-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz kreinerbo #30086 üzenetére
alig van különbség?
a sima s3 merénylet volt az s2 után, az s3 lte már sokkal jobb, mert semmi sem hozott annyi változást, mint a 2 gigabyte ram, a sima s3 halál az 1 gigabyte ram kiadással...
az s4 az s3 verziókhoz képest sokkal jobb akkumulátoros üzemidőben, kijelzőben - és nem csak a felbontás, hanem a lux is, így sokkal jobban látható erős napfényben -, infrát csak az s4 tud, az érzékelők egy része nincs egyik s3 variánsban sem, amik az s4-ben adottak, gpu tekintetében is hatalmas ugrás történt, és még lehetne sorolni!
az s2-ben lévő mali-400mp maradt az s3 és az s3 lte alatt is, pedig már a bevezetéskor sem domborított, és ezen a 4 magos cpu sem igazán segített.
nincs annyi (érdemi) különbség s2 -> s3 ugrásban, mint az s3 -> s4 esetén.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gizmo94 #30111 üzenetére
nem kell tesztelni alkalmazásokkal, elég csak használni, azt is leírtam, hogy akár az is elég, hogy több weblapot megnyissak, már el is vérzik az s3.
régen rossz, ha valakinek tesztprogram kell az 1 gigabyte kontra 2 gigabyte, vagy a mali-400mp kontra adreno 320 különbözet kimutatására.
több s3 volt nálam javításon/szoftverezésen, mint s2 és s4 összesen, nyomkodtam eleget, mivel sokszor napokig nem jöttek érte, illetve a legtöbben inkább cserélték vagy eladták a sok kínlódás után.
nem véletlenül maradt ki nálam (sem) a galaxy sorozatból...
komolyan mondom, szerintem nem sok olyan telefon van, amivel annyit kínlódtak az emberek, mint az s3.
ja, és s3 alatt hullott/hullik el a sok adatkábel...stb.
s2 kontra s3; a kamera okés, a sebesség részint, kijelzőben meg legalább akkor lépték van az s3 -> s4 alatt is, amint az s2 -> s3 esetén.
az sem véletlen, hogy sokan léptek meg s3 -> s3 lte ugrást, és látványos/érezhető különbségről beszéltek sebességben, gördülékenységben, tehelhetőségben...stb.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gergőkee #30123 üzenetére
persze, és ezzel az erővel akár az első s-hez képet sem jelent semmi többletet az s4, nem is értem, hogy minek vették meg az emberek...
2 - 3 alkalmazás párhuzamos futásakor az s2 összecsinálja magát, de néha még az s3 is, az s4 meg röhövge fut, de tovább is mehetünk, a note 3 amikor mosolygva dolgozik bizonyos terhelés alatt, akkor az s4 már erőlködik, hát erről is szól a történet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gergőkee #30128 üzenetére
remélem nem komoly a kérdés, ellenkező esetben sírnom kell...
sok különbséget leírtam már korábban, de elég csak rénézni akár böngészés közben a két készülékre, és az egyiken nem a pixelek háborúját nézed, arról nem is beszélve, hogy a sokkal jobb hardver és nagyobb tudás mellett, az s4 bő kétszeres telefonálási, és minimum másfélszeres kijelzős akkumulátoros üzemidőt tud - és ha nem is használja ki valaki az újabb típus szoftveres és hardveres újításait/többletét, a jobb akkumulátoros üzemidő mindig jól jön, legyen szó akár munkaeszközről, legalábbis nekem fontos szempont.
nem is erőlködöm tovább ilyesmivel, van néhány régebbi tesztelős telefon (nokia 2630 meg ilyenek) a fiókban/szekrényben, akinek semmi többletet nem ad az s4 a gyengébb kategóriák ellenében, azoknak minimális ráfizetéssel elcserélem az említett telefonokat, adják csak ide az s4-et, ha nem használják ki!galaxys80; azért olvass majd bele a lumia témákba is, egyrészt jellemzően gyengébb alapban is az akkumulátoros üzemidő, illetve ott is vannak ilyen merülések, sőt!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz galaxys80 #30146 üzenetére
ááá, ott is van ilyen problémás merülés, semmi sem tökéletes.
