Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    nagyúr

    válasz Peterson_ #1004 üzenetére

    Sajnos én nem tudtam a problémáról. Mentem reklamáltam, sokat leveleztem a Samsunggal, de kulturált és segítőkész módon megoldották.
    Éppen ezért fóliáztattam le az S5 kijelzőjét. Nem akarom még egyszer eljátszani ezt a tortúrát. :R

    (#1005) Parallaxis: Igen, pontosan ő említette, hogy az 50 perces idő miatt nem mennek ki szervizelni. Azt én nem tudom, hogy nincs a listában és ezért sem mennek ki javítani. Csak azt a tényt közöltem amit ő mondott. Sose volt az említett problémán kívül még dolgom a tmx-el így nem figyelem az adott listát. Szóval, csak arra tudtam hagyatkozni, amit ő elmondott. :R

    Ha nem sértésnek szántad a megjegyzésed, akkor kérlek, próbálj meg finomabban fogalmazni, mert félreérthető és bántó voltál nagyon. Részemről a dologra spongya és elfelejtve. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák