-
GAMEPOD.hu
Kérdés előtt olvasd el a topic összefoglalót és használd a keresőt.
2014 április elején jelent meg, hazánkban mindhárom nagy szolgáltatónál megvásárolható volt, több színben is. Természetesen elérhető kártyafüggetlen készülékként is.
Jelenleg a 6.0-ás frissítés elérhető a független és az összes szolgáltatós készülékekre is.
Utolsó Frissítés 2016.07.28.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.patrik001
csendes tag
válasz k.patrik001 #966 üzenetére
Itt egy kép a problémáról.(L:/dl/upc/2014-04/18/373984_pyofifbrzjvdbbiw_cam00008_1.jpg)(/L)
-
Parallaxis
addikt
válasz k.patrik001 #967 üzenetére
Fordítva ülöd a lovat
Nem a gomb körül van a hiba, hanem a kijelző többi részén.
Elég durván hiányos a kijelzőn az oleophob védőréteg.
Szerviz cserélni fogja.
-
nVIPER
senior tag
válasz k.patrik001 #969 üzenetére
Én egy Galaxy Nexussal jártam így. Ahogy fentebb a kolléga is írta, egy ez Oleophobic Coating nevű réteg. Egy nanotechnológiával, kémiai önszerveződés segítségével előállított réteg, taszítja a zsíros / olajos /koszos anyagokat a kijelző felületéről. Ezen szépen összefut a víz 110 fog feletti szögbezárású cseppekké (Lotus effect). A réteg hiányos a gorilla üvegen. Nekem ezért az egész telót cserélték, pedig csak az 1/5 része volt a tiédnek. Szerintem kurvára zavaró, csak akkor nem látszik, ha a kijelzőt kristálytisztára törlöd. Én visszaküldeném a telót ha még nem késő, ne szerelgesse senki sem az új 200 ezres telefonom! Ez nem egy 20 ezres gyerekjáték.
(Azon a részen nem működik a réteg vagy hiányos, ahol nem látszanak a csíkok, ugyanis a réteg felső felületén ki kell rakódnia a zsírnak stb.., tehát a gomb körül hiányzik.)
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz k.patrik001 #969 üzenetére
A kijelzőt fogják cserélni. A házhoz jövős szerviz is cseréli.
A szerepe pont az, hogy megakadályozza az ujjlenyomatokat a kijelzőn, meg lepergeti a vizet róla.
--
Ha weben rendelted a készüléket és 8 napon belül vagy, akkor cseréltesd ki.
[ Szerkesztve ]
-
tothl
addikt
válasz k.patrik001 #967 üzenetére
Leejtetted mi?
-
Parallaxis
addikt
válasz k.patrik001 #974 üzenetére
Cserélik, ne foglalkozz az ostoba telefonos droidokkal.
A Note 3-as topicban egy srácnak azért cserélték a kijelzőt, mert a Samsung gyári tok kikezdte ezt a réteget.
Esetleg, ha egyelőre elvagy vele, akkor várhatsz addig, míg aktiválják a házhoz jövős szervizt ehhez a készülékhez is. Addig meg vegyél rá egy védőfóliát és nem fog látszani.
-
UFC
aktív tag
válasz k.patrik001 #976 üzenetére
Pontosan!
És ha javítják nem cserélik az egészet, és utána beázik akár 5 hónap múlva mert nem ugyan olyan tartós anyagot használtak fel ragasztáshoz vagy akármi, akkor kíváncsi lennék kinél lehetne panaszkodni mert beázás esetén itt se fognak cserélni.
-
szucsi
őstag
válasz k.patrik001 #979 üzenetére
Na basszus. Részemről akkor ennyi. Egyetlen jelentős előnye volt a Samsungnak a többihez képest. Ha az s5 nem kapja meg, akkor mi?
-
Daralo:)
tag
válasz k.patrik001 #984 üzenetére
sziasztok én is csatlakoztam egy fekete tipussal
-
Szellem.
nagyúr
válasz k.patrik001 #983 üzenetére
Nem. Több mint 50 perc a kijelző cseréje a Galaxy S5-nek. Ezért nem megy ki a szervizes.
A premium szerviznél dolgozik egy barátom, aki már egy hete mondta, hogy minden esetben mennek, kivéve ha kijelzőcserés a dolog. Pont az 50 perc miatt. -
UFC
aktív tag
válasz k.patrik001 #999 üzenetére
Tök mindegy mert ha beázik akkor nem fogják garanciában cserélni. Mert azt fogják mondani nem biztos hogy jól pattintottad vissza a hátlapot tb. Ezért van mindenhova az írva hogy por és cseppálló nem azt hogy vízálló.
-
Szellem.
nagyúr
válasz k.patrik001 #1007 üzenetére
Én az S5-höz a Samsung boltban vettem gyári fóliát és azt rakattam fel.5 rongy volt a 2 darabos fólia szett.Nem olcsó de legalább nem mondhatja a Samsung,hogy nem gyári tartozékot használok.
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz k.patrik001 #1022 üzenetére
Hát ez a kijelzőcsere elég kókányolásnak tűnik a videóban. Nem hinném, hogy a szerviz is így csinálná.
Egyre több készüléknél ragasztással oldják meg a dolgokat, pl. a HTC One-t, iPad-eket szintén így kell szétszedni.
Itt egy iFixit videó az M8-ról, ez még érdekesebb [link]Az s3ason is volt ilyen gagyi hőlégfúvós üvegcsere
Az más történet, ott az üveget kell leimádkozni így a kijelzőről, itt az egész kijelzőt, üvegestől, érintőpanelestől együtt kell így kiemelni.
Vízállóság ugrana
Ha láttad már az S5 hátlapját, akkor láthatod, hogy a vízállóságot nem veszik annyira véresen komolyan
Van pár szigetelő gumigyűrű és ennyi.[ Szerkesztve ]
-
k.patrik001
csendes tag
válasz k.patrik001 #967 üzenetére
Sziasztok.
Nem tudom emlékeztek-e még a problémámról a telefonnal kapcsolatban, hogy foltos a kijelző.
Most volt időm és beadtam a készüléket a szervizbe ahol kb. 5-6 napot ígértek a bevizsgálásra. Azt mondták, hogy valószínű, hogy cserélik a készüléket. Nos, két héttel később meg is kaptam a készüléket, de nem cserélték csak a kijelzőt. A javítás minősége kifogásolható, az üveget nem sikerült középre igazítani, így jobb oldalt és felül körömnyi hézag van, bal oldalt és alul tökéletesen passzol a kerethez. A javítás óta a telefon recseg-ropog ha mozgatom a kezemben. Arról nem is beszélve hogy most is foltos az üveg csak más helyeken. Olyan, mintha a ragasztó folyt volna ki, amit letöröltek az üvegről és nyomot hagyott.
Mellékelve a képek. -
kbadam83
senior tag
válasz k.patrik001 #4005 üzenetére
Én kiverném a balhét az tuti. Gyári Samsung szerviz?
-
kbadam83
senior tag
válasz k.patrik001 #4007 üzenetére
Hát ezt sajnos nem tudom de tuti lesz aki tudja a választ erre a kérdésedre.
-
vrgkrisztian
aktív tag
válasz k.patrik001 #4007 üzenetére
sajnos amíg s5-höz a vízállóság miatt nincs házhozjövünk,csak visszaküldeni tudod,vagy tovább használni így.
de lehet,hogy sose lesz
a recsegés-ropogás pedig úgyis megmarad,a miénk gyárilag recsegett,cserélték a szervízben,de most még rosszabb... de hát ilyen ez az s5-féle prémium minőség (na,még ha csak ennyi baja lenne...)(#4010) Gold_fish : az még valóban van,de a helyszíni javítás jobb lenne,mert tudod ellenőrizni,hogy javítás után valóban megjavult-e... így meg mint láthatod,arra is van esély,hogy rosszabbul küldik vissza
[ Szerkesztve ]
-
vrgkrisztian
aktív tag
válasz k.patrik001 #4011 üzenetére
hát,ha felveszed a kapcsolatot a "fő" samsunggal,van rá esély.
de asszem 3-4 javítás után kötelességük felajánlani új készüléket.
írok privátban. -
Maranello74
aktív tag
válasz k.patrik001 #4005 üzenetére
Ez nagyon szar munka, de nagyon szar! Az ilyennek gumikalapáccsal kellene a kezét szétcsapni!
-
k.patrik001
csendes tag
válasz k.patrik001 #4005 üzenetére
Sziasztok. Írtam a Samsungnak e-mailt és most ismét visszakérték a készüléket kivizsgálásra. Most csak annyi a különbség, hogy nem csak a készüléket kérték, hanem az összes tartozékkal együtt kell küldenem. Bár nem tudom mi szükségük van a tartozékokra a bevizsgáláshoz. Majd kiderül.
-
ntomi0730
senior tag
válasz k.patrik001 #4050 üzenetére
Ez talán jó jel, és bizz benne, hogy cserélik. Szerintem fogják.
-
k.patrik001
csendes tag
válasz k.patrik001 #4050 üzenetére
Sziasztok.
Újabb hiba jelentkezett, valahogy már meg sem lepődök rajta.
Most az usb-t takaró kisajtó fog leesni a helyéről, már csak egy leheletnyi részen fogja a ragasztó.
Csak én jártam ilyen szerencsétlenül ezzel a telefonnal? Sehol sem olvasok hasonló hibákat.Van valahol olyan fórum, ahol a telefont érintő problémák vannak és tudok tanácsot kérni?
Úgy látom itt egyedül vagyok akinek xar a telefonja. -
kbadam83
senior tag
válasz k.patrik001 #4059 üzenetére
Basszus neked mi az a rozsda szerű szín a telefon keretén???
-
modd3r
őstag
válasz k.patrik001 #4059 üzenetére
Én nem tudom te mit csinálsz a telóddal, de az látszik a fotókon is, hogy nagyon le van harcolva.
Azok a barna csíkok sem néznek ki túl bíztatóan, olyan mintha rozsdásodna egy csíkban de ugyebár az nem lehet....
Úgy nézem, hogy nálad nem a tartó szakad el, hanem az ajtócskára való rögzítése kezd leválni.
Ezt szerintem egy kis csepp pillanatragasztóval orvosolni tudod. -
modd3r
őstag
válasz k.patrik001 #4064 üzenetére
Jaaaa. Akkor egy ilyen sz@ros hiba miatt küldd nyugodtan vissza javításra....
-
Criton
veterán
válasz k.patrik001 #4059 üzenetére
vaku ide vagy oda, de a tok nyoma nagyon meglátszik. Nem barna a tok belseje véletlenül?
Új hozzászólás Aktív témák
Kérdés előtt olvasd el a topic összefoglalót és használd a keresőt.
Hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem.
OFF topic a nem szakmai dolgoknak.
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!