Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Atithunder #50 üzenetére

    ez kizárólag a mai játékosokat minősíti!!! Tökéletesen bizonyítja, hogy a mai gamer generáció mennyire noob, és ha nincs egy bazi nagy villogó nyíl, hogy ide gyere, akkor cső, megállt a világ. Semmi kísérletező készség, nulla türelem, ha 2 percnél többet kell keresgélni, netán gondolkodni is kell, esetleg kéne egy kis kreativitás, emellett nem robban fel semmi az első 2 percben, akkor a játék unalmas.

    Részben, részben a fejlesztők hibája.
    Nincs baj azzal, ha egy játék elvont, nem ad mindent a játékos kezébe egyből, viszont itt szarul implementálták. Az az elméletem, hogy volt a játéknak egy iterációja, amit nagyjából fél óra alatt végig tudtak darálni tesztelés alatt és akkor jöttek rá, hogy ez így nem lesz jó, szóval indokolatlanul elnyújtották a játékidőt.
    Az első puzzle is egy feleslegesen óriási teremben zajlik le, más helyeken is hosszabbak a folyosók, nagyobbak a terek, mint várná az ember, stb. Mielőtt jön a fantázia huszárkodás, semmit nem ad hozzá a játékhoz az, hogy egy folyósó nem 15, hanem 20 méter hosszú. :) Nem kell amúgy sokra gondolni, de ezek a plusz pár másodperces séták összeadódva mesterségesen elnyújtják a játékidőt, hogy ne tűnjön annyira rövidnek, emiatt a puzzle-ök egy része is nehezebben értelmezhető, mert a különböző összefüggő darabjai olyan messze vannak egymástól, hogy az ember nem gondolná, hogy közük van egymáshoz. Na most a probléma, hogy rögtön a legelső puzzle az egyik legnagyobb területen szétszórt az összes közül. Ha a játék közepe táján lett volna, mikor az ember agya már átállt a helyi struktúrára, akkor valszeg könnyebb lett volna mindenkinek.

    Nem is mondta s:zozo, hogy amit ő kitalált történetet magának, az bármit is alátámasztana vagy cáfolna!!!

    Nem, ő azt mondta, hogy mi van, ha ez volt a koncepció, amire ott a bizonyíték, hogy nem igaz.

    Egyik szerint van sztori, másik szerint nem, nincs.

    Nincs. Ez teljesen objektív dolog. Egy üres papírlaphoz is ki lehet találni történetet, attól még üres papírlap marad. Az, hogy kitalálsz egy sztorit a látottak alapján nem a játék sztorija lesz, hanem a tied.

    Mi van azzal, akinek fingja nincs az art book létezéséről, vagy aki nem olvasta a fejlesztők kommunikációját és marketingjét??? Aki csak kíváncsian ül le egy egyedinek ígérkező cucc elé, mindenféle előzetes kutatómunka nélkül?

    Az kitalál magának valamit, hogy mit művel ebben a pár órában, mint mindenki más is. Félreértés ne essék, nincs azzal bajom, hogy fantáziálunk valamiről, csak ne akarjuk belemagyarázni, hogy ez volt a koncepció, mert nem ez volt, az art book erre bizonyíték, a fejlesztőkkel kapcsolatos korábbi infók meg azt mutatják, hogy dunsztjuk se volt, mit is akarnak ezzel a játékkal. Ne akarjuk erényként beállítani azt, ami hiányosság és felszopni a játékot egy olyan dolog miatt, amiért nem érdemli meg. Pls.

    Megfelelő hangulatban ez az atmoszféra ha jó fantáziával párosul tudhat jó élményt adni szerintem, függ a befogadótól is, ez 100%

    Nem az atmoszféra a gyenge láncszem, hanem a játékmenet. Kidolgozatlan, kizökkent, frusztrál, sokszor nyűg. A puzzle-ök megszokhatóak, a harcrendszer viszont elképesztően gyenge, társul mellé egy szar mentési rendszer és egy időnként hp-t levonó tényező, amit őszintén szólva nem is értem, hogy gondolhattak komolyan. Ebből is látszik, hogy ez egy átgondolatlan tech demo, mert normális fejlesztő nem veszi ki a játékos kezéből az irányítást és vonogatja le előre nem látható helyeken az értékes hp-ját. Amatőr balansz megoldás.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • nubreed

    veterán

    válasz Atithunder #50 üzenetére

    Ez egyrészről igaz, hogy sok a noob, elvárják a lehető legtöbb mankót... DE van egy réteg hálistennek akinek nem kell ez, sőt. Példa erre pl. az Elden Ring. Nincsenek quest markerek, nincs quest journal, nem fogja semmi a kezed. Az NPC-k által elmondottakból kell saját magadnak összerakni, hogy mivan és kb. merre hány méter. Beb&sznak az open world -be, aztán menjél, csináld, jöjj rá magadtól mindenre. És ehhez képest egy csomó achievmentet a játékosok nagy része megcsinálta. Én már nem is tudom mennyit unlock -oltam, de még a opcionális achievmenteket is legalább a játékosok 45%-a teljesítette, legalábbis amit eddig láttam.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

Új hozzászólás Aktív témák