attól függetlenül, én is iphone 5s megvételén agyalok, egyre jobban közeleg, hogy végérvényesen rászánom magam, bár számomra nem sötét oldal, volt már iphone 4s telefonom bő egy évig, és azzal sem volt problémám.
arról nem is beszélve, hogy i5s alatt is jött ki egy sorozat hibáa akkumulátorral, de talán már kifutott a problémás adag, meg csak elkerül a hibás darab, ha már az s4 alatt sem kaptam hibás akkumulátort, meg a korábbi telefonjaimnál is megkíméltek a problémáktól. -
kali
legenda
válasz Szatura #30282 üzenetére
a gsm üzletből is kimegy a szervizes, és 30 perc alatt kicserélnek egy kijelzőt vagy alaplapot?
nem, de még akkor sem feltétlenül, ha magad viszed be az üzletbe, inkább legatagják, hogy látják a beégést, használt alkatrészt tesznek bele, és még lehetne sorolni...
a másik dolog az, hogy hiába jogosult egy készülék a prémium garanciára, ha a feltételek nem adottak, például nincs hozzá samsung/szolgáltatós jótállási jegy, amit ugye a samsung ügyfélszolgálat nem lát telefonon keresztül, csak azonosító alapján ellenőriz, de a gariztatáshoz csak a készülék kevés már.
a prémium garanciára jogosult nem jelenti azt, hogy az is!
engem egyáltalán nem emészt az ár, köztudottan elég olcsón szoktam itt eladni a gyártói garis és kifogástalan állapotú telefonjaimat, sokszor úgy elviszik, hogy meg sem kell hirdetnem, tehát más jellegű ismereteim és tapasztalataim miatt mondom azt, hogy a bolti garancia nem javasolt, illetve mindenki csak saját felelősségére éljen vele, de javasolni nem fogom, az biztos![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz papa237 #30286 üzenetére
amennyiben nem megy ki néhány napon belül a szervizesd, akkor sem kell szervizbe vinni prémium garival, hanem hívod a futárt, az bizony megy a következő munkanapon, elviszi a készüléket, amit egy munkanapon belül javítanak, és a következő munkanapon már viszi is vissza a futár!
akkor lesz egy hét, ha valaki olyan helyre viszi, ahol csak átvétel van, és onnan küldeni kell a központi szervizbe, ahonnan pedig vissza a javítást követően, de gondolom senki sem olyan pancser, ha már adott a házhoz/helyszínre díjmentesen kivonuló szervizes, vagy ha arra nem bír várni néhány napot, akkor a futár!?!? -
kali
legenda
válasz Szatura #30289 üzenetére
elég sok problémás ügyet megfuttattam már, ahol a gsm üzletben lepasszolták az ügyfelet, hogy nem látják/tapasztalják a hibát - pedig számomra is egyértelmű volt, hogy valóban probléma van a készülékkel -, meg kicseréltek benne a javítás során olyat is, amivel nem volt probléma - adott esetben egy hibás akkumulátor került bele, pedig előtte egy jó, más gyártmányú akkumulátorral lett beadva-, és még lehetne sorolni, hány embert elküldtek, hogy ő rontotta el a készüléket, ami miatt megvonják a bolti garanciát...stb.
nem mondom, hogy minden üzlet ilyen, de sajnos sokkal jellemzőbb a trükközés, mint a becsületes üzletpolitika.
a kivonuló szervizes akár 2 - 3 kijelzőt bepróbál neked, ha a cseréltre azt mondod, hogy nem tetszik, mert szerinted sávosodik, vagy ilyesmi - itt a témában is leírtak ilyen példát -, gsm üzletben meg jó, ha nem egy használtat tesznek be a meghibásodott helyett, vagy ha cserélik egyáltalán, mert szerinted beégett, de szerintük nem...
tisztelet a korrekt gsm üzleteknek, de azokat nagyítóval kell keresni!
egy típusú samsung gyártói garancia létezik, legalábbis a feltételek szempontjából, és telefonon hiába mondják, hogy egy készülék a származása alapján jogosult a prémium garanciára, attól még a kapcsolódó feltételeket teljesíteni kell, hogy ne csak jogosult legyen, hanem adott legyen rá a prémium garancia, tehát kell hozzá (magyar nyelvű) samsung jótállási jegy, amit a bolti garanciához nem adnak, illetve bizonyos esetekben a számla.
a samsung - ha ad telefonon ilyen információt, de ez sem igazán ilyen egyszerű - csak annyit lát a feltételek közül, hogy a készüléket a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, de a feltételek között szerepel még a samsung által kibácsott jótállási jegy...stb, és ha például a samsung jótállási jegy nincs meg, mert a forgalomba hozatalt követően trükközés történt - erre is több lehetőség van, sajnos -, akkor hiába lenne jogosult a készülék a prémium garanciára, az nem adott, de még a gyártói garancia is bukva!
fordítva is előfordult már többször is, olyan készülék mellé is adott néhány gsm üzlet samsung jótállási jegyet 24 hónap gyártói garancia címszóval, amik mellé a forgalomba hozatali forrásuk miatt nem lehetséges, ezért hiába volt a samsung jótállási jegy 24 hónapról, az nem sokat ért, legalábbis csak a felét (sem, mert ugye 12 + 12 + 2 hónap a gyártói jótállás), és azt is csak márkavédelmi okokból; link
feltételek itt; link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz csevede #30292 üzenetére
szia,
ellenőrizd az akkumulátort, vagy egy (kínai) típus, ami hajlamos a púposodásra, és az egy idő után csinál olyat, hogy akár a látszólagosan nem lemerült állapotban is kikapcsol a telefon.
szoftveres hiba kizárva? volt teljes gyári visszaállítás?eladogeppc; szia, használd egészséggel az új szerzeményt!
i9200 vagy i9150?
nem túl nagy az s4 után?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz papa237 #30310 üzenetére
nem a mesék birodalmában, és nem sok országban van ilyen prémium szervizes szolgáltatás, mint magyarországon.
sosem a boltokkal meg viszonteladókkal kell foglalkozni, megvezetni meg csak az lehet, aki hagyja magát, mert nem ismeri a vonatkozó szabályozást...
nem 1 - 2 éve foglalkozom jótállási ügyek intézésével, és nincs jelenleg jobb hazai szervizes megoldás, mint a samsung prémium garija. (hiányzik is, amikor épp nem samsung telefonom van) -
kali
legenda
válasz T0rnad0 #30398 üzenetére
szia,
beállítások -> saját eszköz -> hívás -> hívás elutasítása -> automatikus elutasítási mód; automatikusan elutasítandó számok
automatikus elutasítási lista -> ismeretlen; pipa!Kapanyél; nem használnám, ha kicsit is megbízhatatlan lenne, mert nem engedhetem meg magamnak, hogy csak egy hívás is problémás legyen, vagy ne érjenek el.
azért a fagyásért, alkalmazások leállásáért...stb külön tenni kell, vagy problémás alkalmazást ráhúzni a rendszerre, de az meg inkább az alkalmazás problémája, és nem a rendszeré.
talán ezért vagyok annyira elégedett, mert nem teszek fel bármilyen össze-vissza alkalmazást.
arról nem is beszélve, hogy az alma sem fenékig teljföl, adott szempontból sem.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Sebibalu #30402 üzenetére
az s2 teljesítményét és hardverét is illene viszonyítani az s4 alatt adotthoz, melegedés szempontjából is.
igaz, az iphone 4s jobban melegedett nálam, pedig abban aztán nincs húzós motor, meg az xperia z is, de abban már erős hardver van, viszont egyik sem volt melegnek mondható, ahogy az s4 sem, még órányi böngészés után sem.
nem értem, hogy akiknek ennyire nem jön be egyik vagy másik típusú telefon, azok miért kínlódnak vele...
vagy nem is olyan egyszerű egyértelműen jobbat találni?!?![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Sebibalu #30407 üzenetére
hiába az optimalizálás, a sokkal erősebb hardver több hőt termel, mint a gyengébb.
Kapanyél; ugye nem kell linkelnem az iphone témákból azon hozzászólásokat, ahol a beragadt alkalmazások miatt használaton kívül sem pihent, hanem gyorsan merült a telefon, és pont annyi volt nyugalmi állapotban is a használat, mint a készenlét, vagy mikor egyik vagy másik frissítés után probléma adódott, és teljes nullázást kellett csinálni?
vagy mikor bizonyos alkalmazások (ideiglenes) tárát nem lehet külön törölni, hanem csak a rendszer teljes nullázása szabadítja fel a már feleslegesen lefoglalt helyet? kompromisszum, kompromisszum, kompromisszum... kibírtam, de idegesített, hogy például a maps tárát nem lehetett külön törölni, ha mobilinternet/wifi útján kerestem címeket, akkor szépen letöltögette az adatokat, amik idővel láthatóan/érezhetően sok helyet foglaltak, de csak a teljes nullázással lehetett eltüntetni azokat.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz galaxys80 #30563 üzenetére
pedig van megoldás, itt is leírtuk már sokszor, csak néhány opciót kell megfelelően beállítani, nem kell fagyasztani - bizonyos esetekben többet árt, mint használ -, meg más extrát sem kell csinálni!
ideális esetben nem pörög feleslegesen egyik android folyamat sem, de még a média...stb sem, nincs feleslegesen ébren a rendszer, és nagyon jól bírja akkumulátoros üzemidőben;a kijelzős használat 2 óra felett van, tehát nem pihent folyamatosan a rendszer, bár nem is volt időm annyit nyomkodni, mint általában.
akinek meg akarva vagy akaratlanul kell, hogy a rendszer állandóan lokalizálja a helyzetét, jelentgesse azt több szerver irányába - gps, wifi és/vagy cellainfók alapján -, meg folyamatosan szinkronizáljon a g+, google asszisztens...stb, folyamatosan ellenőrizze a rendszer a frissítéseket, és még lehetne sorolni, az ne várjon hosszú akkumulátoros üzemidőt.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz bprubin #30671 üzenetére
az egy dolog, hogy nem minden szervizes nézi, de ha csak egy is tartja magát a leírtakhoz, akkor annak a telefonnak a tulajdonosának görbén áll ám a szája!
addig nincs probléma, amíg az ügyfél számára kedvező módon térnek el a vonatkozó szabályozástól, de ha betartják a vonatkozó leírást, akkor lehet harcolni, és nehéz lesz...
az átverés inkább fordítva igaz, a fentiek fényében nem biztos, hogy mindenkinél elnézi a szervizes a nem nullás knox számlálós készüléket, márpedig a vonatkozó leírás szerint nem köteles, és így bizony csúnya dolog az ugrott knox számlálós készüléket fixen garisnak eladni, még akkor is, ha esetlegesen megjavítják garis kereteken belül, mert erre ugyen senki sem adhat garanciát!
aki persze szabadulni akar az ugrott knox számlálós telefonjától, és nem rossz áron, az megpróbálja megvezetni a vevőt...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
szia,
maga a sim kártya nem tud ilyen funkciót, ahhoz szinkronizálni kell arról a névjegyeket a készülékre, vagy a gmail, samsung...stb címtárba;
névjegyek -> menü -> importálás/exportálás -> importálás a sim kártyáról -> eszköz/google/samsung...stb.
a megjelenítendő névjegyek kiválasztása;
névjegyek -> menü -> megjelenítendő névjegyek -> összes, eszköz...stb.
ahhoz, hogy ne az e-mail címesek legyenek preferálva;
névjegyek -> menü -> beállítások -> csak ha van telefonszám -> pipa![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mgTerminator #30732 üzenetére
biztos a nem megfelelő bootloader miatt nem tudott települni a frissítés, és attól makkant meg.
-
kali
legenda
válasz mgTerminator #30735 üzenetére
azt is frissíteni kell a rendszer alatt, meg részint érdekük is.
lehet, hogy van az a pénzt, amiért régebbi firmware verziót adnak, de alapban biztos nem...babu87; szia, próbáld ki másik sim kártyával, mert amikor ilyen problémával láttam telefont - az note 2 volt -, ott nem minden sim kártya alatt jelentkezett a hiba, és arra lett leszűkítve a probléma.
a böngészést chrome alatt űzöd? mert annak az alkalmazásnak van ez a villogási problémája, a gyárival okés.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz CsIrKeRaToR #30766 üzenetére
-
kali
legenda
válasz cbrfireblade #30774 üzenetére
szia,
a "chipset", a cpu és a gpu is eltér;
Exynos 5 Octa 5410 kontra Qualcomm APQ8064T Snapdragon 600
Quad-core 1.6 GHz Cortex-A15 & quad-core 1.2 GHz Cortex-A7 kontra Quad-core 1.9 GHz Krait 300
GPU PowerVR SGX 544MP3 kontra Adreno 320
amellett ebben a régióban az i9500 nem LTE képes.
teljesítményben van némi különbség, de szerintem nem látványos, takarékossági szempontból készült a 4 + 4 magos proci, de a megfelelő körítés elmaradt, így akkumulátoros üzemidőben az i9505 a jobb.
ami viszont lényeges; amennyiben magyarországról van szó, úgy hivatalosan csak az i9505 van forgalmazva, így prémium garancia is csak arra van!
te is tudod a használt készülék garanciális ügyét intézni, amennyiben minden feltétel adott, tehát van megfelelő (magyar nyelvű) samsung jótállási jegy...stb. -
kali
legenda
válasz Viviennen76 #30788 üzenetére
szia,
nem kapcsoltad repülős módba a készüléket?
olyankor nincs hálózat/térerő, nem kér pin kódot a rendszer - hiába van benne sim kártya és arra kód beállítva -, és (újraindítás után) az általad írt opció is inaktív - bár nem is ott kell beállítani a pin kód kérését, hanem a sim pin beállításoknál.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Viviennen76 #30795 üzenetére
beállítások -> egyebek -> biztonság -> sim biztonság / sim pin beállításai
-
kali
legenda
válasz Viviennen76 #30799 üzenetére
offline/repülős módban sem jelenik meg ez sem, ezért is kérdeztem rá arra is.
nyomhatsz a rendszerre egy teljes nullázást, amennyiben csak szoftveres probléma van, úgy az megoldást jelenthet; beállítások -> fiókok -> mentés és visszaállítás -> gyári adatok visszaállítása![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mentic18 #30803 üzenetére
hajnalban lesz a megfelelő műsor több tv csatornán is, ahol látatlanban, a szükséges háttérinfók nélkül is tudnak szinte bármire válaszolni, csak fizetni kell, de a válasz is olyan lesz...
melyik/milyen firmware verzió?
wifi vagy mobilinternetes kapcsolat?
a telefonos tárra, vagy memóriakártyára történne a letöltés?
látatlanban is arra tippelek, hogy az első kérdésnél lesz a kutya elásva, mert valamilyen tesztes, moddolt, vagy alapban nem a telefonra kiadott 4.4(.x) firmware verzió lesz a hiba forrása...vaadam28; szia, itt megtalálod a megfelelő firmware verziót, amit re-partition kipipálással kell felhúzni; link
xxudmha az utolsó 4.2.2, de abban már korlátozott a bootloader, amíg az xxubmga alatt még nem, illetve amiatt knox sincs, szóval akár azt is felhúzhatjátok, akár még előnyt is jelenthet az eladásnál.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Sebibalu #30884 üzenetére
a samsung ezzel biztos tisztában van, de azt is tudni kell, hogy egyrészt a gyártó szempontjából nagyon elhanyagolható létszámú táborról van szó, másrészt sok felesleges/indokolatlan garis nyűgtől is megszabadulnak ezáltal, mert ha minden érintett őszintén magába néz, akkor valószínűleg belátja, hogy sok olyan készülék lett javítva a jótállás keretein belül, ahol azt nem kellett volna eszközölni a gyártói szerviznek, mert maga a készülék tulajdonosa nyírta ki a telefont, különböző romolgatásokkal úgy, hogy nem értett hozzá a kellő szinten.
a másik dolog, hogy nem véletlenül áldozták be a rendszer teljes nyitottságát, amit a knox által nyernek biztonsági területen különböző minősítésekkel, attól biztos sokkal kevesebbet buknak a másik oldalon, különben nem lépték volna meg.
akit jobban érdekel a téma, annak érdemes elolvasni különböző cikkeket, hogy a knox által adott biztonsági tanúsítványok milyen üzleti szegmensek felé nyitottak utat, és úgy érthetőbb lesz a gyártó lépése, illetve az is, hogy miért nem hatja meg különösebben a moddolós felhasználói bázis elégedetlenkedése, illetve esetleges elvesztése.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz borsodika #30887 üzenetére
biztos vagyok benne, hogy a telefon tulajdonosok csak apró hányada van jelen különböző fórumokon, és még azok közül sem mindenki módosítja a gyátói rendszert...stb, és bár százalékos meghatározásba nem merek bocsátkozni, de összességében tényleg csak jelentéktelen hányadról van/lehet szó.
sokan nem, hogy nem buherálják a telefonjukat, de az emberek jelentős része még azt sem tudja, hogy milyen verziójú szoftver/oprendszer fut a telefonján, amikor a frissítésre rákérdezek, és ehhez viszont nem kell tippelgetnem, naponta találkozom a jelenséggel, amikor különböző problémákkal megkeresnek az ismerősi, (volt) munkatársi, baráti...stb körökből.Sebibalu; elég csak néhány telefon témájában rákeresni, nagyon sok felhasználó úgy nyúl hozzá a rendszerhez, hogy a fagyasztgatásával, tisztogatásával hibás működést idéz elő - mert nem tudja, hogy mit lehet és mit nem -, de az sem ritka, hogy egy nem megfelelő módon elvégzett "frissítéssel" kinyírja a telefont.
vick33; minden gyártó maga dönti el, hogy mire fordít időt, energiát, pénzt...stb.
ráadásul nem is olyan egyszerű a dolog, mert hiába írod le, hogy egyszerű valamit adott pillanatban megoldani, de azt a módosítást a későbbiekben is muszáj majd figyelembe venni és lekövetni, ami további folyamatos többletmunkát jelent. -
kali
legenda
válasz mgTerminator #30893 üzenetére
nem, egyáltalán nem rád célozgattam, sokkal húzósabb hozzászólásokat találni, ahol nulla hozzáértéssel nekiálltak olyan műveleteknek, amik még a gyakorlott felhasználóknak is odafigyelést igényelnek, és sokszor ki is nyírták a rendszert.
vick33; minden kivitelezhető, de biztos sokkal több embernek állna görbén a szája, ha például az ios módjára oldanák meg, hogy na akkor ezt tedd tönkre szoftveresen...
a másik dolgot fordítva is látom, és sok fórumos példa alá is támasztja a meglátásomat, miszerint a felhasználói hiba okán kinyírt telefonokat is javítják általában garanciális kereteken belül, és nem vetetnek újat.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mgTerminator #30907 üzenetére
nem a tesztelésre kiadott verziók alapján kell minősíteni, a gyári végleges 4.3 kifogástalan, és a 4.4 is biztos jó lesz.
-
kali
legenda
válasz mgTerminator #30922 üzenetére
sok más téren meg nem tud annyit, illetve kompromisszumosabb, mint az s4.
a sebesség nem minden...borsodika; nem feltétlenül az elenyésző rétegnek fejlesztenek, hanem új irányokba is nyitnak, és ha látatlanban is látnak benne rációt - márpedig ettől több is van, hiszen előrzetes felmérések is készültek, külsős cégek is nyilatkoztak -, akkor meglépik.
-
kali
legenda
válasz Vikthor #30981 üzenetére
egyrészt új típus még a j - az i9506 sem sokkal korábbi -, másrészt sok olyan verzió van, amiket (csak) konkrét régiókba szántak.
biztos beszerezhető majd itt is mindegyik, ahogy az i9500 is, ha nem is hivatalos forrásból, így némi kompromisszummal.
nekem jó az a szar i9505 is. -
kali
legenda
válasz Petyyyyy #31023 üzenetére
mindenhol így működik, más gyártóknál is, mivel az akkumulátor, fülhallgató...stb tartozék, nem rendelkeznek külön jótállási jeggyel, nevezett okmány pedig a készülék adataira van kiállítva.
írta itt valaki korábban, hogy samsung (gyors)szervizben azonnal kicserélték a problémás akkumulátort, érdemes eszközölnöd néhány telefont hétfőn, mert hátha találsz olyan helyet, ahol neked is gyorsba kicserélik.
gyorsszervizek; link[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- Új Bontatlan iPhone 15 128GB Kék Független/1 Év Apple Gar./p3450/
- Teljesen új Samsung Z Flip4 5G 8/128GB Bora Purple színben eladó (bontatlan+garancia)
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA ZÖLD 256GB K3587
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás,SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA ZÖLD 256GB K3586