Új hozzászólás Aktív témák

  • #13260800

    törölt tag

    Meg is jött a válasz.

    Tisztelt xxxx xxxx!

    Köszönjük, hogy hozzánk fordult.

    A leírt jelenség szervizes beavatkozást igényel. Javasoljuk, vegye fel a kapcsolatot szerződött szerviz partnerünkkel, akik segítséget nyújtanak Önnek a hátlap kicserélésében.

    Mobil szervizpontok: http://szervizpont.samsung.hu/

    Az Ön készüléke egy prémium kategóriás termék, ezért örömmel tájékoztuk, hogy igénybe veheti szervizfutár vagy házhozmegyünk szolgáltatásunkat, melynek keretén belül kiemelten kezeljük készülékének javítását és a javítás ideje alatt cserekészüléket biztosítunk.
    A megrendelést a My Samsung profil keretén belül teheti meg, továbbá a szolgáltatás részletes leírását az alábbi linken találja meg: https://my.samsung.hu/szervizfutar

    Tájékoztatjuk hogy ezen szolgáltatások igénybevétele esetén a készülék javítása fizetős szolgáltatás lesz. A kiszállás is fizetős szolgáltatásnak minősül, a szervizfutár vagy házhozmegyünk szolgáltatás igénybevétele esetén, mivel a károk külső hatás által keletkeztek a készülék hátoldalán.

    Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

    Üdvözlettel,

    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat

    Csak sajnos árat nem írtak. Megnézem ezt a chat részt :D

Új hozzászólás Aktív témák