Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lbence

    aktív tag

    válasz bcl #1048 üzenetére

    Ha a kellékszavatossági jogod alapján kijavítást szeretnél kérni, akkor ezt a jogodat az eladótól kérheted és nála is reklamálhatsz, ha ezt nem akarják teljesíteni. Nézd meg, hogy ki van eladóként a számlán, amellyel a telefont vetted és az eladóval szemben érvényesítheted a kellékszavatossági jogaidat.
    A hibás teljesíteni vélelem alapján a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hibát úgy kell tekinteni, hogy az már a teljesítés időpontjában megvolt. Gondolom te már túl vagy a 6 hónapon, szóval nehéz dolgod lesz, ha azt szeretnéd bizonyítani, hogy hibás volt a termék és ezért jött fel a fólia, szóval alapesetben nem kell a Samsungnak ingyen fóliát cserélni, ha esetleg nem vállalta ezt külön szerződésben (pl.: egy jótállásban).
    Azt azért megjegyezném, hogy a vevőnek, azonnal jelezni kell az eladónak, ha a termék bármilyen hibáját észleli, pl.: elkezd feljönni a fólia. (Szóval ha úgy küldted vissza a telefont, hogy már középen feljött a fólia, akkor nem vagy túl könnyű helyzetben, bár fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.)

Új hozzászólás Aktív témák