Új hozzászólás Aktív témák
-
ldave
félisten
Demót nem próbáltam, de minap belenéztem egy streambe, hogy menet közben milyen is, de valami 10 percen keresztül ment ez a "fájdalmasan lassú, állóképes párbeszédek", szóval el is kapcsoltam. Nem értem a japánok miért erőltetik ezt még mindig. Engem kifejezetten szokott érdekelni a játékok története világa, de nem ebben formában kéne azt már adagolni.
A Slime draws near! Command?
-
GodGamer5
addikt
Kipróbáltam, de nagyon nem jött be.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Mike
veterán
pedig reméltem hogy pont te élvezni fogod ezt, és most egy kicsit meg is ijedtem, hogy nem jó a játék, pedig kinéztem, és nem a harc miatt.
a hosszú párbeszédekről a SAO fatal bullet jut eszembe, ott a játék elején másfél órán át beszélgettek, szerintem ott a többség feladta -
dreampage
HÁZIGAZDA
-
Vig Zsolt
tag
Kipróbaltam én is , jó lenne de ez a sok párbeszédes rész nekem se tetszik....
-
Részemről közepes fokozaton 27 órámba telet mire végig vittem . Nem mondom pár évvel öregebb lettem a végére .
Az elején amennyire nem tetszet a sok párbeszéd a végére annyira kívántam hogy legyen , hisz ahogyan haladunk előre a játékban egyre több karakteret, barátot és ellenséget szerzünk és ismerünk meg és annál több a sztori tartalma is.
Maga a pályák és a környezet és az ellenségek igen csak ingerszegény és ismétlődik csak más színben és aspektusból találja a játék .
Várom a folytatást ha lesz és a fentebb irt hibákat ki javítva lesz, de hasonló történettel ami ilyen szinten velős , bármikor szívesen fogadom.
Ide társítani a Nier Automatát is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.