-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sun777
junior tag
válasz gyuri81 #7052 üzenetére
[#7050 cinikis] : [link] itt tudsz olvasni róla, de ez csak egy példa, más is gyárt ilyesmi fóliát. Lényegében a hidrogél fóliákhoz hasonlít.
[#7052 gyuri81] : Én elszíneződést nem tapasztaltam. Érdemes a fényes változatot kérni, nem a mattot. Előbbi teljesen átlátszó. Van viszont egy nagyobb baj ami az Ultra-nal gond lehet... Az ívelt kijelző miatt...
A tokbarát változat nem ér ki az ívelt peremekre és idegesítő lehet. A széltől szélig érő változatnak pedig könnyen feljön a széle. Amikor hasonló ívelt kijelzős telefonom volt, el is kezdett feljönni a szélein mindkét típusú fólia, pontosabban alámenni a kosz. Ezt sík kijelzőn (pl. S21 FE) nem tapasztalom, itt már 6 hónapja van fólia és tökéletes. De átgondolandó. Én sem tudom hogy mit vegyek erre, ha megveszem mégis...
A gyári fólia is hidrogél, vagy csak sima "műanyag"?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
MODERÁTOR
válasz gyuri81 #7200 üzenetére
Nekem feel vannak telepítve, de igazából soha nem volt rájuk szükségem.
A Media Guardian jól jöhet ha gyakran szerkesztes képeket, videókat, mert megőrzi (gondolom tárhely függő) egy ideig az eredeti képeket, videókat.
A Battery Trackerrel 1 hétre visszamenőleg megnézheted a fogyasztókat.
A Battery Guardian ad némi extra opciót a fogyasztás csökkentéséhez.
Az App Booster a teljesítményt javítja, de nem próbáltam. Közben olvastam, hogy átrendezi az appokat a partíción, hogy gyorsabban induljanak.
A Thermal Guardian nagyon hasznos lehet. Megnézheted, hogy mikor, milyen hőfokú volt a telefon és akkor épp milyen appok terhelték a processzort, és még állíthatsz is pár fokot, hogy mikor kezdjen el throttlingolni.
A Memory Guardian a memóriát törli, lehet szelektálni is, hogy mit töröljük, meg még lehet adni kivételeket is (ez az abszolút felesleges App).
[ Szerkesztve ]
***
-
bandi0000
nagyúr
válasz gyuri81 #7292 üzenetére
Persze, [Itt is van]
Annyi kiegészítés, hogy vámolják, de asszem pár 100 ft-ot kell fizetnikchris78: Valamennyire az, vagyis inkább vastagnak mondható, szóval valszeg a ceruza is hagy rajta nyomot, de ez csak kikapcsolt kiejlzőnél látszik, nekem ugye fontosabb, hogy védje a teljes kijelzőt
Xbox One: bandymnc
-
Laraxior
titán
válasz gyuri81 #7404 üzenetére
Hát nálam még nincs semmi ilyesmi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
GeoJoe
senior tag
válasz gyuri81 #7461 üzenetére
Hagyd, megjelenés óta szenvedek vele több szolgáltatóval. Volt, hogy hónapokig semmi gond aztán pár hete újra.
A hívás most 99%-ban jó, hogy anno szolgáltató oldalról bekapcsoltattam a 4G hívást de a netet még mindig dobja percekre (pedig azt jelzi, hogy van). Btw kapcsoltasd be a hívásértesítő sms-t ha nem lenne, legalább tudd ha kerestek
Ha jön új teló nekem csere, nem azért veszek ilyen drága telefont, hogy a bajban hagyjon cserben. -
Taci
addikt
válasz gyuri81 #7598 üzenetére
Windows-on ilyen esetben az Event Viewer-t nézném meg (meg a dump fájlokat, hisz' ez kvázi egy BSOD volt). Ennek mentén kerestem, mik a lehetőségek Androidon, és ezt találtam:
[link]Every Samsung device has a built-in tools like
SysDump
, just follow these steps:
1) Open the Phone app in your device and type:*#9900#
2) Depending on how much detailed logs you would like to get changeDebug Level
andSilent log
options (by default Debug Level isDisabled/LOW
and Silent Log is turned Off)
3) Click onRun dumpstate/logcat/modem log
(should be first option) wait until process finishes
4) ClickCopy to sdcard(include CP Ramdump)
. This is important step because by default collected logs will be stored in/data/log
directory, which is under root permissions so you can't access to it without root permissions
5) Your logs will be stored in/log
directory on your DEVICE STORAGE.(this means that you don't need root access to find it just use file manager).Szóval elvileg az összegyűjtött log fájlokban ott lehet a válasz, hogy pontosan mi (és talán az is, hogy miért) történt.
-
mrThomi
addikt
válasz gyuri81 #7592 üzenetére
Igen, de ezzel az a baj hogy pont a széleit nem védi, ha úgy rakod kocsiba. Miért nem raksz rá egy eredeti Samsung fóliát ? Legjobb dolog a világon amit telefonra tettem eddig. + Samsung clear case és mindenhol véd. Számomra ez volt a tökéletes.
Más: tegnap este elment a telefon, második nekifutásra sem tudtam megbékélni az optimalizálatlansággal. Volt hogy egy banki appnak másfél perc kellett mire beadta a számláegyenleget, ugyan ez egyszerre elindítva a 1+ 10 prón alig pár másodperc volt, és nem ez volt az eslő eset hogy ennyit gondolkodik a telefon, de már nem akarok példálozgatni. Találkozunk az S23 Ultra topikba, köszi az eddigi segítséget, válaszokat és további jó használatot mindenkinek
-
ShadowLac
addikt
válasz gyuri81 #7593 üzenetére
Kapcsold be a naponta ujraindítást. Valami összeadás lehet.meg várj meg egy frisstést még. Vagy esetleg ragd újra.
Kb valamelyik frissítés javítja.
( volt hasonló bajom régen szerviz stb... kaptam új telót is... az is produkálta a hibát...jött frissítés és jö lett!!)Xperia Neo, S Avance, S 2,3,4,5,6,7,8,9,Xiaomi MI8,Pixel 2XL,MI9,S10plus,Pixel 4A5G,MI11,S21plus,Pixel 6,S20 Fe, S21 Fe, S22 utra,s23ultra, s24Ultra
-
-
Taci
addikt
válasz gyuri81 #7649 üzenetére
Esetleg ha kézzel kiválasztasz egy másik tornyot/szolgáltatót? Hátha csak az amire automatikusan csatlakozik, azzal nem oké valami, vagy simán csak gyenge a jele. Próbálj meg másikra csatlakozni, Telekom/Yettel/Vodafone, hátha valamelyik stabil(abb). Már persze ha van másik a közeledben.
Ha pedig így sem, akkor vagy szerviz, és kérsz egy komponenscserét (alaplap/modem?), vagy tényleg eladod. Mondjuk ha hibás a készüléked, akkor az eladás után is visszaüthet, hisz' az új tulajt sem fogja elkerülni.
Én biztosan rákérdeznék a Samsungnál, hogy vittek-e már így vissza készüléket, mert már volt SIM-cseréd is, FR is, de a probléma maradt. Hátha egyből mondják majd, hogy igen, vidd be, tudják mit kell cserélni benne. (Vagy lemaradtam, és a szerviz már megvolt?) -
ShadowLac
addikt
válasz gyuri81 #7649 üzenetére
Nem biztos hogy a teló a hibás. Kapcsold be az naponta újraindulását ,nem biztos ,hogy segít de hátha. Én alapból bekapcsolom minden telomon.
Xperia Neo, S Avance, S 2,3,4,5,6,7,8,9,Xiaomi MI8,Pixel 2XL,MI9,S10plus,Pixel 4A5G,MI11,S21plus,Pixel 6,S20 Fe, S21 Fe, S22 utra,s23ultra, s24Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
- Samsung Galaxy S22 Ultra
- Új, bontatlan Samsung Galaxy S22 8/128GB Fekete, színben, kártyafüggetlen, 24 hónap garanciával
- Kiváló állapotú Samsung Galaxy S22 8/128GB fekete szinben, kártyafüggetlen, 12 hónap garanciával!
- Samsung Galaxy S22 Ultra DS Fekete 512GB Gari 2025.11.05-ig
- Eladó Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - X656
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs