közelről.
Nem szőrszálhasogatásról beszélek, hogy pl. belenyomom a kamera képét szándékosan a falba és "jujj pixeles" meg ilyenek, hanem példaképp említve minden amatőr grafikus tudja, hogy ha egy bármilyen élőlényt bárhogy meg akar valósítani, a szem kell, hogy a legkidolgozottabb legyen, azon keresztül érvényesül minden amit ki akarunk fejezni, a többit össze lehet csapni. Ahoz képest a játékban van egy jelenet ahol nagyon közell kell menned a sárkányhoz és beszélned kell vele. Ilyenkor eléggé megdöbbentő a látvány amikor az a hatalmas állat lenéz rád. Értelemszerűen az ember ilyenkor reflexből a szembe néz, vagyis nézne, mert ami ott van textúramócsing az minden, csak nem kidolgozottság.
Továbbhaladván a játékban a tárgyak amiket megnézel közelről (az emberi kiványcsiságra hajazó dolgok, tehát odamész, közelről, megnézed, tutira, nem grafikaszőrszálhasogatásért, hanem azért mert rávezet a játék) úgyszintén sok esetben undorítóan kidolgozatlan, életlen, sőt néhány esetben "pixeles" ultra-alacsony felbontású textúrákkal találkozol.
És akkor még bele se mentem ilyen apróságokba, hogy a játékban minden egyes <insert item here> csontra ugyanúgy néz ki, de ez már a mellékes apróság kategória.
Természetesen ettől a játék játszható marad, hogy a grafikája > közepesen gyenge!< de egy olyan készítőtől egy olyan játék, ami mindvégig arról volt híres és nevezetes, hogy az éppen megjelenő játéka az éppen aktuális kor igényein messzemenően túlmutat, eléggé szégyenletes. Lehet hogy a külső tájat szépen kidolgozták, de ettől én még nem megyek falnak.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
persil
nagyúr
"A konzolos vacak menürendszer számomra megszokhatatlan...
ezt kár volt igy megalkotni...és valahogy az egész túl könnyű még a legnehezebb fokozatban is...lehet csak én vok így vele?
jópár apró és bosszantó hiba, ami valszínü javításra kerül hamar.összhatásban nem ér fel az oblivionhoz, pláne a morrowindhez, hiába tették be a zenéjét...nem odaillő."
Ugyaz ezt írtam én is, de engem mindenki lehurrogott Pedig ezek száraz tények.
Mellesleg nem azt mondtam, hogy az egeret nem lehet állítani, nyílván van a menüben mouse sensitivity, viszont maga az egér gyorsasága/érzékenysége így egyben - hiába állítom át - szar, mert kontrollerre van szabva az egész játék.A menü felháborító. Nekem pc-s játékosként 10 percig kell nyomnom a jobbra gombot, mire egyik skilltől eljutok a másikig, holott ugyanez egy átgondolt PC-re szabott menüben egy darab egérkattintásba kerülne.
Egyszerűen vérlázító, tekintve, hogy mondjuk megírni egy komplett játékot - csak mondok egy hülyeséget - 5 év, és utána rátenni egy menüt/UI-t 2 nap... Szóval semmi, nulla munkába nem kerülne, hogy készítsenek saját menüt a konzolosoknak kontrollerhez, és saját interface-t/menüt a pc-seknek. Ez arról szól, hogy tessék ebben is kontrollert használni, meg amúgy is vegyél pc-t, mert már csak konzolra fejlesztük, ha meg nem tetszik, akkor olvass könyvet. Hát köszönöm...Arról nem beszélve, hogy felőlem fejre állhat az egész konzolos társadalom, de rpg, fps és stratégia NEM konzolra való. Ennyi. Ugyanígy verekedős, autós, sportjátékok is mindig jobbak maradnak konzolon. Ezen össze sem kell veszni, ez így van.
(a flamer-ek kedvéért leírom, hogy természetesen van rengeteg, esetenként kiemelkedően jó kivétel is)A grafikát pedig értelmetlen 2011-ben bármi máshoz hasonlítani, mert bár szépnek szép, de nagyon sok más, komolyabb játéktól fényévekre van.(legyen az Witcher 2, ami ráadásul jóval korábban jelent meg.) Az meg, hogy "grafikában év játéka" egyenesen hülyeség.
Aki nem értette a hozzászólásom, vagy annak mondanivalóját, kérem ne is válaszoljon, mert semmi kedvem vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Necc
addikt
Egyetértek, de ne feledd, hogy valami hihetetlenül ostoba módon abból indultak ki a fejlesztők, hogy a júzer kontrollert fog használni PC-n is (ki volt ez a barom?) egy FPS játékhoz és gyárilag bekapcsolták a kontrolleres dolgokat. A menüben kapcsold ezeket ki, és máris eltűnik az az erőteljesen érezhető "input lag" és játszhatóbb lesz a játék.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
ddekany
veterán
"és valahogy az egész túl könnyű még a legnehezebb fokozatban is... lehet csak én vok így vele?"
Valamiért az RPG műfajban különösen elharapódzni látszik a 0 kihívás mint tervezési cél. Állítólag a kihívás frusztráló, meg ilyenek... ki érti ezt. De, megpróbálkozhatsz önkorlátozásokkal (önkéntes patch). Pl. megesküszöl rá, hogy nem iszol potiont. Ilyenek. Minden ilyen játékban van néhány túl hatékony dolog (mint itt az instant potion), azoktól tartózkodni kell... Szánalmas bár, de mit tehet, aki már "bevásárolt".
-
Huma
addikt
"Ugyanígy verekedős, autós, sportjátékok is mindig jobbak maradnak konzolon. Ezen össze sem kell veszni, ez így van."
Ez nem igaz. Nem jobbak, csupán nem rosszabbak. Mivel bármikor vehetsz kb 5e-ért egy kontrollert és rádughatod a PC-re és kezelés terén ugyanott vagy mint egy konzolnál.
Mondhatni egy konzol semmit sem tud felmutatni a PC-vel szemben. A játékfejlesztőknek jó csak mert egyszerűbb rá programozni.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
persil
nagyúr
További két problémám pedig, hogy:
1. Hiába megy a játék 40-50 fps-el, mégis olyan, mintha lassú lenne.Ugyan ez van például a Just Cause 2-nél, hogy 60 fps-nél teljesen folyamatos, de amint az alá csökken már teljesen olyan, mintha lassú lenne, iszonyat input lagról beszélek.
Pedig egy "normális" pc-s játéknél 40-45 fps már tökéletesen folyamatos.
(és nem, nem érdekel, hogy mit mond a CS-s vérpisti, aki nem tud eltalálni egy embert, ha nem megy 200 fps-el a játék)2. Az egér vertikális és horizontális gyorsulása kurvára nincs összhangban. Ez természetesen azért van, mert kontrollerrel cink fölfele, meg lefele nézni ugye...
De én azért egérrel szeretem kiélvezni a free look-ot. Na most, vagy 50x horizontálissal játszok, és akkor a vertiális rendben, vagy a horizontális a normális, de a vertikális baszom lassú és képtelenség egy egérmozdulattal felnézni bárhova is.Egyszerűen nem bírom felfogni, hogy ezt hogy engedhetik meg maguknak. Semmi munkába nem került volna a megjelenés előtt 2 héttel ezt a pár dolgot megcsinálni külön konzolra és külön pc-re.
Az a durva, hogy ezekkel a szarságokkal utáltatják meg a konzolt az emberekkel, pedig nem vagyok egy anti-fan, de az ilyenektől tényleg felfordul a gyomrom.Még szerencse, hogy nem csak checkpointoknál lehet menteni, meg van benne quicksave.... Mondjuk már a Rage-nél is csodálkoztam, hogy ezeket beletették.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
Egyetértek, csak nem mertem ezt így leírni, eszem ágában sincs egy sereg 10 évessel szemben vitázni.
Oda akartam kilyukadni, hogy rohadtul nem kéne azokat a műfajokat is elkonzolosítani, amik mindig is ezerszer jobbak maradnak pc-n. Ettől én még nem fogok konzolt venni, csak legfeljebb nem játszok a Skyrim-mel és nem veszem meg a Bethesda következő konzolportját....
Nekem nem fáj, hogy kiadják 2 másik konzolra, de az vérlázító, hogy egy rpg-t kontrollerrel kell játszani, mert a fejlesztők szerint rohadtul menő, hogy nem voltak képesek 25 perc alatt beletenni egy normális pc-s menüt, meg egér kezelést.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Huma
addikt
Hát ha végigolvasod ezt és a másik skyrimos topicot akkor láthatod, hogy telesírtam őket én is ugyanezzel.
Sőt még azt is megemlítettem, hogy szerintem szándékosan akartak kicseszni az egér+bill-t használókkal. Hisz egy jó kezelőfelületet, menüt, irányítást, stb nem egy nagy dolog megcsinálni. Tényleg pár nap alatt megvan.
Az pedig szintén irritáló, hogy a Morrowindhez képest alaposan lebutították a játékot. Pl nem rongálódnak a tárgyak.
Szintet lépek és akkor választhatok 3 lehetőség közül, hogy mit akarok növelni (mana, hp, stamina) és kapok egy pontot a képzettségekre?A lovaglásnak sincs tényleg semmi értelme. Alig gyorsabb a gyaloglásnál és nem lehet harcolni, beszélgetni, növényeket gyűjteni, ráadásul elég béna az irányítása is. Ha leszállsz róla harcolni akkor meg jóeséllyel elszalad és csak fast travellel találod meg újra. Legalább a társadnak is lehetne lovat venni és akkor nem kéne utánad loholnia.
Az egész játék hemzseg a rosszul átgondolt elemektől.
Sajnálom a Skyrimet mert tényleg lehetett volna az év játéka. A monumentalitásával és a hatalmas, szabadon bejárható területével egyetlen mostanában megjelent játék sem tud versenyezni.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Necc
addikt
"Szintet lépek és akkor választhatok 3 lehetőség közül, hogy mit akarok növelni (mana, hp, stamina) és kapok egy pontot a képzettségekre?"
Nem értem hogy mi ezzel a rendszerrel a bajod.
Sokkal jobban testreszabhatod, hogy milyen karaktert szeretnél úgy, hogy nem kell azon görcsölnöd, hogy "jajj csak legyen meg a 75-ös archery meg a 60 illusion hogy következő levelnél kapjak elég intelligence-t meg endurance-ot", és nem vagy rákényszerítve, hogy a játék elején kikényszerített elsődleges skilljeidet használd, ha szintet szeretnél lépni.Ez a rendszer szerintem ezerszer jobb, mint a korábbi morrowind/oblivion: csak játszanod kell, ahogy akarsz.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
Huma
addikt
Szerintem meg az egyszerűsítés inkább hátrány mint előny. De azok számára aki nem szeretik aprólékosan egyedire fejleszteni a karaktereiket lehetne berakni egy auto szintlépést, is nem? Végülis nagyjából már most is ez a helyzet. Úgyis azok a képzettségeid fejlődnek amiket használsz. A perkeket is automatán kioszthatná a rendszer. Valamint a képzettségek szerint azt az egy pontot is. Pl akinek a mágikus képzettségei magasak az automatán a magicra kapná a pontot. Persze azért 5 szintenként kapna egy-egy pontot a másik két tulajdonság is.
Remélem érted mire gondolok ezzel. Egy olyan hardcore RPG fan-t mint én nem elégít ki ez a 8 éveseknek való szintlépési rendszer. Én szeretem mikor szintlépéskor szabad kezet kapok és tetszés szerint alakíthatom a karakteremet.
Mindenhol csak ez az egyszerűsítés megy. Miért nem próbálják mindkét tábor igényeit kielégíteni? Aki szereti ha mindenben a gép dönt helyette annak ott lenne az automata szintlépés. Aki meg szeret pöcsölni a karakterével annak meg lenne normális szintlépés.
Amúgy az egész Elder Scroll-os RPG rendszer primitív számomra. Már a Morrowinddé is az volt. Vannak benne jó ötletek, de számtalan olyan RPG rendszer van ami klasszisokkal jobb.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
GypsFulvus2
őstag
Egyetértek. Aki csak suhogtatni szeret, azt biztosan kielégíti ez a faék bonyolultságú "fejlődési rendszer", de engem nem.
A TES-nél mindig kritikus pont volt ez. Ha korábban kitalált rendszert használnának (pl. AD&D vagy DSA) azért ugye licenszdíjat kellene fizetni. Meg nem is igazán illenek ezek egy real-time, és nem pedig körökre osztott harcot alkalmazó rendszerbe. Így megalkották a sajátjukat, ami olyan lett amilyen. Szerintem nem ördögtől való a használati intenzitás alapon történő szintlépés gondolata, de a gyakorlati kivitelezés tényleg sok kívánnivalót hagyott maga után. Amúgy alighanem a Daggerfall-nak volt a legjobb rendszere a passzív és aktív skillekkel. Aki a Morrowindet bonyolultnak tartja, az próbálja ki azt, és megtudja, hol lakik az Úristen Ott pl. az hogy egy hárpia megtámadott vagy nem, attól függött, hogy a hárpia-nyelv skilled eléggé magas-e, amit a rendszer lecsekkolt, mikor beléptél a területére. Volt vagy 36 skill.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Ivanh
tag
na jó....úgy döntöttem,felhagyok a játékkal, kb. 35 óra játék után.
megvárom a modokat, hátha (biztos...) rendbeteszik a játékot, a patchek meg a hibákat.
a fílingje nem elvarázsló számomra, bár közrejátszhat az is ,hogy nem szeretem a havas helyeket...
túlságosan realisztikus, nem sok köze van morrowind elvarázsló világához...
az elődökhöz képest mindenképp visszalépés, sok tekintetben!és valóban gyengült/konzolosodott a fejlődési rendszer....
persze az új jövevény játékosoknak nem tűnik fel, sőt teszésükről adnak számot a fórumokon, de számomra hátraarc egyértelműen.
túl sok játékost céloz, látszik az eladási számokban is.[ Szerkesztve ]
Az új autóm és az új házam költségeinek felét a jelen kormány fedezte...De neked mit adtak a szocik..?
-
Necc
addikt
Ugyanazt mondod te is el amit én, csak... másképp és szerintem félrevezeted magad.
Ezzel az új rendszerrel is ugyanúgy hardcore mód tudod kovácsolni a karaktered, mint a régi rendszerben, és ahogy említettem a szabad kezed itt kötetlenebb. Nem kell azon görcsölnöd, hogymit használj hogy megfelelő legyen a szintlépésed, csak játszál.
Helyette viszont azon kell rágódnod, hogy hogyan fogod elosztani a perkjeidet, és itt köszönt vissza az a korlát, ami a régi rendszerben is megvolt - csak értelemszerűen másképp.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
Inv1sus
addikt
Ki kellene próbálnom a játékot, mint nagy Morrowind és Oblivion rajongó... Érdekes ez a nagy megosztottság.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
Sirandrish
legenda
Aki nagy Morrowindes meg Oblivionos volt azok nem annyira vannak megelégedve a játékkal
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #99 üzenetére
Főleg aki Morrowindes volt, és már az Obliviontól is húzta a száját...
-
ddekany
veterán
Ami a Morrowindes szintlépős szenvedést illeti, hát azt bizony valóban jól elcseszték. De mint mindig, a megoldás nem a meglévő amúgy kézenfekvő kijavítása lett, hanem egy új bevezetése... Mert ugye nem kell ahhoz akkora zseninek lenni, hogy a tulajdonságok a használt skillek hatására + a játékos preferenciája alapján nőjenek, mégse kelljen hülye töréspontokra vadászni. Ja, vajon azt a rendszer bármelyik mod javította?
-
Inv1sus
addikt
válasz Sirandrish #99 üzenetére
Hát ettől a pár perctől, amit nyomtam eddig, én se. Egyedül az tetszett, hogy normálisabb fejük van a karaktereknek, a női arcok egész jók lettek, nem úgy néznek ki, mint egy túltáplált napközis (lásd oblivion).
Most azt keresgélem ki lehet-e kapcsolni ezt a hányadék HDR-t, de úgy tűnik nem.
Na elmélyedek a játékba.
Ui: Egyébként nem értem, hogy miért nincs egyik játékban se valami tesztszoba, ahol be lehetne állítani a játékok grafikáját meg hasonlókat. Egyből beledobják az embert az események közepébe és a nagy drámai kezdősztorikba, közbe meg a grafika nem megfelelő (rosszabb esetbe akadozik). Egyedül a Farenheit című játékba láttam, hogy ezt elegánsan megoldották egy tutoriallal egybekötve.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
Inv1sus
addikt
Váó. Az égvilágon semmi nem fogott meg a játékban eddig. Ezt biztos a Bethesda csinálta?
Viszont idegesítő dolog van benne rendesen: a fejlesztők pl úgy vélték, hogy úgy dobják fel a játékmenetet, hogy a csávó az elején megállás nélkül beszél. Ha nem jutna épp semmi az eszébe, akkor a sarokban lévőpókhálóról mondana el egy érdekes sztorit szerintem. Másik dolog, ami idegesít a grafika: nem lehet kikapcsolni a hdr-t és idegesítően szürke az egész játék. Talán a játékmenetet akarták ezzel jellemezni? Önkritikát tanultak...
Harmadik: A karakterek mozgása nem fejlődött semmit az Oblivionhoz képest. Röhögtem egy jót, amikor a társam csatakiáltott az őröket meglátva és nem történt semmi 1-2 másodpercig.Adok neki majd holnap még egy esélyt gamepaddal, de... csalódott vagyok.
[ Szerkesztve ]
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
Sirandrish
legenda
Öhm nézz be a topicjába.
Ott azt hiszem van megoldás a HDR-e is és egyéb finomságok is vannakEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Inv1sus
addikt
válasz Sirandrish #105 üzenetére
Oké, megcsekkolom.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
ddekany
veterán
"Egyedül az tetszett, hogy normálisabb fejük van a karaktereknek"
Ja, Oblivionban azok a furcsa NPC fejek fájtak. Vagy csak én vagyok extra érzékeny az arci anomáliákra. A Skyrimben az is segít a fejek problémáján, hogy nem nyomják párbeszdénél az NPC-t az arcodba, hanem ott marad helyben ahol épp ált. Kicsiben sokkal kevésbé zavaróak az esetleges anomáliák. Oblivionra ez de ráfért volna...
-
ddekany
veterán
Az arcokon nincs is sok kidolgozni való, mivel FaceGen-t licencelnek a sorozathoz. Márpedig az, ha csak megkéred, hogy generáljon véletlenszerű arcokat, 30%-ban teljesen jól néznek ki (egy ember kiszelektálja őket seperc alatt). Nem mellékesen a kézi állítgatás is sokkal jobb benne mint az Oblivion karakter generátorában. Igaz persze, hogy FaceGen-es arcok több poligon meg nagyobb textúrát alkalmaznak mint a játékba exportáltak, de én úgy is elég korrekt arcokat kaptam. Szóval furcsa...
-
Ivanh
tag
azért alakulgat ez...
megindultak a moddingosok, épül-szépül a játék: [link]
végén még lesz szép grafikaAz új autóm és az új házam költségeinek felét a jelen kormány fedezte...De neked mit adtak a szocik..?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Xbox Series X|S
- Xbox tulajok OFF topicja
- Motoros topic
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- LEGO klub
- További aktív témák...