Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B.i.L

    senior tag

    válasz feelurself #16046 üzenetére

    Ez nem teljes,igaz okos emberek terveznek,de*olyan hibákat generálnak,ami nem ésszerű,vagy nagyon drága utána a hiba kiiktatása.(sok helyen tapasztalom)
    szvsz tényleg elvégzik a mérnökit,ugyanakkor nem tanulnak a múltbéli hibákból,lásd:ficsőr,lagg,daemon,stb...
    lássuk be ezek nélkül csak dícséret járna.

    Horgászni mentem...B.i.L

  • #09819904

    törölt tag

    válasz feelurself #16046 üzenetére

    Még jó, hogy Te is fel vagy vértezve magasan kvalifikált tudással amikor véleményt alkotsz... :U
    Elsősorban már megbocsáss, de a vevők akik igencsak tetemes pénzt juttatnak a gyártó zsebébe, részben teszik ezt azért, hogy legyen egy jó készülékük, részben azért, hogy a gyártó tudjon újat, jobbat gyártani, amit idővel bizalommal megvesznek.
    Viszont amikor ugyanabba, vagy esetenként rosszabb hibába botlik az ember, akkor bizony a bizalom erősen csorbát szenved.
    Itt meg is jegyezném, hogy rohadtul nem a vevő feladata a hiba kijavítása, hanem a gyártóé! Egyes gyártók meg is teszik a cserét. Mások finoman szólva leszarják, hogy a vevők mennyire elégedetlenek. Viccesebb esetben szoftverfrissítéssel próbálják meg orvosolni azt amit nem lehet... :U
    Nem az az alapvető probléma, hogy egy készüléknek hibája van. Legyen! Stephen Hawkingot sem a táncos lába vagy épp a mosolya miatt szeretik... Csakhogy a szerethető, vagy mondjam úgy elfogadható, tolerálható hiba miatt még nem volt sosem erőteljes anyázás! A nagy hibák miatt viszont igen.
    Visszakanyarodva kissé a hibajavításhoz, záró mondatnak csak annyit, hogy OS szinten a vevő valamennyire megtud oldani dolgokat. De HW-es hibákat nem!
    Konzekvencia ember!

Új hozzászólás Aktív témák