-
GAMEPOD.hu
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
válasz t72killer #13898 üzenetére
Egy hatósági felülvizsgálatot ez a szervizelési és panaszkezelési gyakorlat mindenképpen megérne valóban.
Csak amit én leszűrtem a saját ügyemben: indokolatlan és aránytalan sérelmet okoznak a hibás teljesítés orvoslásának részbeni elmaradásával, valótlan készülékállapotot vezetnek rá a munkalapra az ügyfél kárára, a szervizpartner valótlan nyilatkozatot tesz a nyilvánvalóan felismerhető és a fogyasztó által dokumentált hibajelenséggel kapcsolatban, nem működik belső protokoll a készülékek nyomonkövetésére a fogyasztói panasz elbírálása során, cserekészüléket az ügyfél kifejezett kérésére, az eljárás ő és szervizpartnerük érdekkörében történő elhúzódása idejére sem biztosítanak, a panaszosnak kell próbálkoznia közvetítenie az ügye kivizsgálásának érdekében a gyártó és a szervizpartnere között, mert a belső ügymeneteik szálai nem érnek össze, a fogyasztó a nélkülözhetetlen munkaeszköze nélkül marad, és saját maga kell, hogy az emiatt felmerülő, munkája következtében a saját ügyfelei felé fennálló kötelezettségeit kárfelelősség keletkezése nélkül oldja meg, miközben a gyártó a termékét kiemelkedő minőségűnek titulálva és a kapcsolódó - egyebek mellett szervizes - prémium szolgáltatások ilyen jellegének kihangsúlyozásával reklámozza..
és ez még csak az én saját esetem néhány leszűrt tapasztalata, ami remélem, hamarosan számomra korrekt módon lezárást nyer és inkább elfelejteném az egészet (lenne egyéb dolgom is, pl. család, munka, néha pihenés, minthogy a dilettáns társaság miatt nekem okozott kellemetlenségekkel foglalkozzak).
#13900 w333: elképesztő.
[ Szerkesztve ]
-
-
szevassag
tag
A gyorstöltési mizéria megoldódott a wipe cache-al, köszi a tanácsot. A koreai szöveg nem tudom mi, német a telefon, német független ROM-al.
Más:
Nekem a TMX-el eddig csak jó tapasztalataim vannak, az Alpha-t 2x is szerelték, de minden ok volt. Úgy néz ki akkor szerencsém volt velünk, mert már más fórumban is olvastam róluk cifrákat. -
Keem1
addikt
De ez csak azért van, mert nem néznek a körmükre. Tudod, fejétől bűzlik a hal. Ma Magyarországon több millió tróger munkavállaló van. Ezek egy része rá van kényszerítve a normális munkavégzésre (pl. az általam említett kényszerítő intézkedéssel), de a legtöbb nem.
A szülővárosomban szabadságom alatt láttam az önkormányzat által dolgoztatott közmunkásokat, füvet nyírni közterületen. Hát... dolgoztak úgy 2-3 órát, utána "elfáradtak" és az árokparton ücsörögtek meg a szomszéd kocsmában söröztek. Miért? Senki nem felügyelte őket, ők meg úgy voltak vele, akkor is megkapják azt a kevés pénzt, ha csak lófrálnak.
Hidd el, ha a TMX is rögzítené a készülék állapotát bevétel előtt és kiadás előtt is, és a kettő nem egyezik meg, a munkavállaló fizetheti az új készüléket, hirtelen ott is megváltozna a munkamorál. -
Igen, ezekszerint a vásárló fizet/szív végül. Ezekután - hozzávéve a várakozási időket - erősen elgondolkoztató pl, mivel jár összehasonlításképp egy banggood-os xiaomi teló gariztatása. Készüléktönkretevő művek (TMX) helyett...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
laci0530
senior tag
válasz t72killer #13907 üzenetére
Pontosan. És azoknak nem háromszázezerhez közelít az áruk sem. Ja, még ami érdekes volt: kaptam valami kérdőívet még miután beküldtem augusztus elején a telefont, hogy értékeljem - egyebek mellett - egy számskálán a szervizes futárt, hogy mennyire volt felkészült szakmailag, tudott-e a készülékkel kapcsolatos kérdéseimre megfelelően válaszolni, látszott-e a szervizes ruházatán a Samsung felirat jól felismerhető helyen.. ehhez képest hozzám egy átlagos levélkézbesítő postás jött a megszokott zöld munkaruhában, a műanyag szállítóurnán belüli kisebb, papír tárolódobozt félbeszakította véletlenül (a telefont és minden egyebet vele én az eredeti dobozában, lezárva tettem az urnába, ez végülis nem számított), de ami úgy vicces volt, hogy az ürge megkért, hogy vegyem ki az S7 edge-ből az akkumulátort, mert neki meg kell győződnie, hogy benne van az is a csomagban. Mondtam neki, hogy ennek a telefonnak a hátlapja nem távolítható el, de bekapcsoltam, hogy lássa, van benne akksi.
Szóval lehet, hogy valamilyen kívánat szintjén a Samsung elvárná az alkalmazottaitól és a partnereitől az ügyfélközpontú hozzáállást (a kérdőív tartalmából ítélve), de ez, ilyen katasztrofális gyakorlati megvalósítás, ügyfélszivatás mellett nekem már inkább groteszk és kínomban röhögök rajta.
A másik, hogy a Samsung azon az állásonton volt (írásban meg is erősítették nekem), hogy a szervizelést követően a készüléket az átvételt megelőzően a fogyasztó megtekintheti, hogy megbizonyosodjon a javítás megfelelő elvégzéséről, és annak állapotáról. Namost a - szintén postás - aki kihozta a telefont részben javítatlanul, ragasztófoltosan, elsőre meg sem akarta mutatni a csomagot, csak majd ha aláírtam, hogy átvettem (utána már nem is tehettem volna semmit, mert a Samsung - szintén írásban megerősített álláspontja alapján - szerint, miután az átvételt aláírtam, azzal álláspontjuk alapján (amivel nem értek egyet) elismerem, hogy a készülék megfelelő állapotú), úgyhogy szépen ismertettem a postással a lementett írásbei nyilatkozatból a Samsung álláspontját, ő meg hívta a főnökét, hogy akkor mi legyen, megmutathatja-e előzetesen, átvétel nélkül a csomagot, mert már sietne a következő helyre, stb.. (kis adalék: erre a kibonthatom-nem bonthatom egyeztetésre előzőleg azért került sor, mert a telemax netes munkalapján a telefonom úgy nézett ki, mintha totál le lenne harcolva, karcos állapotú volt) végül megmutatta, és mivel olyan volt, amilyen, ment vissza azonnal. Most meg ugye azt sem tudják pontosan állítólag, hogy egyáltalán hol van.
Szóval hatalmas bajok vannak arrafelé.
[ Szerkesztve ]
-
válasz laci0530 #13908 üzenetére
Így van, a garanciának konkrét pénzben mérhető értéke van, a modern, avulásra tervezett kütyüknél ezt sacc/kb a bolti ár 30%-ra tenném (azaz a gari nélküli termék a valóban garishoz képest min 30%-kal legyen olcsóbb). Ezt a feltételt bőven teljesítik a csáómik, kb féláron dolgozva.
#13909: Ha a határ környékén vagy, ill ha a bolt foglalkozik (a te költségedre) postázós megoldással, akkor sztem jó 5let. Osztrák MM tuti nem fogja a magyar telemaxhoz küldeni a cuccot
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Ákkk
addikt
válasz leslien #13909 üzenetére
Elküldik a tmx-nek☺
Egyébbként a my samsung fíókban a regiszrált készülékhez lehet megjegyzést írni és értékelni a terméket na oda nyugodtan be lehet írni a szervízzel átélt személyes tapasztalatokat.
Ha sokan leírnak hasonlót az ő érdekük is lesz, hogy megoldják.
Az meg elég mókás, hogy tmx ír a samsungnak saját magáról szakvéleményt.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
laci0530
senior tag
válasz leslien #13909 üzenetére
Nyíregyházához sajnos nem az osztrák határ van közel, hanem az ukrán, de esküszöm, ott is jobb hozzáállást feltételezek, évente néhányszor járunk arra, a kereskedelemben nemigen volt problémánk.
Illetve jut eszembe, egyszer: még a kisebbik lányom pelenkás korban volt úgy 6-7 éve, és vettem nagy kiszerelésű Pampers-t az egyik ukrajnai szupermarketben, de csak később tűnt fel, már itthon, hogy talán az annál is eggyel nagyobb göngyöleg árát ütötték be a pénztárnál. Nem különösebben foglalkoztatott a dolog, meg legközelebb sok hét múlva jártam csak kint, de a vásárlásnál eszembe jutott és csak megemlítettem a boltban. Nem vártam komolyan semmit, de emlékeztek az akkori téves árkiírásra, mert valószínűleg más, gondolom helybeli vásárló is reklamált akkor, simán az aktuális vásárlásomnál a különbözettel kevesebbet kellett fizetnem (akkor is vettem pelenkát). Pedig se nyugta, semmi nem volt már meg, nagyon kellemesen csalódtam.
#13910 t72killer: Komolyan elgondolkoztató tényleg.
-
w333
félisten
Samu Magyarországot sem kell félteni ...
Facebook kommenteket érdemes olvasni (kicsit álszentnek tartom)
Akinek ez nem elég indult egy TMX topik is sok tapasztalattal !
Hogyan tudnak ezek a cégek még létezni ? valaki felvehetné már velük komolyabban a harcot és még a gatyájukat is elperelni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy senkiházi féreg banda lehet ez a TMX, eddig nem volt hozzájuk szerencsém, remélem nem is lesz, de ha úgy alakulna. Személyesen vinném be a telefont, előttük lefényképezve, videózva makróval, aztán egy előre kinyomtatott papíron szépen csak akkor adnám le, ha aláírnák, hogy a telefon olyan, mint amikor a gyárból kijött. Vagyis patika állapotú.
Ha így nem vennék át, onnantól nálam a labda minden tekintetben. Előre elismerték, hogy képtelenek vigyázni a készülékre, ráadásul tök szar munkát végeznek a legtöbb esetben. Ki kell ezeket vágatni a g..be, csak sajnos a legtöbb birka magyar ezt is eltűri. Ne tűrd el, ahova lehet menni kell az igazadért és jól az asztalra b..ni! Sok kicsi (panasz), sokra megy.
Másképp nem éred el a célod ebben az országban.
-
WinstonWolf
senior tag
Sokan hülyének néznek, amikor azt mondom ennél már az expansys garanciája is többet ér. Igaz ott ki kell küldeni, aminek van egy kb 10 ezer forintos díja, de ott ilyen soha nem fordult elő... Angliában kicsit másképp áll hozzá a Samsung szerviz az ügyfelekhez.
Ellenpélda: egyik ismerősöm leejtette az S6-át. Elment a kijelző. Bevitte a pólusba a Samsungba, még garis volt. Szó nélkül a fél telefont kicserélte neki a Telemax. Baszki ez se normális. Néha olyan érzésem van, hogy a bekerülő telefonok először kapnak egy pénzfeldobást. Ha fej, akkor mindent javítanak normálisan gariban, ha írás akkor jön a szopott f...sz rosszabb oldala...
Ennek nem így kellene működni!!!!!
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Andralin
aktív tag
válasz WinstonWolf #13889 üzenetére
Végülis mindegy is a G5, ebben a topikban nem releváns.
Tapasztalatokat kérnék szépen azoktól, akik használták Waze-ra az S7 Edge-et az elmúlt hónapokban, tapasztalt-e bárki beégés jellegű gondot a kijelzővel. Vagy akár Waze használat nélkül is voltak-e már beégéses problémák. Előre is köszönöm!
-
Lala6
őstag
A Samsung védelmében leírom a történetem, mert én speciel nagyon elégedett vásárló vagyok.
Még az előrendeléses időszakban leadtam egy S7 Edge rendelést a Telekomnál. Vártam, vártam, de a telefon nem jött a megjelenés után sem, viszont hívtak a Telekomtól, hogy csúszás van, várjak kicsit. Itt már vagy 2 hete mindenki próbálgatta a készüléket, de nekem még mindig semmi. Aztán jött egy hívás a Telekomtól, hogy baj van, VR szemüveggel rendeltem meg, de ilyen csomag már nem érkezik nekik, és ezért törlik a megrendelésem, sajnálják...bla-bla-bla, a Samsung tehet róla, elnézést... Nem tudtam mit tenni, megrendeltem VR nélkül, már másnap hozta a futár. Eddig meg is volnának, boldog S7 Edge tulaj lettem.
Pár hónapra rá, valamiért úgy éreztem, hogy a Samsung facebook oldalán egy önfényező VR poszthoz hozzá kell szólnom, semmi dorgáló, csak kifejeztem elégedetlenségem, hogy jó lenne kipróbálni, de ígéretükkel ellentétesen nem sikerült VR-t kapni, ami mély nyomot hagyott bennem. Talán még mosoly is volt a posztban.
Még az nap kaptam egy privát üzenetet a Samsung-tól, hogy keressem a Telekomot, majd ők biztos megoldást kínálnak nekem, erre válaszoltam, hogy nincs értelme, hiszen megbeszéltem velük, hogy nincs szemüveg, de már mindegy is. Ezt követően válaszoltak, hogy akkor nekik írjam le a sztorit. Leírtam, elküldtem. Sokáig nem történt semmi, már el is felejtettem, amikor a Telekomtól jött egy hívás, hogy ott vagyok-e most a rendszerükben lévő címen (munkahelyem), mert 2 órán belül jön a futár és hoz nekem egy VR-t, ami a Samsung küldött.
Köpni, nyelni nem tudtam, és 2 óra múlva tényleg beállított egy hajtás-pajtás bringás futár, nála egy VR az én nevemre címezve, teljesen ingyen.Szóval én összességében nagyon elégedett vagyok a támogatással, a Samsunggal, és úgy általában a telefonnal is. TMX-el nem voltam még kapcsolatban, és remélem, hogy nem is leszek.
-
laci0530
senior tag
Jó, hogy ilyen is történik, nem vész el nekem sem teljesen a remény, meglátjuk.. valahogy én is azt érzem, hogy nagyon nagy a szórás hozzáállásban, ahogy korábban írták itt. Nem így kellene lennie, ez nagyon nem korrekt.
Na, beírtam a Facebookra is egy S7 edge-es kávézgatós lifestyle kép alá: "Biztos remek érzés lehet, ha az embernél ott az S7 edge készüléke, az enyém mellett a Premium Assistance szolgáltatás keretében augusztus 10-e óta kávézgat valaki a telemax szerviznek köszönhetően, és mint a mai levelükből kiderült (végre kaptam egyáltalán választ a bejelentésemre), pontosan azt sem tudják, hol a telefonom. Nem kis ellentétet vélek felfedezni a prémium árú és annak hirdetett szolgáltatáscsomag, valamint a tapasztalt realitás között."
[ Szerkesztve ]
-
sgery
őstag
Alapvetően azt hinné az ember, hogy egyedi gond. De az utóbbi időben jobban figyelek minden ilyenre és rá kellett jönnöm, hogy ami ennél a TMX-nál folyik, az folyik mindenhol máshol is. Nem csak a vezetőséggel van itt már gond, itt Mo lakosságának elég nagy százalékának a mentalitásával. Egy szóval ki is lehet fejezni mindezt: Lesz*rom.
Sajnos ehhez társul a pénzéhség. A Samsung Mo. is azért választja ezt a borzalmas szervizt, mert olcsó és jók a mutatói. Azért jók, mert a vásárlók előbb adják fel a reményt, hogy lesz jó telefonjuk, mint hogy perelnének vagy feljelentést tennének. Azért olcsó, mert olyan emberek dolgoznak benne amilyenek...Egyszerűen ez az egész valahogy beleégett az emberek agyába idehaza. De azt nem tudom mikor. Ilyen volt régen is csak nem vettem észre?
Nagyon jó példa erre egy régi munkahelyem a Digi ügyfélszolgálat. Minden nap ki volt írva az üzenőfalra, hogy ha nem fizetés miatt lekapcsolták és el faxolja a sárga befizetési igazolást akkor NEM kapcsoljuk vissza. Erre mit mondott mindenki? Faxolja el és visszakapcsoljuk. De arra már nem gondolt, hogy vissza fog hívni, hogy nem megy... Amikor pedig egy picit bonyolultabb hibába futottam (értsd: nem segít a ki/be kapcs és a kártya frissítése) és felálltam a sor végén ülő nagyokost megkérdezni mi a tenedő, nem is értette miért mentem tovább a hibamegoldásba, aztán elküldött egy másik szakihoz akit végül mondott valamit amitől nem oldódott meg a hiba. Saccolhattok hány ember állt fel ilyen esetekben az asztaltol...És pl. telekom ügyfélszolgálata ugyan ez. Ha hiba van hívd fel Őket 5x egymás után, mert 5-ből 1 talán ért is hozzá és segít vagy akar segíteni.
De most pl. két szivattyút is küldtem szervízbe, egyikre 40 nap után szóltak hogy kész (vagyis nem szóltak, én hívogattam őket és 1x kész lett) és akkor derült ki, hogy ez náluk nem garanciális hiba ezért fizetni kell. Otthagytam nekik... Aztán másik szervíz szintén 40-45 nap után, szintén kiderült, hogy náluk ez nem garanciális és újat vehetek. Ha kifizetem. kedvezmény, minden nélkül. Nem csak az, hogy mi az, hogy Ők döntik el, hogy ez garanciális-e egy adott hiba (úgy, hogy megfelelően volt üzemeltetve és telepítve), de hogy nem is szólnak róla, hogy fizetni kell szó nélkül megjavítják. Megint csak miért? Lesz*rják.
Én már amiatt borzalmasan érzem magamat, hogy az Ügyfelünk ennyi ideig várt a javításra, de mikor ezeket el kell mondanom Nekik. Agybaj. És én adtam a nevemet a márkához...És mindenhol ez megy hazánkban. Kórházba takarítónő ugyan azzal a ronggyal takarít végig egy egész szintet. Igen, a Wc-t és a kilincset is. Miért? Mert lesz*rja.
És komolyan. Mindenhol. Még a Mo-i, Eu legnagyobb jacuzzi gyáránál is. Pedig ez már tényleg prémium termék...
És visszatérve a drága TMX-ra, egyszerűen ha keresne se biztos, hogy találna jobb szervízt a Samu. Megoldás? Külföldre kell szervezni. Ma már másnapra Eu-n belül minden átmegy postán, semmivel sem több idő. Még az Emag is gyorsabb és jobb szervízben, pedig nem teszi magasra a lécet.
Azért a pár darab 5*-os TMX értékelésért pedig adjon 10havi prémiumot annak az 1 becsületes kollégájuknak a cég. Mert biztos van ott is, csak egyedül van.Bocs az offért
[ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
kuruc01
tag
-
Szellem.
nagyúr
Melyik része álszent a kommenteknek? Az amelyik szidja vagy amelyik védi?
Jelen esetben hibáztak a Samsungnál és ezt beismerték! Aki dolgozik az hibázhat, még ha nehéz is beismerni. Szerintem korrektül kezelték a dolgot és visszahívták az összes telefont. Nem azt mondták, hogy mindenki vigye a szervizbe, és kicserélik.
Résemről nem csorbult a márka iránti kedvelésem, és ahogy megint lehet kapni megveszem a Note 7-et, mert tetszik nagyon. Emiatt nekem nem ment el a kedvem.Azt meg csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy elég furán tálalják a neten a témát. Nem kigyulladt, hanem már fel is robbant az akksija.
Egyébiránt, a legjobban iPhone oldalról fröcsögnek a legjobban. Pedig bizony ott robbant fel akksi, nem is egyszer. vagy anno az iPhone 5 amikor megjelent cirkusz volt, hogy lekopik róla a festék már 1 heti használat után. Apple nem hívta vissza a telefonokat, nem adtak ki újat ha jól emlékszem. Persze, ez nem egyenlő az akkukigyuladással, de azért hibáznak a gyártok elég sokszor. Persze, szereti mindenki a másik oldalt szidni.Nekem az Apple akkor nem lett szimpatikus, amikor beperelte a Samsungot olyan dolgok miatt amik nem feltétlen számítanak lopásnak. Csak el kell olvasni részletesen a per tartalmát. Lehet, hogy volt olyan, amit levédett az Apple és jogtalanul használta a Samsung ( és ez persze nem etikus), de az olyanba belekötni hogy miért téglalap alakú az S széria, ez nekem az elszomorító kategória. Ez kb. olyan, mintha a BMW beperelni az Audit mert ő is 4 darab kerek formájú gumikkal adja a kocsijait és nem szögletessel. Azóta dúl a két cég között a "háború". No meg érzek egy féltékenységet az Apple részéről a Samsung felé, mert igen csak behozta őket eladásban.
Ettől függetlenül van egy i6S-em, de nem szeretem a kötöttségei miatt.Maradok a droidnál.(#13925) sgery: Nem akarok helyeselni, de a lényeget leírtad! Ott volt nekem az S7 Edge hívás problémám. Itt mindenki beletörődött a problémába, meg el lettem hajtva, hogy ne foglalkozzak vele, mert ez fasza és normális és 2016-ban dobjam át 3G-re a telefont és kussoljak. Végig vittem a problémámat a Samsungnál. Addig piszkáltam őket, míg a TMS-ben is tapasztalták a problémámat. A vége az lett, hogy elismerték, és kaptam csereutalványt! örültem is neki, meg nem. Örülök, hogy megvehetem a Note 7-et és nem kell buktával eladnom az S7Edgemet. Annak viszont nem, hogy ez a hiba jelen van egy pár kiadott példányban és sokan bedugják a fejüket a homokba és inkább beletörődnek. Én azt mondom, ha összefognánk és nem lenne ekkora széthúzás, közöny, akkor jobban törődnek a felhasználók/vásárlók jogaival. Mikor intéztem az ügyem, felhívtam a fogyasztóvédelmet is. A fickó akivel beszéltem ő is azt mondta, hogy sokan megkeresik őket, de kevés bejelentés van hivatalosan. Pedig kellene.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz 600700 #13929 üzenetére
Így utólag már lehet, talán ettől bármi jobb lett volna.
Mostmár viszont mindegy, egyszer csak lezárul ez az ügy talán. Ha a telemax, ami most a Samsungtól felkérést kap arra, hogy bevizsgálást végezzen - már ha megtalálja, hova tette a telefonomat - megint nem észleli a hibát, amit videóval is alátámasztottam, addig viszem az ügyet, amíg el nem marasztalják érte. Nem hagyom, hogy kifárasztással kijátsszák a fogyasztói jogokat, és a hibás teljesítés ne nyerjen orvoslást.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz 600700 #13931 üzenetére
Köszi. Telefonnal még nem szívtam ennyit én sem.
De tudnék mesélni pl. az új építésű lakásunk vásárlásának fél éves kálváriájáról, ez ahhoz képest csak könnyű ujjgyakorlat. Végül aztán sok utánajárással, jogi presszióval, folyamatos státuszdokumentációkkal és egyeztetésekkel az is rendeződött, csak rengeteg türelmet, kötélidegzetet igényelt. -
laci0530
senior tag
válasz 600700 #13934 üzenetére
Ilyen világban élünk most, de muszáj alkalmazkodni, ha az ember nem akarja, hogy hátrányba kerüljön. Igyekszem megbecsülni én is azokat az embereket, akiktől jót kapok és én is megpróbálok mindenkinek segíteni, aki hozzám fordul. Ha ez lenne az általános, de jó életünk is lehetne, csak mostanság ez rendre végetér, ahogy a kezek a biliben landolnak.
-
rayman2006
tag
Tudja esetleg valaki Westend-be van-e kiállítva ezüst színű S7edge esetleg Samsung Store-ba vagy
Médiába?
Én ezüst és fekete között gondolkodok.
Ezüstöt még nem láttam élőbe.
Szerintetek melyik jobb szín 2 közül? -
RaveForce
veterán
válasz rayman2006 #13937 üzenetére
ez egyéni preferencia, de sztem az ezüst messze a leg high-techebb és minél világosabb annál kevésbé látszanak az ujjlenyomatok de peresze azon is fognak sztem egyébként feketében olyan snassz, bár vki arra esküszik
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
blade4
aktív tag
Valahogy meglehet oldani hogy bizonyos alkalmazásokba csak ujjlenyomattal lehessen belépni?
-
Ákkk
addikt
-
soko70
aktív tag
válasz rayman2006 #13937 üzenetére
Szia, nekem a silver platinum van, de egyszerűen gyönyörű. Mikor megláttam, azt mondtam az nekem kell. Olyan igazi fém érzés. A fekete sehol sincs, más a karaktere a készüléknek. Ezzel a színnel szerintem a legjobb.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kuruc01 #13946 üzenetére
Ez csak a kezdőképernyő, egyébként az egész a fekete-piros alapokon nyugszik.
Menürendszer is fekete, de pl wifi, adat etc gombok pirosan világítanak, nos ki kell próbálni, itt úgysem úgy mutat, ahogy a készülékenTémák közt, egyébként letöltés előtt teljes képernyőn lehet látni, hogy fog mutatni, szinte minden.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Energiaital topic
- Autós topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Se Series SE 2023 40-44mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év apple Garancia.
- Apple Watch SE2 (2022) 40mm Starlight, S/M - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- Apple Watch 8 45MM Product red Cellular
- Huawei Watch 3 46mm + 8 szíj + 2 töltő + töltőállvány
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen