-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz bulikavagyok #15800 üzenetére
A gyari sajatja.sose tapasztaltam eddig biztos igazad van 😐
[ Szerkesztve ]
Black Phone (Hellas Tel) Mobiltelefon és Számítástechnikai Szaküzlet és Szerviz, Tatabánya, Sárberekben (Vegas Burger mellett) közel 22 éve működünk! Értékeléseim, visszajelzéseim: https://hardverapro.hu/tag/inferno81.html#elado
-
sgeza
veterán
válasz Black Phone #15801 üzenetére
Valószínűleg eseti zavar miatt nem kapcsolt gyorstöltésre. Így maradt a sima töltés, amivel könnyen lehet, hogy ennyi ideig tartana. Bár akkor is picit soknak tűnik.
-
Kékes525
félisten
válasz Black Phone #15801 üzenetére
Dugni pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes. Egy rossz dugás akár el is ronthatja a csatlakozót.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
aktív tag
válasz Markizmark #15778 üzenetére
Kipróbáltam a poweramp-ot, tetszik, működik rendesen, kirakja a lemezborítót,
és jobban is szól mint a gyári lejátszó, nem gondoltam volna, hogy hangban ekkora a különbség.
Természetesen mindkét lejátszót úgy teszteltem hangra, hogy az összes EQ ki van kapcsolva.Ha ezt a lejátszót kifizetem, utána telepítem egy másik készülékre, akkor újra ki kell fizetni?
-
batai15
félisten
+1 a powerampre. Minden telefonomon kotelezo.
-
SonyNex7
senior tag
Fólianak melyiket ajánljátok ?Inkabb üveg kellene.
Nillkin Cp+-ról van valami vélemény ?
Megrendelem a tokot a speedshoptol esetleg onnan tudtok valamit ajanlani?van nekik x-protector?
Legyen inkább fólia mert Anka nem válik fel a széle? -
-
spider80
őstag
válasz zenit73 #15810 üzenetére
Ha nem ugyanaz a fő fiókod, mint a telefonon,akkor igen, kell fizetni.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
-
aktív tag
Köszönöm mindenkinek!
Egy fiókom van az összes készülékemre.
-
#91574272
törölt tag
Sajnos ismét meg kellett válnom telefonomtól. Kis levelezés után a Samsung központi iroda bekérte a papírokat, elrendeltek egy bevizsgálást. A szakvélemény eredményeképpen, vagy ismét javítják a telefont, vagy csereutalványt adnak. Rákérdeztem a készülékcserére, amiről jól kioktattak, hogy badarság.
A központi irodának is azért írtam már, mert meguntam a szervízbe járni...Tényleg ennyit kell szenvedni azon, hogy újra használni tudjak egy 270 ezer forintos telefont?
Nevetséges. -
Markizmark
addikt
válasz #91574272 #15820 üzenetére
Ha alaplapot cseréltek akkor vagy el kellett volna tűnnie a hibának vagy valójában nem is cseréltek. Viszont ha tényleg cseréltek és mégis előjön a hiba akkor szerintem valamivel te idézed elő. Vagy egy feltelepített alkalmazás okozza vagy egy valahogy valamivel ütköző beállítás vagy nem tudom.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
#91574272
törölt tag
válasz Markizmark #15821 üzenetére
Egyébként én hardveres és szoftveres együtállásra tudok gondolni. Szoftveres részről a Samsung kiírthatatlan VR szoftverére (törölni nem lehet, a kényszerleállítás is csak ideiglenes megoldás). Hardveres oldalról pedig egy hibás USB csatlakozóra (általában vezetéknélkül töltöm egyébként), mert mindkét esetben azt hiszi a készülék, hogy valami csatlakoztatva van. Első esetben a VR szemüveg, második esetben egy energiamegosztó kábel.
Egyébként én gyanakszom, hogy nem is cseréltek semmit a készülékben, mivel a garanciakönyv kitöltését is el akarták sunnyogni, illetve alaplapcsere esetén szerintem legalább a MAC címemnek változnia kellett volna...
Kékes525: Gyakorlatilag de, csak kérdés eljutunk-e erre a pontra, vagy még mindig javítással próbálkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
#67656192
törölt tag
válasz #91574272 #15820 üzenetére
Botrányos, részvétem.
Nekem eddig 3db s6-om volt,plusz a feleségemnek is egy de ilyent még....Alaplap cserével szerintem renbe kellett volna jönnie az első hibának, de talán a másodiknak is. Lehet, hogy nem is cseréltek alaplapot.
Lehet hogy addig küldözgetném vissza amig ki nem cserélik egy újra.[ Szerkesztve ]
-
Angel78
aktív tag
válasz #91574272 #15823 üzenetére
Együttérzek, és egyben felfordul a gyomrom a Samsung gusztustalan hozzáállásáról főleg a prémium temékeivel és az ügyfelekkel szemben
Remélem happy end lesz a vége és elfelejted ezt a herce hurcát„Az igazság olyan, mint a költészet. És a legtöbb ember rohadtul utálja a költészetet.” iPhone 11 Pro 256GB midnight green
-
mati12
senior tag
válasz #91574272 #15823 üzenetére
Az általad linkelt hibát,a sötét képernyőn bal oldalon alul egy x már egyszer az én készülékem is (S6 Edge) produkálta,éppen valami izmosabb játékkal izzasztottam amikor megadta magát. A sokadik 20 mp-ig nyomva tartott újraindítás után tért csak észhez,azóta szerencsére nem ismétlődött a jelenség. És érdekes módon nálam is volt egyik régebbi romnál(azt sajnos nem tudom már,hogy melyiknél),hogy random módon naponta többször is elkezdett valami zenét játszani és kiírta,hogy dokkolóhoz csatlakozott a készülék. Ebben az az érdekes,hogy azt sem tudom,hogy mi az a dokkoló nemhogy csatlakoztattam volna hozzá. Ez a jelenség kb. 2 hétig tartott majd a jelenlegi romra frissítés után ez is megszűnt.
[ Szerkesztve ]
-
Angel78
aktív tag
válasz stevve #15828 üzenetére
Nem értek veled egyet, legyen az kis hazai szervíz, vagy akár a Samsung Magyarország maga, ha ezt a hozzáállást és minőségpolitikát egyrészt megendedik, másrészt legalább a prémium szegmenst nem szolgálják ki megfelelően akkor elmehetnek a büdös francba. Aztán keresgethetik a féléves/éves kimutatásokban a vevőhűség teljes hiánya miatt elpártolt usereket.
„Az igazság olyan, mint a költészet. És a legtöbb ember rohadtul utálja a költészetet.” iPhone 11 Pro 256GB midnight green
-
Balduran
tag
A samsung és a szervíz (TMX) két különböző dolog. Én egy okosórával jártam meg. Ameddig a szervíz csak kötözködött velem, addig a Samsung (miután meguntam és írtam nekik) segítőkész és korrek volt.
- A készülékcsere: a szervíz ad egy új(?) telefont.
- utalvány: a Samsung ad egy utalványt amit a bevett (rossz) készülék vásárlásánk helyén lehet levásárolni (nem csak samu termékre)[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S7 edge
-
#91574272
törölt tag
válasz #67656192 #15824 üzenetére
Igen, viszem vissza mindig, csak ennyi idő után már bosszantó.
Kékes525: Balszerencséjükre akkor rossz emberrel kezdtek ki, nem fogok csak úgy beletörődni a dolgokba.
Angel78: Én is ebben reménykedek, hogy aztán végre magam mögött hagyhassam ezt az egész herce-hurcát. Sok időt, energiát felőröl a folytonos viaskodás a szervízzel.
Abban viszont egyetértek veled, hogy egy prémium kategóriás termék esetében, én sem ezt a hozzáállást vártam volna, legyen szó bármilyen szerződött szervízről.
Hát ezek után én sem fogok rögtön rohanni, hogy ismét Samsung terméket vásárolhassak, azt elhiheted.mati12: Eleinte én is próbálkoztam ezzel, de nekem sokszor már az újraindítások sem segítettek. Néha ami helyre tette a rendszert az volt, amikor párszor bedugtam/kihúztam a töltőkábelt, de utóbbi időben már az sem. Nekem is volt, hogy jó volt egy ideig, de a probléma mindig visszatért.
stevve: Ezzel egyetértek, csak az ember mégis az ott kapott tapasztalokat a Samsung-hoz fogja társítani. Egyébként én a Váci úton lévő szervízbe mentem a telefonnal mindig. A központi irodával folytatott levelezés eredményeként, el lett küldve a telefon a Telemax-hoz Budaörs-re bevizsgálásra. Az innen visszakapott szakvéleménnyel ismét fel kell keresni a Samsung központi irodát, hogy elbírálják mi legyen a megoldás a sorozatos szervízelések után. A szervíz szerint javítás/csereutalvány ocpió van, én már az utóbbit kérvényeztem.
Balduran: Nincs olyan, hogy készülékcsere. Kész csoda, ha a szervíz tud biztosítani egy cserekészüléket, amíg a telefonodon dolgoznak, de például sim kártya átalakítót már nem tudnak adni...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #91574272 #15831 üzenetére
és Angel78:
Nem rosszindulatú megjegyzés akart lenni. Mindkettőtöknek igaza van, erre a Samsungnak oda kellene figyelnie, ha sok panasz érkezik a szervizre, képviseletre - no, de érkezik? Nem hinném. Az, hogy összekötjük a Samsunggal, természetes, de sajnos azon kívül, hogy a fórumon puffogunk (és ez nem kisebbíti a problémákat, amik itt felmerülnek), nem jut a Samsung tudomására, így az, hogy ezeket a "partnereket" nem vágják ki, nem arról szól, hogy egy követ fújnának velük, simán csak nem biztos, hogy tisztában vannak vele, mennyire suttyók.
Remélem, pozitívan oldódik meg a helyzet, mert nekem is nagyon gyanús, hogy simán visszaadták javítás nélkül a telefont alaplapcsere helyett.
[ Szerkesztve ]
-
mati12
senior tag
Egyébként melyik az a VR szoftver amiről szó volt lentebb. Ha esetlegesen ez is lehet a hiba okozója akkor most nagyon elbizonytalanodtam,mivel pont a jövő hétre terveztem egy Samsung Vr szemüveg beszerzését.
De ha csak problémát fog okozni akkor halasztom a dolgot. Egyébként próbált már valaki S6-os készülékkel használni ilyen szemüveget? Érdekelnének a tapasztalatok.[ Szerkesztve ]
-
#67656192
törölt tag
válasz stevve #15832 üzenetére
Igaz, jelezni kellene a Samsungnak az itteni szerviz anomáliákat.
A múltkor egy s6-ot azért adtam el mert 5 nap után sem kérdezték meg, hogy mit akarok a szervizfutárral. 5 napig vártam arra higy hívjanak, majd miután eladtam, 1 nap mulva jelentkeztek,....
Nem baj így jutottam el egy 128gb változathoz ami most nem lenne ha akkor jön a futár időben.
G*tzi banda. -
#67656192
törölt tag
válasz stevve #15837 üzenetére
Igen ahogy Kékes írta. Pénzmegtartó kifárasztó, szép szóból nem értő gonosz. Nem hinném, hogy ez az "anyacég" iránymutatása.
Nem is olyan rég még sokszor a szerviz miatt (is) ajánlottam ismerősöknek a samsungot.
Visszafejlődtek.
Nem szeretem ha nincs kontaktom azzal aki a telefonomat babrálja. Arctalan arcátlanság....Az a baj, hogy az aktuális androidos csúcsot (legalább hardveresen) mindig ők gyártják, így mindig itt kötök ki.
[ Szerkesztve ]
-
#91574272
törölt tag
válasz mati12 #15835 üzenetére
A Samsung saját szoftvere. Én azt vettem észre, hogy azt akarta volna telepíteni legelső körben a telefon, de valami oknál fogva megakadt még mielőtt el tudta volna kezdeni. Egyszer hallottam, hogy egy gépi hang valami VR-al kapcsolatos szöveget mondott be, mikor bekövetkezett a hiba.
Littlecar: Arról nem is beszélve, hogy cserekészüléket most magamnak intéztem, mert már nem volt nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Austin F.
tag
válasz WinstonWolf #15787 üzenetére
Köszönöm az információt!
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Rólam: https://logout.hu/blog/austin_f/index.html ~ ~ ~
-
Kékes525
félisten
válasz #91574272 #15831 üzenetére
Ne is törődj bele!
Most már én is tapasztalom, hogy az új ROM a COI9 sajnos kevesebb üzemidővel rendelkezik, mint az elődjei. Ezt főleg a Runtastic Pro fogyasztásában látom, pedig 2015. szeptember 24. óta nem változott, tehát a régebbi alatt is ez futott egy darabig. Ja és természetesen időben ugyanannyit használom.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Valami baja van a tápomnak
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- BestBuy topik
- OLED TV topic
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- No Voice in the Galaxy
- További aktív témák...